ja hallinto-oikeus yhtä ja samaa? Ihmettelen miksi valitukset hallinto-oikeudelle pitääkin lähettää maahanmuuttovirastolle. Jossain mainittiin, ettei maahanmuuuttovirasto enää kielteisen päätöksen jälkeen seuraa mitä turvapaikanhakijalle tapahtuu. Täyttä pötyä siis. Luulin väärin, että hallinto-oikeus tekee omat ratkaisunsa itsenäisesti, mutta näin ei todellakaan ole, vaan samat henkilöt joiden mielivaltaisista päätöksistä valitetaan voivat edelleen esittää valitusten hylkäämistä ja toimia lain vastaisesti sekä soveltaa sitä välittämättä epäinhimillisistä seurauksista.
Onko maahanmuuttovirasto
20
268
Vastaukset
- näinhän_se_sitten_on
Sellasta se on, valitetaan ja valitetaan ja aina samat pallinaamat samoine järjenvastaisine vaatimuksineen saavat jatkaa kiusatekoaan.
- kalossin_kuvaa_perseen
Järkyttävää, että nassetädit päästetään virkoihin joissa päätetään toisten ihmisten elämästä ja kohtalosta!
- jorezx
kalossin_kuvaa_perseen kirjoitti:
Järkyttävää, että nassetädit päästetään virkoihin joissa päätetään toisten ihmisten elämästä ja kohtalosta!
Kyllähän se väärin on, että laittomasti maassa olijan maasta karkoitus saa lain voiman jo kymmenen hylkäyspäätöksen ja vuosien odottelun jälkeen.
Minun mielestäni viranomaiset toimivat siinä hätiköiden. Minun mielestäni viranomaisilla pitäisi olla vähintään 10 vuoden harkinta-aika. - vittulan_käki
Onko sulle koskaan tullu mieleen, että joillakin voi olla joku muu syy turvapaikanhakemiseen kuin uskonto tai sitten sen vuoksi pakeneminen? Ei tunnu paljon olevan tietämystä myöskään maahanmuuttoviraston virkailijoilla, mikä on kyllä tosi outoa. Luulisi , että edes jonkinlaista yleissivistystä täytyisi tuollaisissa päättävissä elimissä löytyä.
- vittulan_käki
vittulan_käki kirjoitti:
Onko sulle koskaan tullu mieleen, että joillakin voi olla joku muu syy turvapaikanhakemiseen kuin uskonto tai sitten sen vuoksi pakeneminen? Ei tunnu paljon olevan tietämystä myöskään maahanmuuttoviraston virkailijoilla, mikä on kyllä tosi outoa. Luulisi , että edes jonkinlaista yleissivistystä täytyisi tuollaisissa päättävissä elimissä löytyä.
Sitä paitsi maasta poistaminen olisi nimenomaan LAIN vastainen ja rikkoisi ihmisoikeusdopimusta . Ja olen muuten ihan periaatteen vuoksi valmis menemään vaikka mihin komissioon. Ja arvaapa kuka noiden kusipäiden turhaan aiheuttamat kulut maksaa? Me kun ollaan nyt sattuneista syistä varattomia. Mutta eipä taida tällä hetkellä olla migrissä tarpeeksi töitä kun jaksavat yksittäistenkin tapausten kanssa vatvoa vuosikausia.
- dgjkll
vittulan_käki kirjoitti:
Sitä paitsi maasta poistaminen olisi nimenomaan LAIN vastainen ja rikkoisi ihmisoikeusdopimusta . Ja olen muuten ihan periaatteen vuoksi valmis menemään vaikka mihin komissioon. Ja arvaapa kuka noiden kusipäiden turhaan aiheuttamat kulut maksaa? Me kun ollaan nyt sattuneista syistä varattomia. Mutta eipä taida tällä hetkellä olla migrissä tarpeeksi töitä kun jaksavat yksittäistenkin tapausten kanssa vatvoa vuosikausia.
Turhaan haukut viranomaisia, itsehän olet tuohon hölmöilyyn mennyt,täysin oikein että maksat kulusi itse, veromarkoillako teitä pitäis elättää.
- vittulan_käki
dgjkll kirjoitti:
Turhaan haukut viranomaisia, itsehän olet tuohon hölmöilyyn mennyt,täysin oikein että maksat kulusi itse, veromarkoillako teitä pitäis elättää.
Nyt kaiken nimenomaan maksaa yhteiskunta! Tekivät työnteon mahdottomaksi. En ymmärrä miten ymmärsit asian noin väärin jos nyt väärinymmärtämistä voi kutsua ymmärtämiseksi lainkaan. Kotona on kivaa kuitenkin.
- päättäjä
vittulan_käki kirjoitti:
Typerys. Oletitko, että jokainen oleskelulupaa hakeva saa myönteisen päätöksen? Luojan kiitos, siellä on koulutettuja ihmisiä tekemässä duuninsa. Mikäli ei riittävää perustetta ole, niin ciao. Bye. Paluulento valtiomme piikkiin ja case closed.
Valittaahan voi. Sosiaalipummien puolisot saa harvemmin oleskeluluvan. Pitäisi puolison pystyä elättää maahantulija. Ei Suomi kaipaa enempää sosiaalituilla eläviä pummeja. - ihmettelwäinö
päättäjä kirjoitti:
Typerys. Oletitko, että jokainen oleskelulupaa hakeva saa myönteisen päätöksen? Luojan kiitos, siellä on koulutettuja ihmisiä tekemässä duuninsa. Mikäli ei riittävää perustetta ole, niin ciao. Bye. Paluulento valtiomme piikkiin ja case closed.
Valittaahan voi. Sosiaalipummien puolisot saa harvemmin oleskeluluvan. Pitäisi puolison pystyä elättää maahantulija. Ei Suomi kaipaa enempää sosiaalituilla eläviä pummeja.Kummasti vaan asia näyttää olevan juurikin toisinpäin käytännössä. Mikähän koulutus niillä puupäillä mahtaa olla?
- ihmettelwäinö
ihmettelwäinö kirjoitti:
Kummasti vaan asia näyttää olevan juurikin toisinpäin käytännössä. Mikähän koulutus niillä puupäillä mahtaa olla?
Siis siellä maahanmuuttovirastossa
- typerys
päättäjä kirjoitti:
Valittaahan voi. Sosiaalipummien puolisot saa harvemmin oleskeluluvan. Pitäisi puolison pystyä elättää maahantulija. Ei Suomi kaipaa enempää sosiaalituilla eläviä pummeja.Olen itse työskennellyt samaisella ammattinimikkeellä; tarkastaja, vailla minkään alan koulutusta. BTW saattopoliisi saattaa katua syntymäänsä yhteisillä lennoilla ja lennonvaihdoilla lapsemme huoltajan kotimaahan. Jotkut eivät tunnu millään ymmärtävän, että kaikki eivät todellakaan voi palata kotimaahansa. Ja ei tänne kukaan ole edes välttämättä haluamassa jäädä vaan jatkaa matkaa toiseen maahan.
- kummastelemati
Kauheesti poistettuja viestejä?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082