Osaako joku kertoa, mistä johtuu "bassomainen" ääni Lautiosaaressa? Ääni kuulostaa aivan kuin basso jytisissi maan alla sarjoissa? Voiko kuulua Elijärven kaivoksesta?
Bassomainen ääni Lautiosaaressa
10
310
Vastaukset
- tietävä1
Odineilla siellä salaiset maanalaiset bunkkerit joissa välillä bilettävät.
- piriodin
lentokoneita ja sukellusveneitä rakentelevat piripöhnässä bunkkereissaan..
lääkkeet! Nyt jos koskaan on aika ottaa ilta(yö)lääkkeesi. Vai onko jo kaikki menetetty kohdallasi?
- ajosjorkke
pääfyhrerin kanikasta menny kuulemma urakkanupinlaakeri, sitä siellä miehissä touhuavat..
- Holisten
Ooppa selevinpäin paripäivää niin jytinä vähenee
- Ande53
Veikkaisin kuorma-auton alustalla olevaa hakehakkuria. Nosturin kourallisen, kun lyö puuta kerralla, niin hakkurin kierrokset laskee ja tulee helvetin matalaa ja kovaa ääntä. Juuri sellainen basson jytkeen sarja. Itse vastaavanlaista ääntä kerran jälestin ja tuollaisen koneen löysin.
- Humina11
Kiitos tiedosta! Hakehakkuri varmaankin kyseessä. Tosiaan itse epäilin kaivosta, mutta tuskin louhinta kuuluu Ketolanperälle asti.
- itselläOliJoskus
Jos jytke kuuluu oman sydämesi tahdissa, kyseessä on eräs tinnituksen muoto. Se on hyvin erehdyttävä, aika pitkään itsekin luulin bassojytkeen tulevan ulkoa. Tällainen muoto tulee kai yleensä tulehduksen jälkeen, meluvauriosta johtuva tinni on kimeämpää.
- Eitinnitus
http://yle.fi/uutiset/kemin_kaivoksessa_riittaa_malmia_jopa_sadoiksi_vuosiksi/5709033
1.3milj tonnia vuosessa jossain jalkaimme alla murskataan koko ajan, saattaapi sekin tätä melua pitää...
Apua ei paikannukseen saa olen yrittänyt 10 eri paikasta, käydään vain ilman oikeita mittareita kummastelemassa asiaa...
Liikenteenmelu, yhtiön 10 ? kone, tai sen puuhaketus kaikki yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936670
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345211Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634387- 553481
- 503345
- 513062
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886