Huomasin tässä taannoin, että kasvoni eivät ole kauhean symmetriset vaan toinen puoli kasvoista on lähtenyt 'valahtamaan' alaspäin. Ennen kuin kukaan ehtii sitä sanoa, niin en usko että kyseessä olisi kuitenkaan kasvohalvaus. Suunpieleni ei roiku eikä ole motorisia ongelmia vaan posken massa on tainnut valahtaa jostain syystä alaspäin. Näkyy erityisesti leukarajassa, jossa toinen puoli on "raskaampi" kun taas toisessa puolessa leukaluu näkyy selvästi ja on muutenkin parempi. Veikkaisin purentaa tai nukkumisasentoani? Nukuin ennen todella paljon kyseisellä kyljellä. Noin vuoden aikana kyseinen muutos on tapahtunut ja olen vielä 17- vuotias. Olen ajatellut kasvojumpalla tuota toista puolta lähteä korjaamaan ja nyt kysyn apua siihen. Itse kehitin tällaisen 'tekniikan' jossa liikutan leukaa laiskemman posken lihaksilla sivulle tekemällä toistoja, kunnes alan tuntemaan että lihas pikkuhiljaa rasittuu. Seuraavaksi siirrän leuan vastakkaiselle puolelle ja availen suuta kunnes tunnen taas jännityksen lihaksessa. Mietin kuitenkin että jos vaikka ongelmana olisi purenta, niin voiko tilanne pahentua kyseisestä jumpasta? Tai onko jumppani muuten huono? Haluaisin todella yrittää korjata ongelman, sillä se on todella häiritsevä ja eräänlainen silmätikku joka kerta kun katson peiliin. Vielä alaikäisenä kirurgia ei onnistu, joten toivon saavani kasvojumpalla tuloksia. auttakaa!
Luetuimmat keskustelut
- 1901776
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40961- 81926
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 63694
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te71648Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571- 21557
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556