vaan siksi, että pääsisivät elämässä helpommalla. Onhan se mukava ajatus, että työn tai muun aktiviteetin jälkeen voi tulla kotiin, potkasta kengät erisuuntiin, lösähtää sohvalle ja huikata naiselle: tuo sitä kaljaa jo! Mikä vittu siinä taas kestää?! Ruokapalvelu, siivous ja pillu tulevat vielä kaupan päälle.
Riittää, että tutustumisvaiheessa jaksaa teeskennellä ja valehdella, kuinka on pitää yhteistä aikaa naisen kanssa tärkeänä, haluaa tehdä naisen olon hyväksi ja ja ja... Samalla kuitenkin mielessä pyörii, että miten tuoltakin lohkeais.
Miehet haluaa naisen
45
450
Vastaukset
Aivan.
- m-i-e-s
Korjataan hiukan, ei olla eää 50-80-luvulla.
Kun nainen tulee töistä tai muualta aktiviteetin jälkeen kotiin, kerätä miehensä likaisia kalsareita ja sukkia lattialta, kun mies on koko päivän munasillaan pelannut konsolipelejä. Nainen siitä sitten raskaan työpäivän jälkeen hakee miehellensä kaapista kalsarit ja jääkaapista kaljaa, on muutenkin yleihyödyllinen äiti, kodinkone ja rakastajatar, joka osaa tehdä kaikki samat temput kuten aikuisviihdeteollisuudessa.
Naisenhan pitää olla nykyaikana se miestä elättävä yksilö, joka hoitaa ihan kaiken, kun se mies ei edes kotona hoida mahdollisia lapsia saati kotiaan.
2000-luvun miehet. =P- fghgha
Miksi otit itsellesi afrikkalaismiehen.
- äläyritä_
fghgha kirjoitti:
yritätkö korjata tilanteen valehtelemalla ja panettelemalla muita
- m-i-e-s
fghgha kirjoitti:
En ottanut, se tuli norsukaupassa kaupan päälle. Erittäin ahkera mies ja tyytyy vähään. Banaaninlehdet vaatteina ja savannilla se haluaa joka päivä metsästää leijonia. Harrastuksena hän halusi riksan, noh siitä tulee kuluja kun hän polkee ylinopeussakkoja.
Kyseinen mies on kaatanut leijonalauman paljain käsin, rakentanut savimajakylän, juoksee lujempaa kuin gepardi, valmistaa myös lannoitetta ja ruutia guanosta.
Nyt tätä Afrikkalaista miestä jäi ihmetyttämään, mitä sinä olet tehnyt ja saavuttanut elämässäsi? - näinseon
m-i-e-s kirjoitti:
En ottanut, se tuli norsukaupassa kaupan päälle. Erittäin ahkera mies ja tyytyy vähään. Banaaninlehdet vaatteina ja savannilla se haluaa joka päivä metsästää leijonia. Harrastuksena hän halusi riksan, noh siitä tulee kuluja kun hän polkee ylinopeussakkoja.
Kyseinen mies on kaatanut leijonalauman paljain käsin, rakentanut savimajakylän, juoksee lujempaa kuin gepardi, valmistaa myös lannoitetta ja ruutia guanosta.
Nyt tätä Afrikkalaista miestä jäi ihmetyttämään, mitä sinä olet tehnyt ja saavuttanut elämässäsi?Mä oon varmaan tavannu saman miehen. o.O
- Jootottatosiaan
??????!!!!!
No kun ei pääse edes siihen vaiheeseen että yhdessä asumista olisi luvassa niin miten ihmeessä sinä kuvittelet että tahtoisi naisen vain sen takia?
Tahtoisin viettää aikaa naisen kanssa eri paikoissa, mielellään ei kotona sohvalla löhöten vaikka joskus sekin olisi paikallaan,
Mutta HEI palaa sinä ettimään niitä junttimiehiä, mamuja, ja muita kikkelikokkeleita elämääs nainen ja sitten kerro kuinka kaikki miehet ovat samanlaisia kuin sinun tapailemat idiootit joihin tykästyt heidän kullinsa takia.
Kotini on siisti ja pidän vaatteistani huolen. Haen oman yksittäisen olueni jääkaapista.
Painu nyt nuolemaan niitä sen panomiehen palleja ja ottamaan kullia vittuusi sekä tarjoilemaan tälle olutta jonka jälkeen valitat miehistä joita et tunne.- näinseon
Trollollooo.
Vittu sä mikään mies ole... Buahahahaa! - Jootottatosiaan
näinseon kirjoitti:
Trollollooo.
Vittu sä mikään mies ole... Buahahahaa!Tarkoitatko että mies ei siivoa kämppäänsä tai litkii kaljaa sohvalla jatkuvasti?
- nähtyon
Jootottatosiaan kirjoitti:
Tarkoitatko että mies ei siivoa kämppäänsä tai litkii kaljaa sohvalla jatkuvasti?
No kyllä se siihen helposti lipsahtaa.
- Jootottatosiaan
nähtyon kirjoitti:
No kyllä se siihen helposti lipsahtaa.
Kämpän pitää siis olla sikolätti ja olutta ei voi juoda esimerkiksi terassilla koska muuten mies ei ole mies?
Kuulostat aika säälittävältä pikkupiliseltä juntilta. - Ex----pulla
Kämpän pitää siis olla sikolätti ja olutta ei voi juoda esimerkiksi terassilla koska muuten mies ei ole mies?
Kuulostat aika säälittävältä pikkupiliseltä juntilta.Henkilöhyökkäys! Shaming language!
- Jootottatosiaan
Toi aloitti.
- Raakatotuus
Aukotonta logiikkaa
"Miehet on sikoja"
"Minä en ole sika"
"Et ole mies"
- AtmYtm
Tästä syystä pysynkin sinkkuna, itse avaan olueni ja vien roskani yms yms yms :) ja käytän pankkitiliäni...
- NaisetHelponElämänPeräss
Aha. Mitä mulla on noita "sopankeittäjiä" muutamia ollu niin kyllä naiset on olleet niitä jotka odottavat passaamista. Itse saat siivota, laittaa ruokaa ja tehdä kaiken plus vielä samat sille naiselle. Toisinsanoen sama kun olen sinkkuna mutta tuplasti. Joo kiitos ei enään. Elän mielummin sinkkuna kun alan ilmaiseksi taloudenhoitajaksi näille isien ja äitien lellimille pikkuprinsessoille. Niin iältään ovat olleet 27-40 kun kohta joku heittää että lopeta se teiniprinsessojen hyyssäys.
- Jootottatosiaan
Mullakin on tuo kokemus naisista että he odottavat palvelua ja passausta joten todellisuudessa parisuhteessa tuntuu että se ottaa enemmän kuin antaa.
Tosin mulla ne liittyi näihin kyyditsemisiin ja pikkuremppaan jne. juttuihin.
Parisuhteessa ei pääse todellakaan helpommmalla ainakaan patalaiskojen suomalaisten naisten kanssa. - joopatijoo_o
Mullakin on tuo kokemus naisista että he odottavat palvelua ja passausta joten todellisuudessa parisuhteessa tuntuu että se ottaa enemmän kuin antaa.
Tosin mulla ne liittyi näihin kyyditsemisiin ja pikkuremppaan jne. juttuihin.
Parisuhteessa ei pääse todellakaan helpommmalla ainakaan patalaiskojen suomalaisten naisten kanssa.Mitä on pikkuremppa? Naulaat listan takas paikoilleen? Oih ja voih! Kyynel ja alahuulen väpätys, kun mikään ei riitä. Aina ollaan vaatimassa ja vaatimaassa. Kyyditäkin pitää...miks se eukko ei voi mennä sinne kauppaan pyörällä kun mä sillä aikaa hieron kalun pystyyn. :¨/
- 1plus10
joopatijoo_o kirjoitti:
Mitä on pikkuremppa? Naulaat listan takas paikoilleen? Oih ja voih! Kyynel ja alahuulen väpätys, kun mikään ei riitä. Aina ollaan vaatimassa ja vaatimaassa. Kyyditäkin pitää...miks se eukko ei voi mennä sinne kauppaan pyörällä kun mä sillä aikaa hieron kalun pystyyn. :¨/
Näkyy osuvan ja uppoavan. Kukaan menetä hermojaan edellä kirjoitettuihin jos ei tajuaisi että senhän koskee ja kuvastaa juuri minua. Opettele elämään suhteessakin ilman narsismia niin saattaa sinunkin elämäsi sujua paremmin.
Hyvä, että edes joskus naiset kertovat mitä miehen pitää osata naisen saadakseen.
- Ex---PUA
Noin sanovat laiskat ämmät, jotka vaativat että mies on mies, mutta että itse ei tarvitse osata edes kotitöitä vaan voi vain maata kun mies tekee kaiken.
Samaten, eihän ne statusta ja rahaa hinkuvat naiset voisi koskaan tehdä sitä päästäkseen hyötymään miehestä.- näinseon
Voi sun itkupillin kanssa...
Tervetuloa nykypäivään! Naiset hankkii rahansa ja statuksen ihan omin voimin käyttämättä miestä hyväkseen. Sen takiahan Suomi alkaa olla pullollaan ätmikäisiä ja katalogivaimoja. - Adfg
näinseon kirjoitti:
Voi sun itkupillin kanssa...
Tervetuloa nykypäivään! Naiset hankkii rahansa ja statuksen ihan omin voimin käyttämättä miestä hyväkseen. Sen takiahan Suomi alkaa olla pullollaan ätmikäisiä ja katalogivaimoja.Suomi on täynnä teidän akkojen roudaamia afrikkalaisia ja arabeja.
- Ex---pulla
Adfg kirjoitti:
Suomi on täynnä teidän akkojen roudaamia afrikkalaisia ja arabeja.
Uutispimennossako olet ollut
Ite ne tänne on tunkeneet. Olisivat pitäneet rajat kiinni - dfhadg
Ex---pulla kirjoitti:
Ite ne tänne on tunkeneet. Olisivat pitäneet rajat kiinniEi kukaan tunge mihinkään, jos ei niitä joku toivota tervetulleeksi.
- Ex---pulla
dfhadg kirjoitti:
Ei kukaan tunge mihinkään, jos ei niitä joku toivota tervetulleeksi.
mikäs sun äo olikaan
- adfga
Ex---pulla kirjoitti:
mikäs sun äo olikaan
Sulla on ainakin tyypillinen naisen äo.
- Buhahaha
Ex---pulla kirjoitti:
Ite ne tänne on tunkeneet. Olisivat pitäneet rajat kiinniKuka päätti niiden rajojen auki pitämisestä? Naispoliitikot ja naisia mielistelevät vihervasemmistopehmomiehet on aina ensimmäiseksi tuomitsemassa kaikki yritykset vähääkään hillitä pakolaisvirtaa.
- vitunlehmät
Harmi kun minulla on siistimpi ja parempi asunto kuin ikäisilläni naisilla ja ainut kokemus naisen kanssa asumisesta on negatiivinen, koska itse sai tehdä töiden jälkeen kotona kaiken ja tyttöystävä juoksi vieraissa miehissä... Ei vissiin ollut minulla tarpeeksi rahaa vaikka kaiken maksoin. Nyt vihaan naisia ja mielummin elelen yksin.
- Ex---pulla
Tossaki on ongelmana se, että sinä et ollut mies vaan naisen palvelija.
- Jootottatosiaan
Tollaisiahan miehiä naiset hakee.
Ensin pitää olla vitun mielenkiintoinen ja jännä jonka jälkeen pitää muuttua yhdeksi vitun puudeliksi joka palvelee naista.
Jos ei palvele niin nainen alkaa ulista ja hakea vierasta miestä,
jos palvelee niin mies ei ole mies ja nainen alkaa hakea vierasta miestä.
- vitunlehmät
Juurikin näin! Samaa mieltä..
Niin onhan se kivaa kun tietää että pääsee varmasti heti töiden jälkeen naistansa huuattaan..
Meikä on tässä funtsinu että naiset ei oikein ymmärrä miehen tarpeita..
Jotku jopa tuomittee sellasen asian takia jolle meikä ei voi yhtään mitään. :D- MrHedgehog
Avausviesti kertoo lähinnä ap:n miesmausta.
Itse en ainakaan odottaisi elämän muuttuvan helpommaksi, vaikka teoriassa niin luulisi olevan kun on kaksi ihmistä hoitamassa taloutta. Tosielämässä naisen vaatimukset asunnon, sisustuksen, jne osalta tuppaavat olemaan eri luokkaa. Mikä onkin painava syy asua yksin - minulla on jo työ, en halua toista remonttimiehenä.
En totta puhuen edes suostuisi elämään toisen passattavana, enkä ottaisi naista joka suostui passaamaan Simo Sovinistia, Reino Renttua tai Pekka Pleijeriä edellisessä suhteessaan.
Nyt joku tämän palstan tyttösistä voisi tuoda sedälle kaljaa niin pääsen terassille vähän rentoutumaan.- erkki-täti
Mutta eikös se ole ihan mukavaa joskus passata toista ihmistä?
Minä ainakin tykkään. Miksi passaamisesta pitää tehdä taistelu? Mukavahan se on hemmotella toista. Ja toisaalta tulla itsekin joskus hemmotelluksi. Tai passatuksi.
Yksipuolinen passaaminen on tietysti rassaavaa pidemmällä aikavälillä, mutta silloin on kyllä suhteessa muutakin vikaa. Tai sitten on suhteilijoilla vääriä malleja parisuhteesta. Kun molemminpuolinen rakkaus ja kunnioitus ovat läsnä, tahdotaan molemmin puolin toiselle hyvää.
Sama asia kyllä toteutuu myös muiden läheisien ihmisten kesken: omilleen haluaa olla hyvä ja kiltti, siitä tulee kaikille hyvä mieli ja onnellisuus lisääntyy. Ja tietysti omia läheisiään haluaa auttaa aina kun voi. Vaikkapa sitten tuomalla sen oluen tai kahvin nenän eteen.
En jaksaisi elää suhteessa, jossa lasketaan ja kyräillään esim. kotitöitä ja kuka teki mitäkin...elämä on vaihtelevaa, ja joskus ehtii vähän vähemmän tai enemmän. Joskus pitää jaksaa venyä ja ymmärtää toistakin osapuolta, eikä ajatella kaikkea omasta vinkkelistä.
Minä tuon sinulle virtuaalisen oluen, ja tuonpa vielä vähän naposteltaviakin tässä samalla. Lähdet sitten terassille, kun olet vähän rentoutunut viikon töistä ensin ;) - MrHedgehog
erkki-täti kirjoitti:
Mutta eikös se ole ihan mukavaa joskus passata toista ihmistä?
Minä ainakin tykkään. Miksi passaamisesta pitää tehdä taistelu? Mukavahan se on hemmotella toista. Ja toisaalta tulla itsekin joskus hemmotelluksi. Tai passatuksi.
Yksipuolinen passaaminen on tietysti rassaavaa pidemmällä aikavälillä, mutta silloin on kyllä suhteessa muutakin vikaa. Tai sitten on suhteilijoilla vääriä malleja parisuhteesta. Kun molemminpuolinen rakkaus ja kunnioitus ovat läsnä, tahdotaan molemmin puolin toiselle hyvää.
Sama asia kyllä toteutuu myös muiden läheisien ihmisten kesken: omilleen haluaa olla hyvä ja kiltti, siitä tulee kaikille hyvä mieli ja onnellisuus lisääntyy. Ja tietysti omia läheisiään haluaa auttaa aina kun voi. Vaikkapa sitten tuomalla sen oluen tai kahvin nenän eteen.
En jaksaisi elää suhteessa, jossa lasketaan ja kyräillään esim. kotitöitä ja kuka teki mitäkin...elämä on vaihtelevaa, ja joskus ehtii vähän vähemmän tai enemmän. Joskus pitää jaksaa venyä ja ymmärtää toistakin osapuolta, eikä ajatella kaikkea omasta vinkkelistä.
Minä tuon sinulle virtuaalisen oluen, ja tuonpa vielä vähän naposteltaviakin tässä samalla. Lähdet sitten terassille, kun olet vähän rentoutunut viikon töistä ensin ;)Joo, niin oletin että yksipuolisesta passaamisesta oli kyse. Molemminpuolinen passaaminen on tietysti ok.
Kiitos oluesta ja naposteltavista :)
http://www.freshcardsgifts.co.uk/images/_lib/hedgehog-thank-you-card-3014539-0-1396130459000.jpg
- erakkoM_
Empäs muuten usko hetkeäkään, et naisen kanssa pääsis helpommalla ku yksin. En hetkeäkään Ja puhumattakaan lapsiperheen arkea elävistä.
esim. Siivoamiseen käytän viikossa aikaa jotain 15min ja silti kotini on aina tip tot.
Ruoka valmistuu lähinnä itsekseen sen mitä nyt välillä käyt vähän kääntelemässä. En nää näitä kotihommia millään tavalla vaivalloisina yksineläjällä. Voin vain kuvitella mitä helvettiä se sitävastoin on kymmen lapsisen perheen isukeilla ja äityleillä. Tsemppiä..- erkki-täti
Kaikki on kiinni perheen aikuisista.
Joissain perheissä on kaksi aikuista ihmistä, eikä mikään tavallinen arkielämään liittyvä asia suju. Kauheimpia esimerkkejä ovat tositv-ohjelmat...Pakkohan se sitten on uskoa, että Suomesta löytyy ihmisiä jotka eivät osaa keittää perunoita, kun televisiossa näytetään.
15 minuuttia siivoamiseen viikossa on sellainen aika, että kämppäsi kelpaa sinulle, mutta kaverisi varovat monia asioita kylään tullessaan. Hyh hyh. Naiset ei tykkää.
Jos olisin kymmenen lapsen äiti, olisi minulla runsaasti ilmaista lapsityövoimaa käytössä :) - erakkoM-
erkki-täti kirjoitti:
Kaikki on kiinni perheen aikuisista.
Joissain perheissä on kaksi aikuista ihmistä, eikä mikään tavallinen arkielämään liittyvä asia suju. Kauheimpia esimerkkejä ovat tositv-ohjelmat...Pakkohan se sitten on uskoa, että Suomesta löytyy ihmisiä jotka eivät osaa keittää perunoita, kun televisiossa näytetään.
15 minuuttia siivoamiseen viikossa on sellainen aika, että kämppäsi kelpaa sinulle, mutta kaverisi varovat monia asioita kylään tullessaan. Hyh hyh. Naiset ei tykkää.
Jos olisin kymmenen lapsen äiti, olisi minulla runsaasti ilmaista lapsityövoimaa käytössä :)Etkös sinä osaa lukea?
Sanoin, että kotini on tip top..Tottakait välillä kun pesee lattiat ym. Niin menee enemmän aikaa ja homman juju on siinä, että tavallaan siivoan kaiken aikaa jälkeni, jos jossain on sotkua, niin siitä se siisteyskin tulee. Ei ole ketään sotkemassa. - erkki-täti
erakkoM- kirjoitti:
Etkös sinä osaa lukea?
Sanoin, että kotini on tip top..Tottakait välillä kun pesee lattiat ym. Niin menee enemmän aikaa ja homman juju on siinä, että tavallaan siivoan kaiken aikaa jälkeni, jos jossain on sotkua, niin siitä se siisteyskin tulee. Ei ole ketään sotkemassa.Sinun kotisi on 15 minuutin viikottaisen siivoamisen jälkeen pelkkä paskaläjä.
Enkä jaksa edes väitellä, enkä tuoda tilastoja.
Siinähän elätte ja olette. Olen nähnyt näitä "siistejä" koteja.
Se opetuksen ydin olisi ymmärrys,että siistin näköinen ei ole puhdas.
Ja sitten kun opitaan nämä yksinkertaiset asiat, on elämässä aikaa uskomattoman hienoille asioille! - muijendaareni
erkki-täti kirjoitti:
Sinun kotisi on 15 minuutin viikottaisen siivoamisen jälkeen pelkkä paskaläjä.
Enkä jaksa edes väitellä, enkä tuoda tilastoja.
Siinähän elätte ja olette. Olen nähnyt näitä "siistejä" koteja.
Se opetuksen ydin olisi ymmärrys,että siistin näköinen ei ole puhdas.
Ja sitten kun opitaan nämä yksinkertaiset asiat, on elämässä aikaa uskomattoman hienoille asioille!Se justiinsa kun ihmisillä on erilaiset käsitykset siisteydestä. Etenki miehillä ja naisilla. Mikä miehen mielestä on siistiä, on naisen silmissä usein kauhistus. Ja mulla on tullut parisuhteissa riitoja mm.siitä, että kun on miehen siivousvuoro, hän imuroi hutilusti ne kohdat, mistä kävellään ja that's it. Kun oli mun vuoro imuroida, tein sen huolellisesti joka puolelta. Sama joku ikkunoiden peseminenki, ikkuna itse kyllä kiilsi miehen jäljiltä, mutta kaikki reunojen paskat pyyhkimättä ja samat kärpäsenraadot edelleen väleissä koivet pystyssä..
En ymmärrä sellasta perseilyä, ettei voi tehdä asioita huolellisesti. Miksei tee samalla kunnolla kun kerta tekee asioita kuitenkin? Tätä en miehissä ymmärrä. Kaikki siivoaminen tehdään niin, että melkeen saa itse tehdä heti perässä. Astiatki on yhä likasia ja pyykit paskasia kun mies on ne pessyt. Itse asiassa oon päättänyt jo, että seuraavassa parisuhteessa mä hoidan siivoilut. Mies tehköön jotain muuta. Ei siitä miesten siivoamisesta tuu ku riitoja.
- zvcx
Pärjään omillani,hoidan kotityöt,en ehkä niin pedanttisesti mutta kämppä suht,koht siisti.Hoidan juoksevat asiat laskut jne.Ei ylivoimainen haaste kenellekään,oletan.
Mitenköhän pääsisin naisen kanssa helpommalla? Kelpaisin enimmäkseen yh-mammoille ja hyvällä tuurilla jollekin biologisten kellojen soittajanaiselle. Eli sitten olisi kakaroita jaloissa juoksemassa ja paskantamassa housuun. Veikkaan ettei elämäni olisi todellakaan helpompaa kuin nyt. Tällä hetkellä elämäni on mielestäni erittäin helppoa. Sinkkumiehen elämää sekä normaaleja arkipäivän ja työn tuomia haasteita en pidä juuri minkäänlaisia ongelmina enkä raskaina.
- AvioATMies
*huutonaurua*
Mä olisin päässyt elämässäni paljon helpommalla ilman naista. Tämäkin kesäloma meni rouvan projektien toteuttamisessa, omilleni ei aikaa riittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631247- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75848
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109712- 58691
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103672- 43606
- 78601