Paha repsahdus laihdutuksessa:(

Repsahdus

Hei!
Kaipaan neuvoja ja tsemppiä miten pääsen eroon pahasta repsahduksesta:(
Olen noin 4kk laihduttanut ihan liikunnan lisäämisellä (myös arkiliikunnan), jättänyt herkut minimiin (joskus pidän kohtuudella herkkupäivän) ja siistinyt ruokavalion mahdollisimman puhtaaksi ja terveelliseksi... paino putosi 67kg-> 63kg ja tosiaan kauan kesti, mutta huomasin että olen saanut vähän lihasta ja kiinteytynyt aika paljon ja olin hyvin tyytyväinen! sitten tasan viikko sitten vaan stressaavan työviikon jälkeen repsahdin! söin viimeviikolla joka päivä karkkia/sipsiä/roskaruokaa (en järkyttäviä määriä mutta söin kuitenkin) ja ruisleipää söin joka päivä noin 4siivua, tuoremehua ja muita mehuja meni myös, kaakaota, köyhiäritareita, piirakkaa jnejne ja paino nousi 64.9kg:( eli siis melkein 2kiloa tuli lisää:O en usko että söin päivittäin kauheasti yli kulutuksen sillä määrät pysyi suht kohtuudessa, mutta jätin pois kaiken terveellisen ruoan ja elin viikon vain niillä kielletyillä! en tajua mikä muhun meni! en tänään ole syönyt vielä mitään, mutta pelkään että jatkuu vaan ellen keksi jotain tapaa miten lopettaa:/ minä en osta meille herkkuja, mutta mies ostaa jokapäivä:( ja se on ihan ok että se syö herkkuja eli en kiellä sitä tuomasta niitä sisälle, mutta vähän pelottaa että käsi eksyy namipussiin:(
Haluan takaisin ruotuun ja haluan eroon viimeisestä 5kilosta jotka tuntuu istuvan niin tiukassa että tekis mieli vaan lopettaa koko laihdutus! ei sillä että urakka ois kauhean iso työ ollut, mutta en ois ikinä uskonut kuinka vaikeaa tämä on! ja että kestää niin kauhean kauan! kilo kuukaudessa vauhti! ja yksi viikon repsahdus heitti 2kk taaksepäin:( en itse juurikaan laske kaloreita mutta se mitä oon seurannut niitä niin päivät vaihtelee 700-1900kalorin paikkeilla (riippuu mitä syö ja paljonko on liikkunut) ja terveellistä ruokaa, en syö mitään valmisruokia tms... lukuunottamatta repsahdusta..
normisti herkkupäivän jälkeen paino on noussut noin 500g-kilon ja pudonnut seuraavaan päivään mennessä taas normaaliksi, eli en ole joutunut stressaamaan sitä sitten yhtään, mutta nyt tuntuu että tämä 2kiloa ei niin vaan katoakaan:(
Lisäksi jätin liikunnan pois viikoksi! nyt aion palata takasin ruotuun liikunnan suhteen heti! Se on onneksi helpompaa kun herkuttelun lopetus...
Koko kroppa ja varsinkin maha on aivan turvoksissa, olo on hirveä ja tukkoinen!
Ajattelin korjata tilanteen vetämällä viikon tavallista terveellisempää ruokaa ja kenties vois lisätä vaikka joogan tms nyt vielä muun liikunnan päälle ja jos olisin tosi fiksu niin ehkä kävisin kodin kimppuun hyötyliikunnan toivossa:D
Tulipa pitkä teksti... no jos joku tämän lukee ja voi neuvoa/jakaa kokemuksia/ideoita miten parempaan oloon niin kiitos toki kerro:)
Ja jos sinulla on vain negatiivista kerrottavaa/provoa/haukkumista niin älä viitsi edes aloittaa, sillä itse ignooraan ne täysin:)
Olen vähän päälle parikymppinen ja mitat siis nyt 167/64.9kg ja tavoite on 57-59kg ja toivon mukaan saavutan tavoitteen parissa kuukaudessa, mutta eipä siihen kuole jos aikaa menee enemmän kunhan vain tulosta tulee.

0

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        72
        1394
      2. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        106
        1237
      3. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        113
        1175
      4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        74
        1099
      5. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        69
        967
      6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

        Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
        Sanaristikot
        76
        772
      7. Oliko vähä sometettu taas vai?

        Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
        Kauhava
        9
        722
      8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

        Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
        Idän uskonnot
        374
        717
      9. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        41
        711
      10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

        Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
        Ikävä
        53
        676
      Aihe