jeesus käänsi poskensa nizzassa

käännäposkesi

Ai että kun jeesustelijat saa monikulttuurisuudella hyvinvointia aikaan.

12

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellisuus.toinen

Kepu, kokoomus ja ennenkaikkea persut ovat Suomessa syyllisiä monikulttuurisuuteen eikä jeesustelijoilla siihen ole osuutta. Sama se on muualla maailmalla, sekulaarit hallitukset kaikkialla hallitsee. Jeesusta ja jeesustelijoita on turha syyttää.

• mittatäynnä

Auta sinäkin maailman 7miljardia jumalan lasta, kehottaa kirkko.

• Väkivallan-vitsa

Hes 7:11 Väkivalta on noussut vitsaksi (ranskan ja euroopan) jumalattomuudelle, ei mitään jää heistä, ei heidän pauhaavasta joukostansa, ei heidän melustansa; poissa on heidän komeutensa.

Norjan Uttoyan iskuntekijä oli okkultisti Antreas Breivik ja nyt tekijä oli opilleen uskollinen muslimi. Tämä islamisti ei voittanut Breivikiä sillä Breivikillä on vielä toivoa mutta islamistilla ei ole.

Sillä kirjoitettu on 1 Joh 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

Toisaalta Ranska saa nyt itse maistella millaista Israelilaisten on asua terrorin keskellä!

• eubh286b

Breivik uskoo jumalaan, teot puhuu puolestaan.
        Silloin kun joudutte kantamaan merkkiä, tiedätte valtanne päättyneen.

• veljeksiä-olivat
        eubh286b kirjoitti:

Breivik uskoo jumalaan, teot puhuu puolestaan.
        Silloin kun joudutte kantamaan merkkiä, tiedätte valtanne päättyneen.

Tiedätkö millaiseen jumalaan Breivik uskoo, no tietenkin samaan jumalaan kuin Norjan kuningaskin.

Vapaamuurarien kirjan 33 asteessa vasta kerrotaan millaiseen jumalaan he uskovat ja se on lusifer eli saa-ta-na.

Joten Breiviikin teotkin ovat pimeydestä kuten olivat Nizza iskun tekijänkin.

• miljardilahkoa

Uskovaisia lahkoja yhdistää yksi asia, totaalinen mielipuolisuus.

• Nizzan-miehellä-tukijouk
    • syntisistä

Niin Jeesushan on totuus .

• paholaisenvuohipukkeja

Tunisian muslimit ampui rannoilleen turistihotellin asiakkaat sitten viettivät juhlaa . Nizza on ollut suosittu loman viettopaikka euroopassa . Nigeriassa muslimit murhaa pohjoisessa kristittyjä kyproksella kreikan saarilla . Tämä ei Ole mitään kulttuuria vaan uskontosotaa. He vihaavat Jeesusta Kristitty rakastaa Jeesusta. Meillä on täysin eri jumala kokonaan . Kristityillä on armo ja rakkaus. Vihauskonnot vaatii näitä murhauhreja . Rakkaus vaatii että hoidetaan toisia. Moniuskonto ei pelasta. Jeesuksen usko pelastaa . Nimittäin pahasta . Nizzassa kuoli 19 eri maalaista joista suurin osa olikin muslimeja hinduja tataareja kasakoita juutalaisia eikä kristittyjä. . Raamattu myös sanoo joka murhaa ihmisen se tulee itse murhatuksi. Muslimit ahkeroivat pahoissa teoissa . Saatanalle tekevät töitä saatanan tekoja koska saatana on murhaaja. Joissakin ihmisissä näkee että heissä on demoni paha henki . Demoni voi hallita ihmisruumista jopa puhua . Tähän ei Ole muuta lääkettää kuin kääntymys Jeesuksen puoleen.

• eijärjenhiventä

Autat jeesuksen nimissä muslimeja ja sitten rupeat itkemään kun päitä katkovat.

• aina kannattaa virpoa

• uutta-ajateltavaa

Tänään glassius glei näkee on tämän Lk. 16:22 suunnilleen samanlaisella näköala paikalla kuin "palestiinan pakolaiset gazzassa" He lähtivät Israelista ja ovat lähdön jäkeen olleet, Arabien vaatimusten mukaisessa UNRWA nimisessä valtiossa. Itse he poistuivat Israelista vapaaehtoisesti. Turha on enää ulista. totta kai se harmittaa kun UNRWASTA katselee kuinka Israeliin jääneet palestiinalaiset elävät Maanpäällisessä paratiisissa.
        "Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin. Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
        Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'

Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
        Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'

Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
        - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'

Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä.'

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      33
      5274
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      74
      3302
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3131
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      309
      2664
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2242
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2181
    7. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      20
      1428
    8. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1371
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      49
      1359
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1243
    Aihe