Mikä hajuvesi miehellä naiset kiihottaa teitä hä

hajukulllli

sanokaa heti! älkää pantatko

36

2224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan just se Axe.

• Heiätmelipiru

Käytätsä sitä? :D

• terv.tuikkis

Million Dollar Lady

• luomune

Luonnollinen pallihiki.

• tuoksuttaparas

Hyväntuoksuinen mies on käynyt juuri suihkussa ja laittanut tuoksutonta deodoranttia. Kemikaaliset hajusteet on iso turn off, samoin vanha hiki. Terveellä ja hyväkuntoisella ihmisellä on hyvä ominaistuoksu, mikä on eri asia kuin hien haju.

• kaisaläski

Mennen

• kulliviinistö

Huonosti pyyhitty persereikä. Aito haju.
      Näin me vihreät ajatellaan.

• helmiä.sioille

En ole nainen, mutta vastaan silti.

Luulen, ettei pelkkä hajuvesi riitä naisen kiihottumiseen. Kyllä sen miehen pitää olla kiihottava. Hyväntuoksuinen partavesi vaan lisää naisilla sitä kiihottavan miehen kiihottavuutta ja tekee lähestymisenkin mahdollisesti helpommaksi kun voi ottaa puheeksi miehen partaveden tuoksun... :)

• Anonyymi

Löysin tutkimuksen jonka mukaan lakritsin ja joku karkkin tuoksu ,en muista minkä ja kasveista kurkkun tuoksu.Kuulostaa oudolta mutta tutkimus oli tieteellinen,nythän joku asiantuntijoista siis palsta nainen voisi avata asiaa.

• Anonyymi

Tommy Hilfiger Freedom:lakritsi, kurkku, sitruuna, kaneli, santelipuu
        Kuulostaa kyllä hyvältä, en ole haistanut
        Vahvat myskituoksut ei hyvä.

• Anonyymi

Arvelen sen tuoksun olevan joku silakan hajuinen tuoksu, koska monet naiset itse tuoksuvat sille silloin kun ovat sillä mielellä?

• Anonyymi

Hurmaavan tuoksuinen Rexona.

T. palstanainen

• Anonyymi

En dikkaa yhdistelmää mies/hajuvesi.
      Ei ei ei 😶

• Hajuvesi? Mä käytän vaan dödöö...

Partavettäkään ei tartte laittaa, kun naama menee punsiseks kuin hillonuija. 😂

Mulla on axee, erilsisia, old spiesia, rexonaa ja niveaa. Aina vähän erilaista, niin ei totu oma nokka. 😬

• Anonyymi

Olen kiimassa ja läpikostea jos herralla on armoton ja ärhäkkä RAPULAHIKI.

• Viski ja paska, siinähän ne pääaromit.

• Hydrauliöljy ja löpö.

• Anonyymi

täytyy oikein miettiä voi olla että nykyään myydään miehillekkin hajuvettä kun nykyään on naisellisia miehiäkin ja bubbeleita sun muita ja kai partavettä myydään no en tiedä kun en käytä muuta kuin deododanttia ja saippuaa eli suihkussa saippuaa joka sopii hiuksille ja vartalolle eli kumpikin samassa shamppoo ja saippua sekä käsien pesuun käsisaippuaa

• Anonyymi

Käyt suihkussa peset itsesi hyvin ja hampaat myös. Kuivaat ja käytät ehkä mineraalisuola deororanttia, ehkäisee hien hajua n.12h. tuoksuton.
      Puhdas mies ilman keinotekoisia hajusteita, jokaisella ihmisellä on ominaistuksunsa, eikä se miehellä ainakaan ole mikään "hajuvesi", vaikka kemikalio firmat niin väittääkin.
      Ehkä vielä jokin mieto saippuan tai samppoon tuoksu menettelee, mutt luontaistuoksu on paras ja rehellisin vaihtoehto, ns. sytyttävin.

Mä ainakin vierastan kemikaliokauppiaita. (siis voimakkaasti lemuavia miehiä)
      En mä käytä itsekään mitään Poisonia, parilla vanhalla rouvalla täällä on sitä myrkkyä tosiaan, ja siitä voi herkempi ihminen saada päänsärkyä itselleen.
      Pyytäkääs joskus kemppari puolella saada haistaa Diorin Poisonia... niin ymmärrätte mitä tarkoitan... vähän sama kuin Mennenin holvaaminen noilla ukoilla!

• Anonyymi

nyt täytyy kysyä kun ei mennyt jakeluun eli mitä tarkoittaa mennenin holvaaminen

• Anonyymi

Giorgio Armanilla on yksi hyvä tuoksu josta monet naiset tykkäävät, diamonds for men. Hugo Boss on menettänyt jo viehätyksensä.

AsianVierestä

• Anonyymi

Raha ei haise mutta tekee tehtävänsä.

• Anonyymi

Ei mikään tuoksu kiihota.

Mutta hyviä tuoksuja miesten puolelta löytyy. En ole vielä ehtinyt/osannut ostaa itselleni sieltä sopivaa, mutta seuraavan tuoksun ostan itselleni miesten valikoimista. Suurin osa naisten tuoksuista on karmeita.

xLiner

• Anonyymi

Mies vastaa.
      Guerlain Habit rouge
      on todella hyvä vaihtoehto. Sitä pitää käyttää erittäin erittäin vähän. Se ei ole mitään menneniä. Ajatushan on se että se tuoksu viekoittelee lähelle. Ei siis lemua koko huonetta. Kastaa vaikka sormenpään parikertaa, kääntämällä pulloa. Eli molemmille puolille yksi kerta korvan juureen.
      Sopii itsevarmalle miehelle. vaatii silkkipaitaa ja kalvosinnappeja.

Jos laitat liikaa, se karkottaa varmaan kaiken eläväisen.

Paco rabanne:n Pour homme
      saa naiset nuuhkimaan tuoksuasi. On oma suosikkini ollut ainakin 40 vuotta, Se on vähän turvallisempi käyttää kuin habit. Siinäkin vähemmän on enemmän, Painokorkki tosin ei ole idiootti varma. Sen sai tuta lentokentällinen ihmisiä, kun korkki oli auennut matkalaukussa.
      Rento tyylikäs tuoksu. Ei sovi lipoverin tai lippahatun kanssa.

Calvin klein Eternity
      Mielestäni urheilullinen, vähän ehkä hedelmäinen ja/ tai raikas tuoksu.
      Oikein hyvä, jos tarvitsee pirteyttä. Siihen voi kyllästyä nopeasti.
      Hyväryhtiselle, parkettien partaveitselle. Ei kuitenkaan latotansseihin.

Latotansseihin voisin ehdottaa tabac original. Tuoksu ei huono ollenkaan hintaansa nähden. Hyvinkin voisi hämätä heinähattuja tanssilavoilla.

Huonoin vaihtoehto on tietenkin Ysl:n Kouros. Tuoksu ei ole paha, mutta yllätyksetön. Kaikki vähänkään yöelämässä liikkuneet ovat siihen törmänneet. Se ei tee uteliaaksi. Juppi tuote.
      Sopii tyylitajuttomalle, jolla liikaa rahaa.

Kuitenkin jos sijoittaa tuoksuun paljon rahaa, pitää myös huolehtia omasta ja vaatetuksen puhtaudesta, tai tuoksu kääntyy vastaan. Kolme tippaa voi olla liikaa.

• Anonyymi

Guccin guilty 😍 Tarvii toki paljon muutakin ja jotkut miehet tuoksuu ihan luonnostaan huumaavalta.

• Anonyymi

Chanel 5 tai joku Dior

• Anonyymi

Äxä laittoi mun silloista 'arkituoksua' Balaheta (ei suosikkiani) erehdyksessä musta miehinen pullo ja voi taivas, mikä freesiakimppu sieltä tuli.
      Minusta hyvä saippua on paras ja mieto dödö. Ei muuta. Menovesi voi olla todella mieto partavesi.
      Jokuhan voi saada astmakohtauksen.
      Boss voi haista homeelle jonkun iholla.
      Vilma

• Oman ihon tuoksu, ei mua synteettiset kemikaalit viehätä.

• Anonyymi

Ei todellakaan mikään keinotekoinen haju. Puhtaus riittää. Sellaiseen kainaloon on mukava sukeltaa.

• Anonyymi

Mennen Tullen Kossu

• Anonyymi

Mä loiskuttelin Mennen partavettä naaman täyteen, kun ajoi parran saunan ja suohkun jälkeen.
      Ihmettelin, kun naiset menee nenät kurtussa ja puristaa sormilla nenää.
      Mistähän se johtuu, varmaan käyttämästäni miedosta suihkusaippuasta.

• Anonyymi

Luodetuuli Navetasta kiihottaa niin että räjähdän ( 9 kuukauden päästä )

• Anonyymi

Ei yksikään. Miehen luonne ja käyttäytyminen kiihottavst tai sitten ei.

• Anonyymi

Merja 45v vastaa rahan tuoksu eli jos mies haisee rahalle se kiihottaa merjaa

• Anonyymi

Ja mitä vahvemmalta rahalta haisee niin se merjan saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä vahvemmalta rahalta haisee niin se merjan saa

Mutta rahahan on enimmäkseen käytettyä paperia.
        Vilma

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59