Kummasta mediasta saa luotettavampaa tietoa?
Kysymys mikä askarruttaa meitä kaikkia.
Kumpi on se ... se OIKEA.......
Onko se MV? Vai onko se TV7 (ja kumppanikanavat)?
Kummasta mediasta saa luotettavampaa tietoa?
31
220
Vastaukset
- medioitariittää
Ei kumpikaan. Luotettava on Yle Ykkönen.
- hörhömediat.erikseen
Myös MTV3 ja Hesari ovat luotettavia, jos tulee joskus pikkuvirheitä, he oikaisevat sen hetimiten.
- torre11
hörhömediat.erikseen kirjoitti:
Myös MTV3 ja Hesari ovat luotettavia, jos tulee joskus pikkuvirheitä, he oikaisevat sen hetimiten.
Näin on.
- Ei.luotu
Eihän MV "lehti" ole edes media vaan pelkkä nettisivusto.
sage8 kirjoitti:
Nykyisin mediaksi taidetaan laskea somekin.
Itse näen MV:n antavan enemmän tietoa, koska TV7 ei anna mitään.
Tosin MV ei anna minulle mitään myöskään; ei ole kiinnostavia aiheita. Johtuuko ehkä siitä, että lehden kyselyn mukaan yli 90% kannattaa eroa EU:sta ja minä en.torre12 kirjoitti:
Itse näen MV:n antavan enemmän tietoa, koska TV7 ei anna mitään.
Tosin MV ei anna minulle mitään myöskään; ei ole kiinnostavia aiheita. Johtuuko ehkä siitä, että lehden kyselyn mukaan yli 90% kannattaa eroa EU:sta ja minä en.Minulle sekä tv7 että MV ei ole kumpikaan muuten kiinnostava kuin palstan simeliusten ja kumppanien takia kun sieltä tulee heidän mukaansa muka aina lopullista ja oikeaa tietoa ja siihen en usko.
- Simelius1
sage8 kirjoitti:
Minulle sekä tv7 että MV ei ole kumpikaan muuten kiinnostava kuin palstan simeliusten ja kumppanien takia kun sieltä tulee heidän mukaansa muka aina lopullista ja oikeaa tietoa ja siihen en usko.
En minä ole koskaan niin sanonut. Olen sanonut tai ollut sitä mieltä että sieltä saa varmimmin totuutta näissä matu-ja islamjutuissa. Sekin lehti erehtyy varmasti mutta en usko sillä olevan tietoista vääristelyä ja pimitystä toisin kuin valtamedialla. Jälleen kerran olen yrittänyt pommittaa länkkäriä (Mikkelissä ilmestyvä paikallislehti) asiallisilla viesteilläni mutta turhaan. He rienaavat sananvapautta vaikka toitottavat sitä.
Simelius1 kirjoitti:
En minä ole koskaan niin sanonut. Olen sanonut tai ollut sitä mieltä että sieltä saa varmimmin totuutta näissä matu-ja islamjutuissa. Sekin lehti erehtyy varmasti mutta en usko sillä olevan tietoista vääristelyä ja pimitystä toisin kuin valtamedialla. Jälleen kerran olen yrittänyt pommittaa länkkäriä (Mikkelissä ilmestyvä paikallislehti) asiallisilla viesteilläni mutta turhaan. He rienaavat sananvapautta vaikka toitottavat sitä.
Taas se, että minun silmäni ovat valehdelleet yli 30 vuotta. Miksi näin, Simelius?
Simelius1 kirjoitti:
Ikävä kyllä sieltä ei saa "varmimmin" tietoa vaan varmimmin progandaa eli muunneltua tietoa.
- Simelius1
Jos puhutaan sensuurista pimityksestä ja vääristelystä näissä monikulttuurisuus-asioissa sekä islamin pahojen tekojen kertomatta jättämisissä, siinä valtamedia on ylivoimainen ykkönen. Mv kertoo ne 10-0. En ensimmäisenä näissä asioissa menisi valtamediaan luottamaan koska se ei ole puolueeton.
- Simelius1
Onhan mv:kun tavallaan puolueellinen mutta sillä on jalo tarkoitus toiminnalleen. Se on suomalaisten ja Suomen suojelu. Valtamedialla on tavoite toinen ja se on moku ja islamin hyysääminen, globalisaation myrkky.
- Simelius1
Simelius1 kirjoitti:
Onhan mv:kun tavallaan puolueellinen mutta sillä on jalo tarkoitus toiminnalleen. Se on suomalaisten ja Suomen suojelu. Valtamedialla on tavoite toinen ja se on moku ja islamin hyysääminen, globalisaation myrkky.
Korjaan mv:kin. Känny käänsi taas omiaan.
Simelius1 kirjoitti:
Korjaan mv:kin. Känny käänsi taas omiaan.
No. Pakko myöntää, että olisin surkea MV:n tiedonlähde.
Tänään näin kaupassa muslimiperheen ja tulin iloiseksi. Pieni poika työnsi pikkukärryjä isä perässään, ja isä latoi ostettavia. Äiti oli vähän sivummalla. Isä oli komea, ja kaikki oli miellyttävää.
Tätä ei MV olisi ehkä julkaissut.MV ei puhu mitään venäläisista tai virolaisista "monikultuurisuudesta" tai heidän tekemistään rikoksista. Miksi?
TV7-ohjelmassa kerrottiin kaupan viivakoodeissa olevan pedonmekki.
Siitä voi päätellä sen luotettavuuden.- Akat.HELL.sisar
Kyllä ainakin villipurkin viivakooti totistaa että se on peton merkki. = Peto-viili.
- Urho.Suomalainen
Kummasta mediasta saa kummaa tietoa. MV on Suomen ja koko maailman paras media.
- Hepin.Tehotippa.69
torre12 kirjoitti:
Kumma sitten, että en ainakaan itse kostu siitä mitään. Turhake.
Et kostu? Oletko aseksuaali?
Koko kysymys on aika surkuhupaisa. Kun suomessa ilmestyy yli 200 sanomalehteä ja yli 500 aikakauslehteä, sekä radiokanavia on yli 70 ja kymmeniä tv kanavia, puhuttamakaan tuhansista nettijulkaisuista, niin kysytään kahdesta ”mediasta” luotettavuutta.
Jos molemmat ovat aikamoisia marginaaleja koko median kentässä, lienee aika selvää että molemmat ovat vain noiden marginaalin yhteisöjen kannattajien omaa ”sanomaa”, eikä siinä mielessä lainkaan luottavia siltä kannalta.- Simelius1
Tässä nähdään kuinka mädättynyttä on lähes koko mediakenttä. Ei ole kuin joku mv joka pyrkii puhumaan sen minkä tietää. Se vähiten sensuroi jos ollenkaan. Muut ei edes aina pyri totuuteen, riippuen aiheesta. Urheilu ja kulttuuri on sellaisia merkityksettömiä aihealueita joissa voi puhua totta. Siis mädätyksen kannalta.
Simelius1 kirjoitti:
Tässä nähdään kuinka mädättynyttä on lähes koko mediakenttä. Ei ole kuin joku mv joka pyrkii puhumaan sen minkä tietää. Se vähiten sensuroi jos ollenkaan. Muut ei edes aina pyri totuuteen, riippuen aiheesta. Urheilu ja kulttuuri on sellaisia merkityksettömiä aihealueita joissa voi puhua totta. Siis mädätyksen kannalta.
Mistä sen mädäntyneisyyden sitten tuosta näkee?
Et takuulla tiedä minkään median asioita kuin mututuntumalla.
Aloittajan kysymykseen on helppo vastata: Ei kummastakaan mediasta saa luotettavaa tietoa. MTV3, YLE ja HESARI ovat niitä joista saa monipuolista ja luotettavaa tietoa, muuan muassaan niistä. On muitakin.
TV7:n ohjelmien tekijät uskovat sentään itse opettamansa asian todenperäisyyteen, MV:n "toimittajat" yrittävät parhaansa mukaan keksiä mitä älyttömämpiä skandaaleja ja salaliittoteorioita, jotka tietävät itsekin täydeksi hölynpölyksi.
- Homojuomuovipullosta
Yle kertonut muslimien valheita uutisoiden, valehdellen ne muka totuuksina. Huomaamme kuinka ateistismuslimipitoisia luotuja ihmisiä pääsee valehdellen uutisia julkaisemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334