kuka palstalaisista on

ketä.viisi

vajaa älyinen ja kuka normaali eräs sanoi yhden käden sormiin mahtuu normaalit ja ne on kummatkin sukupuolet laskettuna eli kuka ei ole vajaa älyinen

26

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinäainoat

wlfwd, pete_pjn ja pujottelija.

• Ex---pua

Tämä!

• 231

atännä, ehkä just ja just.

• Mutta eipä olla saatu naisia, PRKL!!!

• Eräkettu

vajaitten lista on pidempi kuin kymmenen elokuvan lopputekstit. :D

• Juu, ja sinutkin kyllä mainitaan siellä.

• Eräkettu

Joku kirjoittelee meikäläisen nimellä.

• Eräkettu kirjoitti:

Aivan, ja ne lapsien tappamisjutut oli sitten varmaan jokun muun näppikseltä.

• Eräkettu kirjoitti:

Aina voi rekisteröityä ja ongelma on ohi. Otat vaan sellaisen nimimerkin, mitä ei voi jäjitellä käytämällä iitä ja ällää apuna. :)

• Eräkettu

Matkija

• Eräkettu
        PikkuLikka kirjoitti:

Aivan, ja ne lapsien tappamisjutut oli sitten varmaan jokun muun näppikseltä.

Ne oli ihan mun omaa käsialaa... :D

• Eräkettu
        Eräkettu kirjoitti:

Matkija

Kirjota omalla nimelläs..

Oot ihan selvästi selkärankanen kaveri. :D

• 12121212

Normaalit:
      - 12121212, HC-ätmel, BEM, IkisM, PRM, pete_pjn, wlfwd, ExPUA, pujottelija, ja monet monet muut
      - Rose23 plus rajaa hipoen PikkuLikka, N28v ja sönkkö

• Trrrrrrr

Oletkohan vähän jäävi sanomaan

• sertjedtry

Sun nikkejäsi vissiinkin nuo kaikki?? ;)

• vikaavikaavikaa

Et ole millään mittapuulla normaali, lue tekstejäsi ja antiasi. HC-ätmel, BEM. IkisM, PRM, ExPUA ja monet monet muut eivät todellakaan ole myöskään millään mittapuulla normaaleja, lueppa heidän tekstejä ja anteja uudelleen.

PikkuLikka, N28v ja sönkkö, lueppa heidänkin tekstejä ja anteja uudelleen.

Lue pete_pjn anteja ja vertaa yllä oleviin, selkeä ero normaalin ja epänormaalien kanssa. Peten tekstit on kuin päivä ja monien listan yläpäässä älyttömästi vinksahtaneiden kuin yö.

Nimimerkkivalinnoista päätellen, päässäsi on vähän enemmänkin vikaa, vikaa, vikaa , ViKaA, vIkAa, vikaa

• ätminki

Osaako vajaaälyiset kirjoittaa

• tilulilulaa

Olethan sinäkin siitä elävä todiste.

• Inva

Mä oon ainakin ihan inva ja homo jätkä. Kuola vaan turvasta valuu ja on pakkoliikkeitä ja tourette ja assburgeri ja downi ja hivelen sukupuolielintäni julkisesti. Mä ajan invaliidibussia, enkä saa ketään nussia. Ja mulla on vesipää wasserkefalos. Armahtakaa joku mut niskalaukauksella. Ei vittu nyt alkaa taas kuolaaminen ja nykiminen. NYTKYN NYTKYN NYTKYN NYTKYTI NYTKYTI NYTKYN NYTKYN! Ei vittu mikä inva mä oon!

• NäinOtaksun

Taidat olla yhteiskunnan verovaroilla elelevä, syrjäytynyt ja alkoholisoitunut pummi.

• väli merkitön on normaalein

• Fsdkksksseessesese

Sairaat eivät pysty arvioimaan siitä mitä ja millainen on normaali - vaikka sitä usein yrittävätkin.

• atännä

Minä en ainakaan suostu olemaan normaali. Tuollainen luokittelu rajoittaa liikaa elämästä nauttimista :)

• asioistatietävätaho

Kuulun palstan älymystöön.

• Rima_on_matalalla

Siihen ei paljon vaadita.

• idrinkandiknowthings

kis-kisu on naisista fiksuin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1559
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      208
      1530
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      44
      1154
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      44
      846
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      730
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      721
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      710
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      656
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe