kuka palstalaisista on

ketä.viisi

vajaa älyinen ja kuka normaali eräs sanoi yhden käden sormiin mahtuu normaalit ja ne on kummatkin sukupuolet laskettuna eli kuka ei ole vajaa älyinen

26

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinäainoat

wlfwd, pete_pjn ja pujottelija.

• Ex---pua

Tämä!

• 231

atännä, ehkä just ja just.

• Mutta eipä olla saatu naisia, PRKL!!!

• Eräkettu

vajaitten lista on pidempi kuin kymmenen elokuvan lopputekstit. :D

• Juu, ja sinutkin kyllä mainitaan siellä.

• Eräkettu

Joku kirjoittelee meikäläisen nimellä.

• Eräkettu kirjoitti:

Aivan, ja ne lapsien tappamisjutut oli sitten varmaan jokun muun näppikseltä.

• Eräkettu kirjoitti:

Aina voi rekisteröityä ja ongelma on ohi. Otat vaan sellaisen nimimerkin, mitä ei voi jäjitellä käytämällä iitä ja ällää apuna. :)

• Eräkettu

Matkija

• Eräkettu
        PikkuLikka kirjoitti:

Aivan, ja ne lapsien tappamisjutut oli sitten varmaan jokun muun näppikseltä.

Ne oli ihan mun omaa käsialaa... :D

• Eräkettu
        Eräkettu kirjoitti:

Matkija

Kirjota omalla nimelläs..

Oot ihan selvästi selkärankanen kaveri. :D

• 12121212

Normaalit:
      - 12121212, HC-ätmel, BEM, IkisM, PRM, pete_pjn, wlfwd, ExPUA, pujottelija, ja monet monet muut
      - Rose23 plus rajaa hipoen PikkuLikka, N28v ja sönkkö

• Trrrrrrr

Oletkohan vähän jäävi sanomaan

• sertjedtry

Sun nikkejäsi vissiinkin nuo kaikki?? ;)

• vikaavikaavikaa

Et ole millään mittapuulla normaali, lue tekstejäsi ja antiasi. HC-ätmel, BEM. IkisM, PRM, ExPUA ja monet monet muut eivät todellakaan ole myöskään millään mittapuulla normaaleja, lueppa heidän tekstejä ja anteja uudelleen.

PikkuLikka, N28v ja sönkkö, lueppa heidänkin tekstejä ja anteja uudelleen.

Lue pete_pjn anteja ja vertaa yllä oleviin, selkeä ero normaalin ja epänormaalien kanssa. Peten tekstit on kuin päivä ja monien listan yläpäässä älyttömästi vinksahtaneiden kuin yö.

Nimimerkkivalinnoista päätellen, päässäsi on vähän enemmänkin vikaa, vikaa, vikaa , ViKaA, vIkAa, vikaa

• ätminki

Osaako vajaaälyiset kirjoittaa

• tilulilulaa

Olethan sinäkin siitä elävä todiste.

• Inva

Mä oon ainakin ihan inva ja homo jätkä. Kuola vaan turvasta valuu ja on pakkoliikkeitä ja tourette ja assburgeri ja downi ja hivelen sukupuolielintäni julkisesti. Mä ajan invaliidibussia, enkä saa ketään nussia. Ja mulla on vesipää wasserkefalos. Armahtakaa joku mut niskalaukauksella. Ei vittu nyt alkaa taas kuolaaminen ja nykiminen. NYTKYN NYTKYN NYTKYN NYTKYTI NYTKYTI NYTKYN NYTKYN! Ei vittu mikä inva mä oon!

• NäinOtaksun

Taidat olla yhteiskunnan verovaroilla elelevä, syrjäytynyt ja alkoholisoitunut pummi.

• väli merkitön on normaalein

• Fsdkksksseessesese

Sairaat eivät pysty arvioimaan siitä mitä ja millainen on normaali - vaikka sitä usein yrittävätkin.

• atännä

Minä en ainakaan suostu olemaan normaali. Tuollainen luokittelu rajoittaa liikaa elämästä nauttimista :)

• asioistatietävätaho

Kuulun palstan älymystöön.

• Rima_on_matalalla

Siihen ei paljon vaadita.

• idrinkandiknowthings

kis-kisu on naisista fiksuin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      38
      11709
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      33
      4649
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      251
      2817
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      144
      2584
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      107
      1643
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      14
      1041
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      207
      832
    8. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      830
    9. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      60
      728
    10. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      718
    Aihe