Netissä lähettämättä kuvaasi? esim jossain chatissa? Valehtelitko naiselle että olet komea pitkä mies?
Vastaukset 4
- ettänäinmiehenä
Olen suomi24 chatissa jutellut, vaihdettiin kuvia ja viikko tästä harrastettiin seksiä.
Vois alkaa valehtelemaan naisille, kun juuri sellaisesta ne aina tykkäävät.
Joskus enemmän internetin alkuhämärässä webbisivutkin perustui enemmän tekstiin kuin kuvaan eikä ihmiset roikkuneet netissä koko ajan. Silloin oli kaiketi varsin tavallista, että vaihdettiin puhelinnumerot ja soitettiin ja voitiin sopia jopa tapaamisesta ilman kuvia. Ja tätä reittiä olen käynyt jopa sokkotreffeillä eikä tapaamiskerrat jääneet kertaakaan yhteen.
Sen sijaan en muista että olisin kuvan lähettämisen jälkeen tavannut ketään, joten ehkä se olikin kuva, joka valehtelee.- Karvamuna-
Olen montakin kertaa jutellut naisten kanssa ja treffejäkin on ollut. Mitään en ole valehdellut koska se olisi tyhmää. pyydä naisia facebook kaveriksi ja sitten siellä usein jutellaan, monesti olen pyytänyt naista kaljalle ja olen saanut kavereita niistä naisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172186
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521312Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72822
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355730- 40721