Paljonko maksaisit sinkkudesta pääsystä?

146

Ihan teoreettinen kysymys. Huom. en tarkoita, että maksaisit jollekulle siitä, että hän ryhtyisi suhteeseen kanssasi, vaan että maksaisit siitä, että sinulle löydetään joku sopiva, joka haluaa sinut vapaaehtoisesti ja ilmaiseksi.

Olisi myös kiva tietää, toimiiko Suomessa tuollaista palvelua.

20

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äädämi11111

Maksan 5000€, jos saan korkata kauniin teinineitsytnaisen.

• vähän_epäilen

Luuletko, että jostain löytyy kaunis teinineitsytnainen, joka haluaa sinut?

• Äädämi11111

Riittää että haluaa rahat.

• sisältäen_ALV

Sanotaan, ehkä jotain 2,70 jos olisin sinkku. Mutta noin muuten, noita deittailukonsulttejahan on mm. USA:ssa - osa toki täysiä huijareita - niin varmaan jonkinlaiset markkinat Suomessakin voisivat olla. Tuollainenhan voisi toimia yrityksenäkin, jonka palveluksessa on nk. pelimiehiä, jotka näyttävät kädestä pitäen niksit pukeutumisesta lähtien, ja voisi varmaan ainakin kokeilla jonkinlaista hintatakuusysteemiä - ehkä kuitenkin vain osalle palkkiosta näyttökysymysten hankaluuden takia.

No ehkei Suomessa kuitenkaan olisi kummoisia markkinoita, kuin yksittäisille tekijöille sivutoimisena. Olemme liian skeptistä väkeä, useimmat miehet siis.

• zxz1

Aloittaja on hyvä ja kertoo kuka haluaa ilmaiseksi ketään? Jokainen suhde maksaa. Pitää ostaa lahjoja ym. ja sitten kun mennään naimisiin asti niin se vasta maksaakin. Jos olisin valmis maksamaan jotain muutakin kuin omaa aikaa niin siinä tapauksessa olisi jo suhteessa. Olen sinkku koska en halua maksaa mitään.

• En saisi edes tuollaista palvelua koska olen niin köyhä, mutta vaikka olisinkin rikas niin se ei paljoa auttaisi tällä pituudella. Jos minut avustettaisiin naisen puheille niin saisin kuulla siltä vain vittuilua tai tylyn totuuden miksi et kelpaa hänelle(kenellekään). En maksaisi itseni traumatisoimisesta penniäkään.

• asiamies32

Maksasi luonnossa ;)

• Kyllähän sellaisesta voisi jotain maksaakin, mutta palvelun pitäisi olla todella hyvä. Mistään pelimieshössötyksestä en maksaisi penniäkään.

• Mitä jos kaikesta pelimieshössötyksesta ottaisi ihan ilmaiseksi sen idean, että joskus pitää siirtyä teoriasta käytännön harjoituksiiin?

• scrg kirjoitti:

Mitä jos kaikesta pelimieshössötyksesta ottaisi ihan ilmaiseksi sen idean, että joskus pitää siirtyä teoriasta käytännön harjoituksiiin?

Veikkaan että he pikemminkin haluavat pitkittää teoriaosuutta, jotta karu totuus temppujen tehosta paljastuisi mahdollisimman myöhään.

• HC-ätmel kirjoitti:

Veikkaan että he pikemminkin haluavat pitkittää teoriaosuutta, jotta karu totuus temppujen tehosta paljastuisi mahdollisimman myöhään.

En mä tarkoittanut että asiaan tarvitsee edes sotkea ketään "heitä". Voin toki olla väärässä, mutta sinusta saa vaikutelman, että et ole "livessä" kovin aktiivinen. Selitykseksi ei kelpaa, että ei naisetkaan ole. Ei niiden yleensä tarvitsekaan olla.

• scrg kirjoitti:

En mä tarkoittanut että asiaan tarvitsee edes sotkea ketään "heitä". Voin toki olla väärässä, mutta sinusta saa vaikutelman, että et ole "livessä" kovin aktiivinen. Selitykseksi ei kelpaa, että ei naisetkaan ole. Ei niiden yleensä tarvitsekaan olla.

Mä nyt vain olen sillä tavalla edistyksellinen, että mun mielestä naisen kuuluu tehdä aloite.

• HC-ätmel kirjoitti:

Mä nyt vain olen sillä tavalla edistyksellinen, että mun mielestä naisen kuuluu tehdä aloite.

Ne nyt ei aina ymmärrä omaa parastaan. Voithan sä jättää aloitteen teon naisille, mutta sitten pitänee vähintään silloin tällöin leikkiä sen verran ekstroverttiä, että niille jää siihen edes tilaisuus.

• Maksaisin 20000 euroa.

• joo_ujo

Jos elämän kestänyt yksinäisyys ja naisenpuute olisi tuolla ratkaistu, niin 25 tuhatta tilisiirrolla heti.

• joshänihastuisi

maksasin - Ihastumisella

• huijriii

kysymys olisi mitä tekisit ?
      rahaalla vain huijareitä tarjoitetaan

• Huolensa kullakin. Vastauseni sivuaa hieman kysymystä, mutta itse maksoin viimeisestä kerrasta päästäkseni sinkuksi 5 sataatuhatta euroa. Palvelun osuus oli noin 30 000 euroa.

• Tarjousvoimassanäin

Ennen olin valmis jopa maksamaan löytääkseni jonkun. Nyt menee niin että minulle pitää maksaa siitä että joku löytyisi. Ja jos löytyisi, niin pitäisi maksaa, että parisuhde tulisi. Vaikka 5000 euroa kuussa voisi olla startti ja mitä enemmän joutuisi tinkimään onnesta niin sitä suuremmaksi maksu pitäisi kohota. 50000 euroa kuussa käteen kuun 15 päivä niin ehkä aika kattava joukko voisi sopia tähän maksuun.
      Kaikesta seksuaalisesta kanssakäymisestä tosin joutuisin velottamaan per kerta 10000 euroa. Sillä saisi kaksi tuntia tai enemmän jos kunto kestää.
      Siis maksajan kunto.
      Autoetu tietenkin kuuluu, en halua itse omistaa mutta kelpaa kyllä toisten omistamana. Jos pitäisi ulkomaille lähteä niistä on sovittava erikseen.
      Jos lapsia haaveilee niin se menee yli limiitin. Niin suuria kultaharkkoja kun ei vaan tehdä millä ne voisi maksaa.

• Kyllähän tuollaiseen palveluun voisi muutaman tonnin pistää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe