Hiussuonet säärissä

Mistä apua?

Minulla on sääret täynnä hiussuonia vai miksi näitä varpumaisia katkenneita suonia kutsutaankaan..kapillaareiksikin olen niitä kuullut sanottavan..olen kuullut, että polttamalla (laserilla) tai ruiskuttamalla(?) niistä voisi päästä eroon..onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä hoidoista? Onko kivuliaita, missä niitä tehdään ja paljonko maksaa? Riittääkö yksi hoitokerta?

9

3121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N27

Laserillahan pääsee monestakin vaivasta eroon käden käänteessä, mutta toisaalta luulisi jokaisen olevan enemmän kiinnostunut siitä MIKÄ ongelma on ja miten se on aiheutunut ja sitä kautta miten sen voisi poistaa. Tarkoitan nyt sitä, että tässäkin tapauksessa auttaisi varmasti eniten, jos kohdistaisit enemmän LIIKUNTAA sinne säärienkin alueelle.

Hierontaa, kunnon kävelylenkkejä reippain askelin ja vaihtelevassa maastossa (sisältäen esim. yksi iso mäki ylös ja alas), runsasta vedenjuontia ja terveellinen ruokavalio auttavat, ja päivittäinen voiteen käyttö, jolloin pintaverenkierto vilkastuu hierottaessa. Voide valitaan tarpeen mukaan: se voi olla ihan tavallinen kosteusvoide tai sitten jokin apteekin voide, sen mukaan mitä on tarvis käyttää.

Katkenneet verisuonet liittyvät yleisimmin lihavuuteen tai liikkumattomuuteen tai kortisonivoiteiden liialliseen käyttöön.

Hierontaa, hierontaa ja liikettä paljon!

• sama ongelma

eivät ne varmaan aina ihan lihavuuteen ja liikkumattomuuten liity. Itse olen 2-kymppinen hoikka nainen, aina liikkunut paljon. Minulla on näitä myös ollut murrosiästä asti muistaakseni, samoin äidilläni. Luulenpa että ovat sukuvika. Mitään hoitokeinoa näihin en ole mistään kuullut, mutta epäilen että liikunta ei ainakaan auta, jotkin voiteet ehkä (?). Poistaakkin niitä kuulemma pystyy jotenkin.

• MeMyself'nI
        sama ongelma kirjoitti:

eivät ne varmaan aina ihan lihavuuteen ja liikkumattomuuten liity. Itse olen 2-kymppinen hoikka nainen, aina liikkunut paljon. Minulla on näitä myös ollut murrosiästä asti muistaakseni, samoin äidilläni. Luulenpa että ovat sukuvika. Mitään hoitokeinoa näihin en ole mistään kuullut, mutta epäilen että liikunta ei ainakaan auta, jotkin voiteet ehkä (?). Poistaakkin niitä kuulemma pystyy jotenkin.

Oon n. 15-vuotias ja mullakin on niitä. Ne on ihan kauheita! ja haluaisin ne pois! En kehtaa kesällä näyttäytyä edes bikineissä niiden takia. Mäkin liikun n. 3 kertaa viikossa, enkä ole mikään lihava. Tosin se voi myös lihavuuteen ja liikkumattomuuteen liittyä, mutta pelkästään niistä se ei oikeen voi johtua...Syön normaalisti ja melko terveellisestikin. Pitääkö mun silti alkaa laihduttaa, että ne lähtis pois vai mitä? se laser-hoito-homma kuulostaa kalliilta!

• Kokemus

Pinnallisten verisuonien poistoon. Voidaan käyttää myös kasvojen alueella.

Pikkusen kuumottaa kun verisuonet palaa ja iho
      vähän karstottuu, mutta ihmeellistä ne häviää.

Se kuinka monta kertaa joutuu ottamaan hoidon,
      riippuu suonien paksuudesta ja kuinka syvältä
      ne kuultaa.

Pieni alue maksaa n.100-200e

Itse ainakin tyytyväinen.

Ps. Mitkään voiteet ei tätä vaivaa poista, vaikka
      sellaisia markkinoidaan, paitsi hetkellisesti
      peittävät värivoiteet.

• pulassa

kertoa, että minkä merkkistä hinta on toi peittävä värivoide? sitä voisi käyttää sen aikaa kunnes saan rahaa vaikka tuohon laaseriin.

• SKY-Kosmetologi
        pulassa kirjoitti:

kertoa, että minkä merkkistä hinta on toi peittävä värivoide? sitä voisi käyttää sen aikaa kunnes saan rahaa vaikka tuohon laaseriin.

Hei, suosittelen peitevoiteeksi katkenneille verisuonille vartalolle että kasvoille sekä
        vartalon laajenneille verisuonille
        JOE BLASCO / CINEMA SECRETS -tuotteita.
        Heiltä löytyy käteviä pikkupurkkeja 2 kokoa. Niistä löytyy lukuisia eri sävyjä ja ne ovat todella peittäviä! Väriainetta voi levittää käsin tai sienellä. Kokeilkaa ihmeessä.

• miiiina
    • samma här

Olen hiukan alipainoinen ja iholtani kalpea. Minullakin on näitä näkyviä verisuonia, eikä näytä hyvältä valkoisella iholla. Rusketus ei tartu myöskään, ja kesällä peitevoiteet sotkevat vaatteet. Liikun mielestäni riittävästi.

Onko muuta ennaltaehkäisyä kuin laihdutus ja liikunta? Kumpaakaan en voi enää lisätä.

• paino kohdalleen

Kokeileppa lihottaa hiukan. Iho näyttää paremmalta kun on vähän rasvakerrosta tukena, ei kuivu niin helposti ja verisuonetkin voivat paremmin. Monipuolinen ruoka, jossa on sopivasti valkuaista, vitamiineja, rasvoja ja muuta, pitää solut vahvoina ja verisuonet kimmoisina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3143
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1065
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      1007
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      811
    Aihe