Olen todennut, että halpis keinonahkalaukut eivät todellakaan säily hyvinä.Ns."nahka" osa laukusta repeytyy ja kuluu todella pahasti ja tästä on mulla montakin kokemusta ja muutamia kertoja voi olla parempana, mutta sitten laukku menettää ehjyytensä.
Suosin ja alan tästä lähin ostamaan aina vain nahkalaukun.Merkillä ei ole väliä.
Kommentteja ....
Köyhän ei kannata halpaa ostaa
2
153
Vastaukset
- laukkufriikki
Olen itsekin pettynyt tekonahkalaukkuihin. Niitä vaan tuntuu olevan kauheasti nykyisin. Itse suosin kangaslaukkuja. Joku musta kangaslaukku on tosi pitkään ollut käytössä ja on edelleen siisti. Olen pessyt koneessa pesupussissa. Löysin myös äskettäin harmaan kankaisen olkalaukun tukevasta kankaasta. Siitä on tulossa seuraava lempilaukkuni. :)
- suivaantunut
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.Ostin rieker merkkisen olkalaukun kuukauden kuluttua laukun pohjan kulmat puhki .Eiollut laadukas laukku vaikka myyjä niin kehui merkkiä .Ostan tästälähin nahkalaukun se on varma.Eihän minulla ole varaa merkkilaukuihin. Ostan tavallisen laukun ,toivottavasti se kestää edes kaksivuotta käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823