Kissani lopetetaan tänään....*surullinen*

Koo

Joidenkin mielestä on varmasti tyhmää itkeä kissan takia...Tuntuu ihan kauhealta viedä rakas 17-vuotias
kissani eläinlääkärille viimeiselle matkalle. :´( Se on kuitenkin elänyt 17 vuotta perheessä ja on todella tärkeä. Viime kesänä vielä leikki ja oli hyvässä kunnossa. Nyt muutamassa kuukaudessa laihtunut monta kiloa eikä enää kuule mitään. Eläinlääkärin tutkittua asiaa hän ei enää antanut montaa viikkoa elinaikaa..tänään on sitten edessä lopetus. Itkettää. Hyvästi Misse, olet rakas.

12

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipu

Älähän nyt, et ole ollenkaan tyhmä. Itse olen aikuinen nainen ja muutama vuosi takaperin oli kissani ajettu autolla muusiksi, tunnistin kissani vain hännästä, itkin ihan avoimesti kun lapioin kissaani pussiin ja toin sen kotiin haudattavaksi. Misselle hyvää matkaa.

• ja itkeminen rakkaan ystävän poismenon takia - olen kokenut saman, itkenyt olen minäkin - tuo kaikki tuntuu niin lopulliselta. Mutta muistot Missestä jäävät Sinulle, ja ne eivät kuole koskaan.

>Joidenkin mielestä on varmasti tyhmää itkeä kissan takia...<

Tunteittensa näyttämisessä ei ole mitään "tyhmää".

Myötäelämme kaikki kanssasi, t. MM & kissat.

• Koo

Kiitos myötätunnosta.

• Pixeli

Surullista se varmasti on, mutta Missen kannalta paras vaihtoehto.
      Jaksamista. Suru helpottaa aikanaan, se ottaa oman aikansa.

• miumau

En saata edes ajatella sitä aikaa, jolloin itse on luovuttava kisusta. Itke niin paljon kuin itkua riittää.

• emma

Ei ole tyhmää itkeä kissan perään. Lemmikki on perheenjäsen ihan yhtä samalla tavalla kuin ihmisetkin.
      Minun rakas 13-vuotias Masini lensi taivaaseen 7.9.2004. Voin sanoa, että ensimmäiset viikot ilman vanhaa kunnon kissiä ovat vaikeimmat..vieläkin itkettää, kun muistelee. Suruun ei totu ja siitä ei koskaan kokonaan toivu. Muista mukavat hetket..älä muistele sairautta.
      Otan osaa..voimia ja jaksamista.

• Koo

Vaikeaa on ollut koko päivän...silmät punottaa itkemisestä :´(
        Kiitos kaikillle myötätunnosta.

• kisu
        Koo kirjoitti:

mua rupes heti itkettämään kun luin ton teksin:(
        Olen pahoillani:(
        Mun kissa täyttää tänä vuonna 14vuotta...
        Nyt hänellä on jokin sairaus:( silmä punottaa ja aristaa vasenta korvaa:( *itkee*
        Tänään luultavasti viemme hänet eläinlääkäriin...
        Se on mulle tosi rakas...aino ystävä joka ei oo mua koskaan jättänyt:(
        Toivottavasti lääkärissä ei ilmene mitään vakavaa:(

T:surullinen kissan omistaja tyttö tre

• Koo
        kisu kirjoitti:

mua rupes heti itkettämään kun luin ton teksin:(
        Olen pahoillani:(
        Mun kissa täyttää tänä vuonna 14vuotta...
        Nyt hänellä on jokin sairaus:( silmä punottaa ja aristaa vasenta korvaa:( *itkee*
        Tänään luultavasti viemme hänet eläinlääkäriin...
        Se on mulle tosi rakas...aino ystävä joka ei oo mua koskaan jättänyt:(
        Toivottavasti lääkärissä ei ilmene mitään vakavaa:(

T:surullinen kissan omistaja tyttö tre

Jaksamista kaikille samassa tilanteessa oleville. On todella surullista luopua rakkaasta. :( Tsemppiä sinulle kisu.

• emma
        Koo kirjoitti:

Yritän tässä keksiä lohduttavia sanoja..mutta en keksi mitään järkevää.
        Vieläkin tuntuu siltä, että en tiedä mitä kuolema tarkoittaa..en osaa kunnolla sisäistää vieläkään, että kissani on poissa. Olin muutaman kuukauden aivan maassa..jatkoin vain syömistä ja nukkumista. Koulussa ei mikään kiinnostanut ja olin omissa maailmoissani. Kun alkoi itkettämään niin menin omaan huoneeseen suremaan ja nukkumaan. Jos kuuntelin jollain tunnilla opettajia niin kaikki asiat muistuttivat jotenkin Masista.
        Kaipasin Masia. Laskin aina montako viikkoa oli kulunut Masin poismenosta.
        Kävimme sitten katsomassa löytöeläinsuojalla kissoja..joku oli hylännyt tyttökisun metsään ja tämä oli tehnyt pennut, jotka piti lopettaa. Neiti oli kamalan arka ja pelkäsi..kukaan ei sitä olisi huolinut. En halunnut, että se lopetetaan niin niinpä toimme tytön kotiin. Masennus katosi heti. En voinut helliä tyttöä paljon, koska se pelkäsi niin paljon. Mutta olin iloinen, kun se tuli meille. Nyt neito on jo paljon rohkeampi ja suhinat ovat loppuneet. Tytölle tulee toinen kaveri tässä viikon sisällä.
        Ei ole varmaan kovin lohduttavaa luettavaa..mutta halusin kirjoittaa jotain sinulle. Jonkin ajan kuluttua, kun alat toipumaan niin toinen kissa olisi hyvää terapiaa. Minä en halunnut ajatellakaan ajatusta toisesta kissasta, kun Masi kuoli, mutta muutaman kuukauden kuluttua halusin antaa kodin kodittomalle.
        Ei ole todellakaan tyhmää itkeä kissan perään..isäni iso mies itki myös todella paljon.
        jaksamista sinulle.

• kisu

Koita jaksaa selviytyä surustasi.Otan osaa,tiedän kuinka surullista se on,kokemusta :( itkin monta kuukautta,mutta sitten,se unohtuu,ja ei enää sure.koeta jaksaa.

• nalle kisa ysikuus

mä menetin ysikuus vuonna kolme kuukautta mulla oleen kisun jonka emo oli hylännyt ja joka piti minua emonaan kun olin kasvattanut sen, se oli muhun hullunna ja nukkui yöt mun rinnan päällä ja seurasi kuin koiranpentu, syyskuussa viies päivä koira tappoi sen kateudessaan ja minä itkin sitä monta kuukautta ja vielläkin joskus. Olen päässyt siitä tuskasta kun siitä vuodesta tähän vuoteen on ollut useita kissoja joihin jokaiseen olen kiintynyt lähes yhtä paljon nytkin mulla on neljäs kesäkuutta syntynyt pentu jonka sen emo salli yhdessä kahden sisaren kanssa olla mun seurana heti niiden syntyessä ja se totutti ne minuun sain ainoana perheestä koskea niihin jo sokeina. myötätunnot suruusi ja muidenkin kohtalo toverien :-) myötätunnon hymy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      57
      4614
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      155
      4224
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3862
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3820
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      47
      3648
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3478
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3031
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2885
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2706
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2420
    Aihe