Painon pudottaminen

Fannili

Hei!

Täällä olisi painonhallintaa ja pudotusta kaipaileva tyttö. Mitat ovat: Noin 157cm ja painoa 49kg. Mites sais tuon painon laskemaan 45kg? Minulla on juuri tällä hetkellä murrosikä. Mutta se juuri saa minut motioitumaan, laihtumisesta.

Muuta tietoa: Olen aina ja edelleen ihailen Anorektikkoja, jos Bulimiaa ei lasketa. Itse haluaisin olla myöskin Anorexian omaava. Älkää pelästykö, tämä luultavasti liittyy myös tuttuun murkkuikään.
Olen myös rakenteeltani suht. 'Muodokas' ja omaan painavat luut. Mutta hei, on tullut mieleeni. Voiko lantio pienentyä taikka isontua? Ne luut siis. Vanhempainperästäni ei ole tietoa, sillä olen Kiinasta adoptoitu.

11

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hpv10

      Painoindeksisi on 20 eli aikuisen normaalipainon alarajalla. Ei pienintäkään syytä laihduttaa ja tytöille laihduttaminen murrosiässä on vaarallista koska se sekoittaa hormonitoiminnan.

      Anorektikkoja ei ole syytä ihailla. Se on suurin nuorten tyttöjen tappaja.

      • Tiedän sen, mutta toiveeni pn tiputtaa niitä kiloja. Jos 45kg olisi mahdollinen. Niin olisin onnellinen alle 40kg. : D Mutta mielessä käy usein viilteleminen yms. Mutta (Luojan kiitos) ei uskallus riitä.


      • Oinas86

        Jos mielessäsi käy viilteleminen yms. olet avun tarpeessa. Olet normaalipainoinen. Unohda painon pudottaminen ja nauti elämästä terveellisesti!


      • Mayja-70
        Fannili kirjoitti:

        Tiedän sen, mutta toiveeni pn tiputtaa niitä kiloja. Jos 45kg olisi mahdollinen. Niin olisin onnellinen alle 40kg. : D Mutta mielessä käy usein viilteleminen yms. Mutta (Luojan kiitos) ei uskallus riitä.

        Kehen sinä vertaat itseäsi? Johonkin mielikuvitus-"barbiin", tai
        parhaaseen ystävääsi, joka pudotti kiloja, jolla on eri olosuhteet?
        Tai luokan suosituinpaan tyttöön, joka saa poikien huomion?
        Vai oletko itse muuttunut vuodessa, parissa yllättäen, etkä voi hyvin?
        Minusta painosi on ihanteellinen ja koska venyt pituutta, saisit olla painavampi.
        Terveellisempää sinulle, jos sinulla olisi enemmän painoa.
        Itse keikun painotaulukon alarajassa, koska nautin keveyden tunteesta.
        Pituuteni ja kiloni ovat kanssasi samassa suhteessa, kun voin parhaiten.
        Mutta alhainen paino kostautuu myöhemmin esim. luiden haurastumisella.
        Jos laihdutat nopeasti, tai olemattomasta rasvakudoksesta, menetät luustoakin.
        Koska olen jo 70-vuotias, en kilpaile "vanhimman vihanneksen" ensipalkinnosta
        jossain hoitolassa, missä muut syöttävät ja vaihtavat vaipan.
        Haluan mielekästä toimintaa terveenä itsestäni huolehtien.
        Siksi sitä on syötävä puhdasta ravintoa ja liikuttava monipuolisesti.


    • Mayja-70

      Painonhallinnasta sinne tänne ei ole aiheellista kilpailla muiden kanssa.
      Kukin oikaiskoon oman elämäntapansa terveemmäksi.
      Haluta kannustava toveri hyvinvoinnin lisäämiseen on eri asia.
      Siinä otetaan huomioon kummankn erilaiset olosuhteet, edellitykset.
      Ei ole kysymys itsensä toista paremmaksi osoittavasta hengestä.
      Ymmärrätkö, mitä tarkoitan, kun nykyisin kilpaillaan kaikesta?
      Olet vielä kasvava lapsi.

      • En kilpaile ketään vastaan yms. haluaisin laihtua, ITSENI TAKIA.


      • Mayja-70
        Fannili kirjoitti:

        En kilpaile ketään vastaan yms. haluaisin laihtua, ITSENI TAKIA.

        Tervettä, hienoa! Mutta tiedäthän, että sinunkin iässäsi valitaan usein esimerkkejä.
        Minulla on ollut lukuisia ja tavallaan hekin ovat auttaneet minua kasvattamaan samoja ominaisuuksia itsessäni. Vaalin heitä yhä mielessäni.
        Esim. usean lasten äitejä, jotka ovat hoikkia ja huoliteltuja.
        Sinun painosi tuntuu vain niin ihanteelliselta juuri nyt, että voiko se parantua?
        Tosin en tiedä luustoasi, enkä tiedä, minkä mallinen kehosi on.
        Oletko suorakulma, kolmio, tiimalasi. Nelikulmainen tai pyöreä et ole!


    • Olen varmaankin painavien luiden omistava, ja sanoisin itseäni tiimalasivartaloksi. Toki minulla on ollut esimerkkejä, mutta ei nykyään. OLen adoptio lapsi, joten vanhemmista ei ole apua.

      • Mayja-70

        Minullakin on luusto, joka on keskivertoa tukevampi. Olen oikein tyytyväinen siihen.
        Mainitsit olevasi adobtoitu. Ehkä muulta kontinentilta jopa? Mikä valtava rikkaus!
        Olet ehkä saanut kaksi eri kulttuuria kuin lahjaksi. Kykenetkö yhdistämään ne molemmat omiksesi? Numerossa 11 on kaksi ykköstä, molemmilla sama arvo.
        Toivon, että onnistut näkemään molemmat kulttuurit itsenäisinä, mutta kuitenkin yhteistyössä elämässäsi.
        Ajattelin kysyä sinulta, mitä värit merkitsevät sinulle? Itselleni ne merkitsevät paljon. Nyt syksyllä tunnun vetävän päälleni lämpimiä värejä vihreästä ruskeaan.
        Väritkin lisäävät hyvinvointia ja antavat energiaa. Mitkä ovat sinun mielivärisi?


      • Kyllä värit minulle merkkaavat, paljonkin. Ne kuvastavat usein mielialaani. Muuten voiko lantio luut niinkuin pienentyä taikka isontua?


      • Mayja-70
        Fannili kirjoitti:

        Kyllä värit minulle merkkaavat, paljonkin. Ne kuvastavat usein mielialaani. Muuten voiko lantio luut niinkuin pienentyä taikka isontua?

        Lapsi-kulta, olet murrosiässä vasta. Olet kehittymässä, kasvamassa.
        Tulet suht´koht täysikasvuiseksi fyysisesti ehkä 20-vuotiaana.
        Henkisesti olet täysikasvuinen n. 30-vuotiaana. Siihen asti on koviakin kasvukipuja.
        Vasta sen jälkeen alat tietää, mitä, kuka olet. Sinulla voi olla tämä kausi vaikeampi kuin muilla, koska et näe biologisia vanhempiasi. Oletan, että he eivät ole suomalaisia.
        Haluaisin antaa sinulle pienen kuvauksen korkeamastoisesta purjeveneestä.
        Tiedäthän purjeveneen maston. Se joutuu kovalle rasitukselle raskaita purjeita kannattaessaan ja tuulen voimaa vastustaessaan. Mastopuu on valittava huolella.
        Parhaan, lujimman mastopuun saa puusta, jonka laatu on karaistu sään vaihteluissa.
        Ei niistä puista, jotka kasvavat auringonpaisteessa, tuulen suojassa, lämmössä.

        Samoin meidän ihmisten kanssa. Osaa meistä karaistaan vaikeuksissa kestäväksi.
        Silloin kykenemme kantamaan raskaita vastuita elämän myrskyissä.
        Ajattele sitä, jos sinulla on vaikeita aikoja tunnemyrskyissä elämänmuutoksissa.
        Kehosi kasvaa, vahvistuu. Älä suhtaudu siihen kriittisesti, kielteisesti.
        En tiedä, haluatko leveät, naiselliset lanteet, tai kapeat, urheilulumaiset.
        Mitkä tahansa ne ovat, kehosi kasvaa ajoittain, mistä tahansa yllättäen.
        Minulla oli jaloissa valtavaa kasvusärkyä. Ne kutistuivat kuitenkin aikuisempana.
        Joten kehosi kasvaa valmiiksi milloin mistäkin ja voi kutistua toisaalta.

        Koska sinulla ei ole biologisia vanhempia tukenasi, niin sinulla ei kai ole isovanhempiakaan. Voit pitää minua kuin mummoasi, jos haluat.
        Kysy vain, mitä haluat ja yritän vastata, mitä ymmärrän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe