kysymys: Kannattaako EXÄN kanssa yrittää rakentaa

kysyntyhmänä_tätä

kannattaako exäni kanssa yrittää rakentaa VÄLEJÄ UUDESTAAN?? Kokemuksia kellään exänsä kanssa lämmenneistä väleistä?

Tapailimme exäni kanssa alle 6 kuukautta ja mä laitoin itse poikki helmikuun puolessa välissä kun en ollut onnellinen hänen kanssaan ja hänelle KAIKKI meni meidän AJAN edelle... Yleistä varmasti teille miehille tämä, uskoisin xD xD

Kannattaako hänelle vaikka ensin lähettää kirje ja kysyä haluaako hän olla väleissä minun kanssa, vai ihan suoraan lisätä Naamakirjassa kaveriksi?
Tuota Naamakirjassa lisäämistä vähän pelkään, kun voi olla että hänellä on joku uusi suhde ja minä tulisin tietysti KATEELLISEKSI ja MUSTASUKKAISEKSI. Joten ehkä parempi lähettää kirje ja kysellä kirjeen muodossa kuulumisia.. Voihan sitä kaveri olla, ILMAN SEKSIÄ exänsä kanssa. En nää mitään VÄÄRÄÄ olla pelkkä kaveri sellaisten kanssa, joiden kanssa SUHTEESTA ei tule mitään.. Onko siinä teidän mielestänne jotain väärää?

Tässä olen ollut sinkku kauan, joten kyllä sitä nyt ainakin kaveri seuraa alkaa kaipailee, ilman mitään seksiä jos ei muuten synkkaa paremmin. Seksi kun kuuluu VAIN SUHTEEN SISÄLLE ja jos sitä harrastaa pitäisi synkata 100 % : sti sen toisen kanssa ja siinä pitäisi olla SYVÄ YHTEYS JA YHTEISIÄ KIINNOSTUKSEN KOHTEITA ENEMMÄN KUIN VAIN 1.

6

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellinoora92

      Punnitse exän kanssa välien rakentamista monesta eri vinkkelistä. Itse otin exään yhteyttä mutta petyin. Mieti tota nyt ihan huolella ennen kun otat yhteyttä ex ukkoos. Voin sanoa että uutta suhdetta exien kanssa on turha yrittää. Äijät kun eivät muutu koskaan paremmiksi..

      • fokkin.bitch

        voin kuvitella millanen sä sit oot ku alat seurustelee semmosen räkänokan kaa joka ei osaa muuttuu paremmaks.


    • aidantoisellapuolen

      Eivät ne ihmiset muutu miksikään muuksi kuin mitä ovat. Turhaa haaveilla moisesta. Mene eteenpäin omassa elämässäsi. Jos ei lapsiakaan ole joiden vuoksi pitäisi edes jonkinlaiset välit sälilyttää, niin turhaa hommaa. Sitäkin voisi miettiä, että jos on vielä mustasukkaisuudenkin tunteita exää kohtaan, niin oletkohan päässyt vielä edes ylitse vanhasta suhteestasi häneen?

    • Exinator

      Älä missään nimessä! Varsinkaan kun et tunnu päässeen suhteesta ylitse, vaikka olitkin jättäjän roolissa.. Kyse on usein vain siitä että toinen osapuoli ei halua päästää irti ja toinen haluaa pitää ovia auki. Tällainen yksipuolinen tunneside tuo aina ongelmia.

      Itse erosin jokin aikaa sitten ensimmäisestä parisuhteestani (kesti vain 3,5 kuukautta) ja yritimme jonkinlaista kaveruutta kun ero oli melko helppo kun suhde oli pahoissa ongelmissa. Samat ongelmat ja sitä kautta myös riidat jatkuivat myös kaveruudessa. Ei se ihminen paremmaksi muuttunut vaikka suhde päättyi. Sama ämmä se oli edelleen ja samalla tavalla hän minua kohteli kuin ennen ellei jopa huonommin. Kaikesta exän ilkeilystä huolimatta minun oli vaikeampi päästä exästä ylitse ja jouduin vielä seuraamaan sivusta ja jopa kuuntelemaan tämän hölmöilyistä. Nyt kuitenkin viimeisen riidan jälkeen tein päätöksen, että seuraavaa riitaa ei tule. En vastaa enään kyseisen ämmän viesteihin enkä lähetä mitään vaikka kuinka tekisi mieli.

      Sen verran ihmisellä täytyy olla itsekunnioitusta että ei lähde moiseen leikkiin vaikka kuinka oltaisiin hyvissä väleissä. Saat vain pitää rikkinäisen ihmissuhteen joka uuvuttaa sinua hitaasti sisältä ja pidättelee sinua jatkamasta eteenpäin. Älä tee samaa virhettä kuin minä ja exäni.

      Ps. Kaikki meni myös meidän suhteessa yhteisen ajan edelle, mutta meillä ongelma oli toisinpäin. Vika oli naisessa. Tosin olin suhteen naisellisempi osapuoli muutenkin joten et liene väärässä ;)

    • Järki_käyttöön

      Anna exän olla. Itse erota halusit. Etsi miespuolinen ystävä tai mitä sitten oletkaan vailla, jostakin toisesta.
      Puoli vuotta yksin, on todellakin lyhyt aika. Opettele olemaan yksin, sen jälkeen tiedät paremmin kuka olet ja mitä oikeasti haluat. Älä hyväksikäytä.
      Totta on, ettei jättäjälläkään ole helppoa eron yli pääsyssä. Mieti silti hetki, mille jätetystä mahtaa tuntua..
      Haluaisitko tulla itse jätettynä osapuolena, tarpeelliseksi jättäjälle, syystä x? Tuskin.

    • vanhatätini2016

      No ei kannata. Pohjaan palanut keitto ei koskaan tule maistumaan uudelta. Tämä vanha sanonta pätee niin ihmissuhteisiin. Taitaa olla niin että kasvamisen paikka olisi sinulla itselläsi. Laitoit poikki kun toinen ei toimi haluamallasi tavalla. Kun kerran olet edelleenkin mustasukkainen pojan elämästä niin näkisin että et ole muuttunut mitenkään itsekään tässä teidän eron aikana. Ei se poika näköjään tarvitse sinua edes ystäväksi kun ei ole pyytänyt facekaveriksi. Opi tästä jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe