Läheisyyden kaipuu

hellujostain

Kaipaan miehen läheisyyttä ja seksiäkin. Välillä asia ei vaivaa, mutta välillä kaipaan ihan mielettömästi miehen kainaloon. Miten teillä muilla sinkuilla?

50

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryöpsähtelee

Tutulta kuulostaa.

• No, semmoistahan se on.. jos asia vaivaa liikaa, niin sitten sinun täytyy alkaa etsiä itsellesi sopivaa kainaloa.

• Tottakai.

Välillä sitten pyytää halausta miespuoliselta kaverilta. Lapsen läheisyys myös auttaa, vaikka siinä ei mitään seksuaalista tietenkään ole.

Mutta tuttu juttu.

• pankaa.nussikaa

Aloittaja haluaa kullia pilluun

• Eräkettu

En kaipaa miehen kainaloon.

• 876

Valehtelet

• EnLuullakseniOleOuto

Koska olen mies, niin en kaipaa miehen kainaloon. Mutta eräs vaalea nainen muutaman vuoden takaa tulee tavan takaa mieleeni. Muut naiset eivät yllä hänen tasolleen, fiksu ja loistava keskustelija kun on.

• keskustelutaitoinenkyl

Vaalea nainen? Missä ?

• eihalejaeikäseksiä

Mulla on sama juttu. Ainoa vaan että en ole sinkku. Olen hellyyden, rakkauden ja seksin puutteessa ja selvisi, että puolisoni on laittanut ilmoituksen seksiseuran etsimisestä. Mulle kuitenkin sanoo, ttä pettää ei saa. Kirjautumisia sivulle 800 ja ilmoitus ollut siellä 9 vuotta, me naimisissa 10 vuotta ja mies ei kuulemma jaksa seksiä mun kanssa. Älä ainakaan mene naimisiin.

• justAmies

Kyllä tutulta kuullostaa. Katoin just leffaa Foxilta, vaikkei nyt mikään halipusuleffa ollutkaan niin taas tuli mieleen kunpa olis nainen mullakin. Vaikka täällä muusta puhuta kun pillusta niin kyl mä ainakin kaipaan sitä koko pakettia naisessa.

• Eräkettu

Itellä ei ole seuran kaipuuta..

• Riippuu niin ihmisestä. Ei edes sukupuolesta.

Esim. Yksi kaveri ja mun mutsi ovat sellaisia, että eivät pidä koskemisesta. Ei kumpaakaan haittaa hellyyden puute vaikka kukaan ei koskisi kepilläkään. (Haha.)

• Niillo79
        Nainen_28v kirjoitti:

Riippuu niin ihmisestä. Ei edes sukupuolesta.

Esim. Yksi kaveri ja mun mutsi ovat sellaisia, että eivät pidä koskemisesta. Ei kumpaakaan haittaa hellyyden puute vaikka kukaan ei koskisi kepilläkään. (Haha.)

Minun ex-tyttökaveri oli sellainen että ei tullut koskaan kainaloon eikä välittänyt kosketuksista. Eipä hän kyllä osannut puhua tunteistakaan, 3v suhteen aikana ei yhtäkään kertaa sanonut rakastavansa.

• Niillo79 kirjoitti:

Minun ex-tyttökaveri oli sellainen että ei tullut koskaan kainaloon eikä välittänyt kosketuksista. Eipä hän kyllä osannut puhua tunteistakaan, 3v suhteen aikana ei yhtäkään kertaa sanonut rakastavansa.

Naisetkin on niin erilaisia.

Ei mullekaan ole aina helppoa sanoa, että hei mä tykkään susta.

Mulla enemmänkin oli niin että mies ei välittänyt läheisyydestä ja se oli mulle kyllä ongelma.

• Niillo79
        Nainen_28v kirjoitti:

Naisetkin on niin erilaisia.

Ei mullekaan ole aina helppoa sanoa, että hei mä tykkään susta.

Mulla enemmänkin oli niin että mies ei välittänyt läheisyydestä ja se oli mulle kyllä ongelma.

Yleensähän se mielletään siten että naiset on tunteellisempia ja hempeilevät enemmän kuin miehet. Näin on kyllä ollutkin kaikkien muiden kanssa paitsi tämän yhden. Ei sanan sanaa tykkäämisestä koko aikana, muuten kuin pienen lypsämisen jälkeen...En mä oikein tiennyt miten mun olisi pitänyt olla ja mitä hänelle sanoa että hyvä olisi ollut... No erohan siitä sitten tulikin.

• Niillo79 kirjoitti:

Yleensähän se mielletään siten että naiset on tunteellisempia ja hempeilevät enemmän kuin miehet. Näin on kyllä ollutkin kaikkien muiden kanssa paitsi tämän yhden. Ei sanan sanaa tykkäämisestä koko aikana, muuten kuin pienen lypsämisen jälkeen...En mä oikein tiennyt miten mun olisi pitänyt olla ja mitä hänelle sanoa että hyvä olisi ollut... No erohan siitä sitten tulikin.

Jep. Näinhän se on monesti, mutta ei aina.

Tiedän myös monta suhdetta joissa mies on se joka on kaivannut juttelua ja läheisyyttä ja nainen on ollut kylmä.

Meillä se oli toisin päin.

Mut siitä vaan näkee kenen kanssa sitä sopii yhteen. Pitää olla sama tyyli kommunikoida. Tämä 10 vuoden kokemuksella jossa näin ei ollut. XD helppo olla jälkiviisas...

• Nainen_28v kirjoitti:

Jep. Näinhän se on monesti, mutta ei aina.

Tiedän myös monta suhdetta joissa mies on se joka on kaivannut juttelua ja läheisyyttä ja nainen on ollut kylmä.

Meillä se oli toisin päin.

Mut siitä vaan näkee kenen kanssa sitä sopii yhteen. Pitää olla sama tyyli kommunikoida. Tämä 10 vuoden kokemuksella jossa näin ei ollut. XD helppo olla jälkiviisas...

Joo, kyllä se aikalailla viilentää omiakin tunteita, jos toinen ei koskaan halua lähelleen tai tule halaamaan. Jos halaaminen tms. on aina yksipuolista. Samanlaiset leikkii parhaiten keskenään. Ja kun nyt joku tuolla taustalla jo miettii, että ulkoisesti samanlaiset ja tasoiset, niin ei vaan henkisesti nimenomaan samanlaiset. :)

Ihminen joka ei kaipaa halauksia, rakkaudentunteiden näyttämistä ja osoittamista sanoin ja teoin ei ehkä käsitä miten tärkeää se toiselle on.

Mun porukat on tässä erilaisia myös, äiti ei niin kaipaa haleja, läheisyyttä fyysisesti ja höpinää tunteista. Kun taas isä on ihan kun minä, pitää halalailla, tehä ja sanoa asioita joilla näyttää rakastavansa ja välittävänsä. Et tosiaan naisiakin on joille nuo asiat ei kauheasti merkkaa ja miehiä joille merkkaa valtavastieli sukupuolet ei taaskaan sanele kaikkea. :)

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Riippuu niin ihmisestä. Ei edes sukupuolesta.

Kait se vaatii vähän totuttelua..

• Eräkettu kirjoitti:

Kait se vaatii vähän totuttelua..

Olen tässä totutellu monta vuotta ja ei se silti ole muuttanut mua. :D

Välillä on ihan järjetön halipula. Ei seksiä. Vaan hali. Siinä sit kerjäämään neljävuotiaalta halausta. "Äidillä oli huono päivä, voidaanko halia."

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Olen tässä totutellu monta vuotta ja ei se silti ole muuttanut mua. :D

Välillä on ihan järjetön halipula. Ei seksiä. Vaan hali. Siinä sit kerjäämään neljävuotiaalta halausta. "Äidillä oli huono päivä, voidaanko halia."

Tarkotin itteäni..

Ei haluta halia montaakaan ihmistä..

En kumminkaan ole mikään bakteerikammonen. :D

Eihän se lapsen halaus varmaan ole sama asia kuin miehen suojiin käpertyminen. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Tarkotin itteäni..

Ei haluta halia montaakaan ihmistä..

En kumminkaan ole mikään bakteerikammonen. :D

Eihän se lapsen halaus varmaan ole sama asia kuin miehen suojiin käpertyminen. :D

Ei tietenkään.

Lapsen kanssa mä olen se vahva suojelija silloinkin kun en ole.

Kyllä sitä joskus haluis olla heikko ja luottaa vaan miehen suojaan, mut eipä ole ollut sellaista pitkään aikaan. Sitä vaan aina odottaa puukkoa selkäänsä ja lopulta se aina tulee.

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei tietenkään.

Lapsen kanssa mä olen se vahva suojelija silloinkin kun en ole.

Kyllä sitä joskus haluis olla heikko ja luottaa vaan miehen suojaan, mut eipä ole ollut sellaista pitkään aikaan. Sitä vaan aina odottaa puukkoa selkäänsä ja lopulta se aina tulee.

Mulla on sellanen käsitys että naisilta tulee se puukko selkään.. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Mulla on sellanen käsitys että naisilta tulee se puukko selkään.. :D

Riippuu naisesta. Riippuu miehestä. Kyllä mulla on selässä sen verran monta puukkoa myös...

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Riippuu naisesta. Riippuu miehestä. Kyllä mulla on selässä sen verran monta puukkoa myös...

Ei oo päästy hirveästi puukotteleen kun en mitään vakituista oo koskaan ottanu..

• Eräkettu kirjoitti:

Ei oo päästy hirveästi puukotteleen kun en mitään vakituista oo koskaan ottanu..

Ihmiset on erilaisia. Aina kun välittää, on riski, että käy huonosti.

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia. Aina kun välittää, on riski, että käy huonosti.

Pitää vaan olla niin barbaarin näkösenä että kukaan ei uskalla koskea mun naiseen vaikka se yrittäiski pettää. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Pitää vaan olla niin barbaarin näkösenä että kukaan ei uskalla koskea mun naiseen vaikka se yrittäiski pettää. :D

Tottahan se on että pettämiseen tarvii aina kaksi. :P tietty toista on vaikea rajoittaa.

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Tottahan se on että pettämiseen tarvii aina kaksi. :P tietty toista on vaikea rajoittaa.

Niin no se ulkopuolelta tuleva osapuoli on syytön.. :)

• Eräkettu kirjoitti:

Niin no se ulkopuolelta tuleva osapuoli on syytön.. :)

No mun mielestä kyllä. Jos tietäisi mihin päänsä työntää niin jäisi työntämättä. Tuppaa joskus unohtamaan että pettäjä todennäköisesti valehtelee muillekin kuin puolisolleen.

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

No mun mielestä kyllä. Jos tietäisi mihin päänsä työntää niin jäisi työntämättä. Tuppaa joskus unohtamaan että pettäjä todennäköisesti valehtelee muillekin kuin puolisolleen.

Niin ei viitti alkaa perheenrikkojaksi... Tosin se eukko varmaan sitte hakee jonku toisen pässin sänkyyn. :D

Eikä oikein haluttas tehä niin vittumaista tekoa jollekki toiselle sällille... Tai no riippuu siitä minkälainen se on..

• Eräkettu kirjoitti:

Niin ei viitti alkaa perheenrikkojaksi... Tosin se eukko varmaan sitte hakee jonku toisen pässin sänkyyn. :D

Eikä oikein haluttas tehä niin vittumaista tekoa jollekki toiselle sällille... Tai no riippuu siitä minkälainen se on..

Ei semmoista voi viedä mikä ei ole vietävissä.

Ei onnellisessa suhteessa panna muita ja ihastuta toisiin.

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei semmoista voi viedä mikä ei ole vietävissä.

Ei onnellisessa suhteessa panna muita ja ihastuta toisiin.

Jotku eukot on nyt vaan on jännityksen perässä vaikka olis suhde kuinka onnellinen..

Jätkänä on vaikeampi saada jännitystä "kielletystä hedelmästä". :D

• Eräkettu kirjoitti:

Jotku eukot on nyt vaan on jännityksen perässä vaikka olis suhde kuinka onnellinen..

Jätkänä on vaikeampi saada jännitystä "kielletystä hedelmästä". :D

Onko muka?

Musta toi on enemmän tyyppi kuin sukupuolikysymys. Eikä suhde ole onnellinen jos kaipaa jännitystä.

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Onko muka?

Musta toi on enemmän tyyppi kuin sukupuolikysymys. Eikä suhde ole onnellinen jos kaipaa jännitystä.

Jeps.. En tunne samanlaista sosiaalista estoa kuin ehkä nainen tuntee..
        Ei tuu ekstra jännitystä.

Ainoa kielletty hedelmä on se linnatuomio hedelmä. :D

Jotku ihmiset kaipaa vaan koko ajan lisää jännitystä.. Mikään ei riitä..

• Eräkettu kirjoitti:

Jeps.. En tunne samanlaista sosiaalista estoa kuin ehkä nainen tuntee..
        Ei tuu ekstra jännitystä.

Ainoa kielletty hedelmä on se linnatuomio hedelmä. :D

Jotku ihmiset kaipaa vaan koko ajan lisää jännitystä.. Mikään ei riitä..

Mutta monelle miehelle tulee.
        Ekstrajännitys siitä että nainen ei ole niin tuttu.

Ei mullakaan ole sellaista. Mielummin sellainen kumppani jonka tuntee ja hyväksi todettu eikä aina uusi.

Juu. Se linnatuomio kuulostaa lähinnä pelottavalta. :P

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Mutta monelle miehelle tulee.
        Ekstrajännitys siitä että nainen ei ole niin tuttu.

Ei mullakaan ole sellaista. Mielummin sellainen kumppani jonka tuntee ja hyväksi todettu eikä aina uusi.

Juu. Se linnatuomio kuulostaa lähinnä pelottavalta. :P

Niin ne tykkää jos on kyllästyny nussimaan omaa eukkoa..

Mutta ei siitä tule sitä "vieraan mystiikan" jännitystä niinkuin joillekki naisille tulee..

Meikähän se iso paha susi aina on ja se nainen on aina se punahilkka. :D
        Punahilkkaa jännittää kun ei tiiä mitä on vastassa mutta isolla pahalla meikäläisellä on missio aina selvä.

Ellei se nainen sitte asu piparkakkutalossa metsän keskellä.. Silloin saattaa mullaki kuumottaa.

;D

• Eräkettu kirjoitti:

Niin ne tykkää jos on kyllästyny nussimaan omaa eukkoa..

Mutta ei siitä tule sitä "vieraan mystiikan" jännitystä niinkuin joillekki naisille tulee..

Meikähän se iso paha susi aina on ja se nainen on aina se punahilkka. :D
        Punahilkkaa jännittää kun ei tiiä mitä on vastassa mutta isolla pahalla meikäläisellä on missio aina selvä.

Ellei se nainen sitte asu piparkakkutalossa metsän keskellä.. Silloin saattaa mullaki kuumottaa.

;D

Vaikea sanoa kun en ole suhteessa pannut muita miehiä!

Veikkaan että lähinnä iskisi syyllisyys.

Kaikille ei iske. Ei naisille eikä miehille.

Onnea vaan niille pettäjille jotka jatkavat suhteitaan, mä en pystyis.

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Vaikea sanoa kun en ole suhteessa pannut muita miehiä!

Veikkaan että lähinnä iskisi syyllisyys.

Kaikille ei iske. Ei naisille eikä miehille.

Onnea vaan niille pettäjille jotka jatkavat suhteitaan, mä en pystyis.

Jos se luottamus menee niin se menee.. Ei sitä saa takasin.

• Eräkettu kirjoitti:

Jos se luottamus menee niin se menee.. Ei sitä saa takasin.

Oon samaa mieltä, mutta en tiedä. En oo ikinä ollu pettäjä tai petetty ainakaan että olisin sen tiennyt.

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Oon samaa mieltä, mutta en tiedä. En oo ikinä ollu pettäjä tai petetty ainakaan että olisin sen tiennyt.

Niin nää pettäjät yleensä yrittää selittää jostain "polygamiasta/polyamoriasta"...

Ihminen ei taida olla kovinkaan moniavioinen.. Kummatki sukupuolet on hyvinki omistushaluisia..

• Eräkettu

Tiiän naisia jotka haluaa pitää miestuttavansa mutta mies ei kuitenkaan sais ees kattoa muita naisia päin.

:D Nallekarkit ei mee suhteessa tasan.

• Eräkettu kirjoitti:

Tiiän naisia jotka haluaa pitää miestuttavansa mutta mies ei kuitenkaan sais ees kattoa muita naisia päin.

:D Nallekarkit ei mee suhteessa tasan.

No mä oon vähän eri mieltä. En kokenu suhteessa asiallisena olla liian läheisissä väleissä muiden miesten kanssa. Ehkä tiesin, että mokaisin. Mutta jos suhteessa on kaikki ok, niin ei muut kiinnosta. Mua ainakaan.

Ja mitä tulee pettäjään, en tiedä pystyisinkö luottamaan. Jos tiedän että on pettänyt ennenkin niin vain ajankysymys, koska pettäisi minuakin. Itseasiassa en kyllä pystynyt, kun vähän aikaa yhtä edellisessä suhteessa pettänyttä tapailin. Luottamus oli 0%.

• annavapauselää

Huom! Miehen kanssa saa ja pitää saada olla ystävä, varsinkin jos yhteistä historiaa takana vuosikymmeniä. Ihme manipulointia kerrassaan. Mikä kukaan on rajoittamaan toisen elämää, ystäviä ei koskaan ole kenelläkään liikaa? Huonoitsetuntoiset tekee niin. Jos tekee toisen mieliksi niin kyllähän se syö suhdetta ennen pitkään.

Luottamuksesta ja itsetunnosta tässä on kyse.

• Sinkkuna ollessa ja eläessä varmaan pahinta oli just se halailun puute, seksiä en ole kaivannut oikeen koskaan niin että se olis suistanut raiteiltaan.

Mutta se on pahinta parisuhteessakin, jos ei toinen välitä koskaan halata. Toista ihmistä halatessa kun tuntuu, että on kuin akku laturissa. Saa virtaa ja voimaa, millä jaksaa käydä. :)

Ystävien halaamisesta toiset saa voimaa kestää sinkkuna.

• koskettavaa

Omat vanhempani ovat aina osoittaneet läheisyyttä toisilleen ja meille lapsille halaamalla, myös sukulaisten ja hyvien tuttujen kanssa halataan, kun tavataan. Vaikka työväenluokkaisesta perheestä olenkin, ovat "eurooppalaiset" tavat olleet läsnä aina arkipäivässä. Sitähän ei kosketusta kavahtava maatiaiskansa ole aina ymmärtänyt. Turhaa lääppimistä, kuulemma, ja ihan homoa. Onneksi nykyään ollaan jo vähän avarakatseisempia.
      Mutta ihan henkilökohtaisella tasolla; kyllä kosketus on tärkeää. Elin itse yli 20 vuotta parisuhteessa, jossa fyysistä kosketusta ei ollut kuin seksin yhteydessä. Seksiäkin harvakseltaan. Myös keskustelu oli tabu. Vaikka sitä kuinka yritti itselleen vakuuttaa, että kyllä rakkaus sellaisen yli kantaa, niin itseään siinä vain kusetti ja petti. Nykyisessä suhteessa kosketusta ei vältellä ja 'lääpimme' myös juökisesti.

Minulla on kokemusta myös oikein ajoitetun ja oikeanlaisen kosketuksen voimaannuttavasta vaikutuksesta; sellainen on antanut voimaa taistella elämästäni silloin, kun vaikea sairaus on vienyt aivan kuoleman porteille. Toisella kertaa hermosärystä kärsiessäni, ilman että lääkkeistä olisi ollut apua, eräs tuttu sairaanhoitaja jäi vuoronsa jälkeen sänkyni viereen istumaan ja pitämään kädestäni. Kosketus ja läsnäolo lievittivät kipua ja helpottivat tuskaista oloani muutenkin. Käytän kosketusta myös omassa hoitotyössäni muistisairaiden ja saattohoidossa olevien vanhusten kanssa. Luontevan kosketuksen, välittämisen ja avoimen vuorovaikutuksen on tutkimustenkin mukaan osoitettu lievittävän ahdistusta, kipua, ikävää ja masennusta, joista monet vanhukset myös kärsivät.

Kannattaa muistaa, että kosketus, ihon lämpö ja fyysinen läheisyys ovat ensimmäisiä asioita mitä syntymän jälkeen ihminen kokee. Äidin kosketus ja läheisyys tuottavat vastasyntyneelläkin mielihyvähormoneita ja auttavat hermoyhteyksien ja aivojen (palautejärjestelmän) kehittymisessä koko lapsuusiän. Kosketuksen tarve seuraa ihmistä aina kuoleman hetkelle saakka.

Seksuaalisuus, siihen liittyvä hyväily ja kosketus taas ovat vain yksi tapa. Paneminen taas on ehkä enemmän tai vähemmän itsekästä 'paineiden purkamista'. Joskus se on itsekästä, joskus toisen huomioimista, tai molempia. Kuitenkin täytyy muistaa, ettei kaikki koskettaminen ole seksuaalista. Tässä meillä suomalaisilla on vielä paljon opittavaa. Kyynisyys ja epäily toisten tarkoitusperistä estävät ja pilaavat niin paljon hyvää.

• Nainen saa miehen mistä vaan ja milloin vaan. Eikö niitä miehiä asu joka kadulla joten siitä vaan nappaat. Naisen ei tarvitse koskaan tuntea yksinäisyyttä eikä olla yksin. Nainen löytää aina miehen jollei ole liian nirso joten löydät oman jännämiehesi helposti lähibaarista vaikka.

• hellanlettassentään

voi ätmi32 kun sun mielikuvitusmaailma on niin hieno ja söpö mutta älä joka ketjuun tunge sitä toisten kurkusta alas vaan leiki mielessäs sillä ihan itse vaan

• Mieskinkaipaa

Läheisyyttä ei voi antaa kaikille, niin että se tuntuu itsestä hyvältä. Kun sopiva nainen kömpii kainaloon, sepä sitten tuntuukin ja olisipa ensi yönäkin.

• Justfuckoff

Halipula on kyllä joskus aivan valtava.

Naisia ei vain kiinnosta, tärkeämpää on heille sisustaminen, puudelimiesten jotka maksavat heidät ulkomaanmatkansa sekä renttumunien nuoleskelu.

• Eräs..mies

En kyllä kaipaa miehen kainaloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6973
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      36
      4191
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3229
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1686
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1439
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1227
    Aihe