menet vaikka huoltsikalle kahville ja sitten näet upean naisen kaveriensa kanssa menevät terassille niin ajattelet pyydän ulos häntä terassilla ei ole ketään muita mutta kun menet terassille niin 100 ihmistä ilmaantuu siihen tupakille ja kahville niin ei enään haluakkaan pyytää ulos tai munata itseään kaikkien nähden ja kuullen ja jos saa pakit niin muut vain pilkkaisi ja ivaisivat
mikä siinäkin on
13
201
Vastaukset
Kyllä se on paras, että odottelet vaan että nainen tulee juttelemaan. Muuten voi käydä niin, että et olekaan naisen makuun ja tulee vaan nolo tilanne kaikille.
- Raakatotuus
Milloin se nainen tulisi juttelemaan? Ehkä jollekin superkomistukselle tulisikin, mutta tavismiehelle ei ikinä.
Raakatotuus kirjoitti:
Milloin se nainen tulisi juttelemaan? Ehkä jollekin superkomistukselle tulisikin, mutta tavismiehelle ei ikinä.
Tuossa on pointti. Ei välttämättä tulekaan ikinä. Mutta parasta se olisi silti jos tulisi, niin ei tulisi noloja tilanteita ja naisillakin olisi mukavampaa kun ei miehet aina olisi ahdistelemassa.
- Raakatotuus
scrg kirjoitti:
Tuossa on pointti. Ei välttämättä tulekaan ikinä. Mutta parasta se olisi silti jos tulisi, niin ei tulisi noloja tilanteita ja naisillakin olisi mukavampaa kun ei miehet aina olisi ahdistelemassa.
Jos et veikkaa et voi voittaa. Omapahan on valintasi, jos nolojen tilanteiden välttely on naisen saamista tärkeämpää. En voi sanoa olevani parempi, mutta tiedänpä kuitenkin että koko elämänsä saa odotella. En muista että naiset olisivat koskaan mulle tulleet juttelemaan.
Raakatotuus kirjoitti:
Jos et veikkaa et voi voittaa. Omapahan on valintasi, jos nolojen tilanteiden välttely on naisen saamista tärkeämpää. En voi sanoa olevani parempi, mutta tiedänpä kuitenkin että koko elämänsä saa odotella. En muista että naiset olisivat koskaan mulle tulleet juttelemaan.
Ei mullekaan ja tuskin ollaan ainoat kaksi. Mutta se että naiset koskaan ei tule juttelemaan on merkki siitä, että kukaan heistä ei myöskään halua, että sinä tai minä tulemme häiritsemään heitä huoltoaseman kaltaisessa paikassa.
- Raakatotuus
scrg kirjoitti:
Ei mullekaan ja tuskin ollaan ainoat kaksi. Mutta se että naiset koskaan ei tule juttelemaan on merkki siitä, että kukaan heistä ei myöskään halua, että sinä tai minä tulemme häiritsemään heitä huoltoaseman kaltaisessa paikassa.
Niin, siinä se ongelma onkin, että mikä olis sellainen paikka missä heitä saisi mennä häiritsemään.
Raakatotuus kirjoitti:
Niin, siinä se ongelma onkin, että mikä olis sellainen paikka missä heitä saisi mennä häiritsemään.
Sitä, missä he olettavat miehiä kohtaavansa, pitäisi kysyä naisilta. Oletan, että naiset tutustuisivat jollain tasolle ensin vaikka yhteisten ystävien tai harrastustoiminnan kautta. Tuo reitti vain lienee aika nopeasti käyty loppuun ja uusia ihmisiä ei sitten piiriin enää ilmestykään.
Sitä sanotaan kohtalon ivaksi.
- kaisanoasaa
Opettele käyttämään välimerkkejä. Jospa se antaisi sinulle tarvittavaa rohkeutta.
- pihtarihuora
jospa näytät niin uhkaavalta että naisen kaverit rientävät paikalle turvaksi.
- tosi.kivaa
ja se kummallista kaikki 100 ihmistä puhuvat kavereilleen mutta seuraavat kun karistat tupakkiasi mutta sitten hiljentyvät kun siirrytkin vähän puhumattakaan kun menisi jutustelemaan niin kuulevat kaiken jopa sisällä olijat kuulevat ja näkevät kaiken niin kiva kysyä ulos kun kaikki katselevat ja kuuntelevat ääneti ja mies puoliset tulee naiselle turvaksi
- pihtarihuora
taidat itse seurata omaa käytöstäsi niin paljon että luulet kaikkien muidenkin seuraavan sinua-todellisuudessa he eivät välitä vähääkään siitä mitä teet.
- omaa.naista.kaipaan
pihtarihuora kirjoitti:
taidat itse seurata omaa käytöstäsi niin paljon että luulet kaikkien muidenkin seuraavan sinua-todellisuudessa he eivät välitä vähääkään siitä mitä teet.
tulisitpa kanssani kahville niin sittempä näkisit ja kokisit sen no se on kyllä kummallista moni haluaisi kaveerata kanssani eritoten rikolliset haluaisivat tulla juttelemaan eli kavereita saisin heti ja uskoisin sen naisenkin saavani jos ei varattu mutta en ole sosiaalinen moni silmä pelikin on kaatunut siihen etten ole mennyt juttusille enkä tee yleensä tikusta asiaa ja jos tekisin niin naiselle sen tekisin niin olen sellainen mukava kylläkin mutta lähisukuni ja oman naisen tarvitsen enpä muita sitten oikein tarvitsekkaan ehkä täytyisi muuttua sosiaalisemmaksi mutta en kyllä ystävä naisiakaan kaipaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071183
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631167Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto98637- 54608
- 78581
- 39538