FB parisuhdestatuksen poistaminen

ero1

Hei,
tietääkö kukaan mitä facebookissa tapahtuu, kun poistaa parisuhdestatuksen tiedoista? Tuleeko siitä kavereille tai eksälle ilmotus? Poistuuko "elämäntapahtuma" parisuhteen alkamisesta minun & eksän profiilista samalla vai pitääkö se poistaa erikseen tai voiko sen vain jättää ja piilottaa?

Kiitos jos joku jaksaa selventää!

6

1321

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taasJiimieskö

Törkeetä! Et siis aio ilmoittaa tulevalle exällesi erostanne vaan häivyt vähin äänin?! Ei helkkari mikä idiootti!

• suckabilly

Lähtee tieto molempien parisuhteen osapuolten kaikille ystäville ja sukulaisille, niillekin jotka eivät edes ole facebookissa. Harkitse nyt vielä...

• JutteleExälle

Piilota se ensin "kuka voi nähdä: Vain minä" ja tämän jälkeen poistat. Ei pitäisi tulla mihinkään näkyviin uutisvirtaan. Toki jos poistat, niin en osaa sanoa miten exälläsi näkyy, poistuuko myös häneltä.

• oikeesti_kyllästynyt

en ymmärrä näitä facebookkeja, instagrammeja tms sovelluksia lainkaan, kun jokaisessa sovelluksessa tuntuu olevan aina päällimmäisenä pariutuminen jonkun kanssa tai vähintään parin etsiminen. sukulaismiehiä minulla vain siksi kavereina, että saa ikään kuin vapautuksen vain olla. ilman romanttisia juttuja tai niiden etsimistä

• hihihihih

ilimota mulle vua sieltä toimintalokista saat ne asiat sitte estettyä mitä oot menny tekemään

• semmoneonclk230

eka lätkit ne hommat helevettii estelet sitte toveris ja toimintalokista sit laitat että ee julkasta kaikil jne paskoo mitä onkaa pärjäile toveri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      834
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10