Uskovilla vääristynyt oma seksuaalisuus?

---
Aloitukseni poistettiin Kristinusko-palstalta! :)
Hihhuleilla on sietokyky todella MATALA!
---

Ihmettelen, kuinka joku kristitty voi olla kiinnostunut siitä, mihin reikään kulloinkin aikuinen mies sen kalunsa työntää, jos se reikä poikkeaa vähääkin naisen emättimestä? Miten se heikentää lopulta kristityiden elämää millään tavoin, jos vaikka jotakin täysin tuntematonta ihmistä kiinnostaisi samaa sukupuolta olevan reiät ja lävet? :)

Jokaisella ihmisellä on oikeus avioliittoon, oli hän sitten homo- tai heteroseksuaali. Jos joku Raamattu sanelee jotakin muuta niin sellainen kirja pilkkaa silloin ihmistä. Ihminen (joku niistä Rooman Keisareista) on kirjoittanut koko Raamatun ja kun joku Rooman keisari kuoli niin seuraava keisari jatkoi siitä mihin edellinen oli jäänyt.

Järkeään yhtään käyttävälle toisten ihmisten homoseksuaalisuus ei tuota mitään ongelmaa. Se tuottaa ongelmaa vain Raamattuun uskoville ihmisille, joilla itselläänkin saattaa olla hyvin "vääristynyt omaseksuaalisuus" (=esim. "ei seksiä ennen hääyötä" tms.) ja heillä tulee olemaan täysin ennakkoluuloihin perustava kanta kristinuskonsa kautta myöskin muihin ihmisiin.

Olen itse täysin hetero ja elänyt n. 15 vuotta saman naisen kanssa avoliitossa, eikä mua kiinnosta yhtään vaikka naapuri runkkaisi päivittäin joulukuusen jalkaan tai työntäisi pilluunsa vessapaperirullia tai pitäisi homo-orgioita ja siitä kantautuisi suunnaton panemisen ääni. :D Ei mua vois vähempää kiinnostaa, mitä naapurini tekevät makuuhuoneessaan ja kenenkin kanssa ja onko yläkerran muijalla sheivattu alapää, mutta jos se alkaisi mua kiinnostamaan (korva tapetissa), kuten se kiinnostaa nykyisin uskovaisia niin saattaisin myöntää silloin menettäneeni mielenterveyteni!

Uskovillahan on tyypillisesti Suomessa eniten mielenterveysongelmia eli uskontohan aiheuttaa yhteiskunnallisia ongelmia, josta tietääkseni ainakin Professori R. Dawkins on monesti todennut. USA on kristillisin valtio ja Dawkins on asiaa varmaan USA:ssa tutkinut!?

Kumpaan tulee uskoa Dawkinsia vai suomalaista hihhuli? Vastaan kysymykseeni: Dawkinsia!

17

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinystory

Homoseksuaalisuus on vain vastoin luonnon toimintaa mutta ei olekkaan ihme kun sitä puolustat . Miksei homoseksuualit pistä hynttyitä yhteen maistraatissa ? Pakko tunkea sinne missä se on kiellettyä . Niin miksiköhän jotkut ottavat hermoonsa moisista ?

• tinystory

Ja tuon takia homoseksuaalit ateistit tykkävätkin mennä kirkossa naimisiin? Käy kyllä järkeen . Likaset syntiset papit tekivät temput niin kansa seuraa perässä , tosin hiukan väärissä jalanjäljissä mutta sekös herkkua ateistille kun saa irrotella

• Kyllä luonnottomampaa on se että uskovat haluavat päästä homoseksuaalien makuuhuoneeseen katsomaan.

"Homoseksuaalisuus on vain vastoin luonnon toimintaa mutta ei olekkaan ihme kun sitä puolustat "

Ei todellakaan ole vastoin luonnon toimintaa. Jos olet ollut koskaan biologian oppitunneilla peruskoulussa niin aika monet nisäkäslajit ovat pääosin homoseksuaalisia. Esimerkiksi kun joku nisäkäsuroksista on paria tuntia aikaisemmin saanut kiimaisen naaraan tiineeksi niin sama uros on työntämässä toista urosta peräaukkoon. Naaraan kanssa ollaan vain silloin kun on naaras on kiimassa, mutta muulloin kelpaa toinen uroskin.

"Ja tuon takia homoseksuaalit ateistit tykkävätkin mennä kirkossa naimisiin?"

Minä en ole homoseksuaali, enkä aio mennä kirkossa naimisiin!

• tinystory

Herran huoneessa Herran säännöt , tosin nekin rikottu ihmisten toimesta . Kiitti vaan vitusti Kirkko ! Ei olisi siis väärin jos kaikki olisi homoseksuaaleja ? Eihän ? Mitään ongelmaa ei olisi? Buah ! :D

• tuntevaotus

Sokeita ... tai ehkä näkevät sentin päähän nenästään mutta lopputulos ihan kateissa ;)

• tuntevaotus kirjoitti:

Sokeita ... tai ehkä näkevät sentin päähän nenästään mutta lopputulos ihan kateissa ;)

Kerro sitten mikä uhka ja haitta siitä koituu sun elämääs jos homoseksuaalit työntävät kalunsa ihan mihin reikään tahtovat. Ei se ole sulta mitenkään pois vai onko?!

• "Herran huoneessa Herran säännöt , tosin nekin rikottu ihmisten toimesta "

Muinaiset ihmiset on ne säännöt keksineet ja samoin rakentaneet ne "Herran huoneetkin".

• EdesUnissa

Ei aukea aloituksen logiikka. Olen itsekin ateisti, mutta silti ymmärrän hyvin "uskovaisten" halun kieltää avioliitot homoseksuaaleilta. Homoseksuaaliset suhteet ovat "pannassa" kaikissa maailman suurissa uskonnoissa, joten olisi varsin erikoista jos uskovaiset katsoisivat homoseksuaalien avioliittoa hyväksyvästi.
      Avioliitto käsite on syntynyt uskonnosta ja sen perusta on siellä. Sen tausta ei ole yhteiskunta mallissa. Tämän arvomaailma ajatuksen aloittaja on kokonaan unohtanut. Olisiko puutteita historian osaamisessa ?

Mielestäni ongelman ydin onkin juuri siinä että tässä homoseksuaalinen vähemmistö on tietoisesti halunnut tuoda itsensä osaksi jotain vanhaa arvolatauksen saanutta käsitettä, ja muuttaa tuon käsitteen sisällön. He katsovat että käsitteen sisällön muuttaminen on pienempi paha kuin heidän yksilön oikeutensa. Mutta myös uskovaisilla on oikeus puolustaa käsitteensä alkuperäistä arvomaailmaa.

Hyväksytkö avioliiton myös lapsen tai koiran kanssa ? Se kertoo vasta tosiasiallisen käsiterajauksesi. Jos et hyväksy avioliittoa naisen ja koiran välillä, kuinka sen sitten perustelet ?

• loopper

"Avioliitto käsite on syntynyt uskonnosta"

Yleinen harhakäsitys. Euroopassa avioliitto oli alunperin sekulaarinen, jonka kirkko sittemmin omi itselleen.

"uskovaisten halun kieltää avioliitot homoseksuaaleilt"

Miksi yhtäkään taikaseuran jäsentä haittaisi jos heidän taikaseuraansa kuulumattomat jäsenet solmivat liiton maistraatissa? Mitä tekemistä tällä on heidän taikaseuransa kanssa ja millä oikeudella he olisivat rajaamassa heidän taikaseuraansa kuulumattomien elämää?

• Epäjumalienkieltäjä

Taidat olla valehteleva uskovainen. Ei kai kukaan ateisti voi olla niin tietämätön, että kuvittelee aviliiton käsite on syntynyt uskonnosta? Pakanallisessa Roomassa tunnettiin jo avioehdotkin ja nykyäänkin avioliitto on ennenkaikkea juridinen sopimus.

<<Hyväksytkö avioliiton myös lapsen tai koiran kanssa ?>>

Tässä vaiheessa viimeistään homofoobikon karva paljastuu.

• Pahinta on se että ne uskovat, jotka ovat eronneet kirkosta ja ovat jonkun uskonlahkonsa jäseniä huutelevat temppeleistään etteivät hyväksy kirkon päätöstä vihkiä homo- ja lesbopareja avioliittoon, vaikka eivät ole kirkon jäseniä sen enempää kuin ateistitkaan. He haluavat hallita ihmisiä ja pilkata kirkkoa, joka on ainakin mun mielestäni helvetin väärin.

"Homoseksuaaliset suhteet ovat "pannassa" kaikissa maailman suurissa uskonnoissa, joten olisi varsin erikoista jos uskovaiset katsoisivat homoseksuaalien avioliittoa hyväksyvästi."

Maissa, joissa on silti homoja käynyt, kuten Pekka Haavisto puolisoineen, eikä niitä ole tapettu vaikka sun mielestä heidät olisi pitänyt vähintään kuolemantuomita?!

"Avioliitto käsite on syntynyt uskonnosta ja sen perusta on siellä."

Kyllä ateistin tulisi tietää, ettei se niin ole! Avioliitto on käsitteenä omittu Raamattuun ja kirkkoon uskonnon ulkopuolelta.

kaikissa Pohjoismaissa on tasa-arvoinen avioliitto, jossa homo- ja lesboparit voivat mennä kirkossa naimisiin.

"Olisiko puutteita historian osaamisessa ?"

Ilmeisesti sulla on historia pikkaisen hakusessa ja varmasti vain jonkun uskovan kertomana?! ota seuraavalla kerralla selvää ennen kuin kerrot käsitteistäsi tänne yhtään mitään.

"Hyväksytkö avioliiton myös lapsen tai koiran kanssa ?"

Sillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvoisen avioliiton kanssa, joka on tarkoitettu kahden aikuisen ihmisen välille. Homoseksuaalisuus ei myöskään ole vertauskuvannollinen eläimiin tai lapsiin sekaantumisesta, joka niin väittää kannattaisiko silloin katsoa peiliin tai muuttaa kenties asenteitaan korkeammalle sivistystasolle, jos ihmisenä aikoo elämäänsä jatkaa.

• logiikka

"Hyväksytkö avioliiton myös lapsen tai koiran kanssa ? Se kertoo vasta tosiasiallisen käsiterajauksesi. Jos et hyväksy avioliittoa naisen ja koiran välillä, kuinka sen sitten perustelet ? "

Jos hyväksyt koiran omistamisen, hyväksytkö myös ihmisen omistamisen? Jos on ok tappaa sääski kun se tulee inisemään korvan juuren, onko ok tappaa myös ärsyttävä lemmikkieläin, ja jos on ok tappaa ärsyttävä lemmikkieläin, niin miksei saman tien myös ärsyttävä ihminen? Onko näissä kysymyksissä mitään järkeä? Onko omassasi?

• Epäjumalienkieltäjä

Suomen valtionkirkkoon kuuluvat vanhalestadiolaiset erottavat yhteisöstään avoliitossa asuvat ja suojelevat pedofiilisaarnaajia. Täysin sairasta.

• Gäjöjlhuhgsgs

Ateistit ova kaikki homoja ja lesboja, sen todistaa tämä palsta päivittäin

• Ateistina olen kylläkin ihan hetero. Minua ei haittaa että homoseksuaalit menevät naimisiin keskenään, koska se ei ole minun elämästäni mitenkään pois, eikä se varmaan ole sunkaan elämästäsi mitenkään pois kun et ole perustellut sitä mitenkään että jokin siinä olisi sinusta haitta tai uhka. Suomi rikkoo monia ihmisoikeusasioita ja epäoikeudenmukaisuuttakin jatkuvasti ilmenee, joka lähtee liikkeelle vain suomalaisista asenteista ja typeryydestä, johon kuuluu mm. ennakkoluulot.

• ateisti1982 kirjoitti:

Ateistina olen kylläkin ihan hetero. Minua ei haittaa että homoseksuaalit menevät naimisiin keskenään, koska se ei ole minun elämästäni mitenkään pois, eikä se varmaan ole sunkaan elämästäsi mitenkään pois kun et ole perustellut sitä mitenkään että jokin siinä olisi sinusta haitta tai uhka. Suomi rikkoo monia ihmisoikeusasioita ja epäoikeudenmukaisuuttakin jatkuvasti ilmenee, joka lähtee liikkeelle vain suomalaisista asenteista ja typeryydestä, johon kuuluu mm. ennakkoluulot.

Sekä MV-lehti! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      403
      4763
    2. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      367
      1900
    3. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      39
      1801
    4. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      40
      1270
    5. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      5
      886
    6. Teennäinen ihminen?

Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen
      Sinkut
      132
      878
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      70
      845
    8. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      46
      827
    9. Suomi tarvitsee todellisuudessa paljon enemmän apua kuin Ukraina

Ukrainalla on omaa asetuotantoa huomattavasti, mm. tykit, miljoona droonia vuodessa, erilaisia ohjuksia,... Suomella ei
      Maailman menoa
      132
      770
    10. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      112
      757
    Aihe