Miksi karppaajat ovat isovatsaisia?

IsomahainenArto

Täällä he hehkuttavat HVV:n ylivoimaisuutta mutta kuvien perusteella he ovat lähes kaikki isomahaisia ja lihaksettomia ukonkäppänöitä. Ei oie oikein vakuuttavaa mainosta VHH:lle

12

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KasperiLaatikainen

      Ensin saadaan virallis erheellisillä opeilla iso maha. Siihen auttaa vain VHH.

      Poikani on alkanut uskomaan minua ja paino on hiljakseen laskussa. Siinä on näitä naapurin tätejä ja muita kauhnahaukkoja jotka muistuttavat asioita päin persettä kuten hpv. Eli mun puolesta saisivat harkita sianrasvaajien morkkaamista.

      • näintietäävp

        Sianrasvakarppaajat ovat yleisesti ottaen isomahaisia, lihaksettomia ja vähäisen älykkyysosamäärän omaavia ukkeleita.


    • minun_mielipide--

      Miksi THL laatimat ravitsemusohjeet sairastuttaa ihmiset, kysykää mieluummin tätä?
      Ruotsissa tehdyissä monissa tutkimuksissa on todettu muun muassa, että täysmaitoa juovat koululaiset pärjäävät koulussa paremmin ja ovat hoikempia kuin rasvaa välttelevät koululaiset. Asia on tietysti Suomessa eri juttu, koska meillä on erilaiset geenit sanoo Fogelholm

      • voissapaistettu

        Laittaisitko linkit tutkimuksiin kiitos.


      • hpv10

        THL:n ravitsemusohjeita noudattamalla ei voi lihoa koska ne kieltävät syömästä enemmän kuin kuluttaa. Heikkilän dieetillä ei tuollaista rajoitusta ole joten sillä voi hyvin lihoa jos vatajan hiilihydraatiton makkara kelpaa.

        Yhteinen piirre näillä suositusruokavaliolla lihonneilla on kylläkin se, että he eivät tiedä mitä suositukset sisältävät.

        Osa esimerkiksi kuvittelee että nakit ja perunamuusi on suositusten mukaista ruokaa. Vielä hullummat että hampurilaisateria tai pitsa on sellainen.


      • minun_mielipide--
        hpv10 kirjoitti:

        THL:n ravitsemusohjeita noudattamalla ei voi lihoa koska ne kieltävät syömästä enemmän kuin kuluttaa. Heikkilän dieetillä ei tuollaista rajoitusta ole joten sillä voi hyvin lihoa jos vatajan hiilihydraatiton makkara kelpaa.

        Yhteinen piirre näillä suositusruokavaliolla lihonneilla on kylläkin se, että he eivät tiedä mitä suositukset sisältävät.

        Osa esimerkiksi kuvittelee että nakit ja perunamuusi on suositusten mukaista ruokaa. Vielä hullummat että hampurilaisateria tai pitsa on sellainen.

        syömästä enemmän kuin kuluttaa.

        Tyypillinen vastaus, koska muuta ei osata selittää.
        Jos ei syö ollenkaan, niin laihtuu varmasti. Sokeripitoiset ruoka-aineet antavat energiaa siinä missä rasvakin, mutta eivät pidä nälkää loitolla kuten rasva.


      • minun_mielipide--
        voissapaistettu kirjoitti:

        Laittaisitko linkit tutkimuksiin kiitos.

        kaksi miljoona sairasta ja ylipainosta ihmistä, siinä on 40 vuoden tutkimusta tarpeeksi


      • hpv11
        minun_mielipide-- kirjoitti:

        syömästä enemmän kuin kuluttaa.

        Tyypillinen vastaus, koska muuta ei osata selittää.
        Jos ei syö ollenkaan, niin laihtuu varmasti. Sokeripitoiset ruoka-aineet antavat energiaa siinä missä rasvakin, mutta eivät pidä nälkää loitolla kuten rasva.

        Hopö höpö.

        Jos syöt 100 g voita vs. 1300 g keitinperunaa niin kumman arvelet pitävän paremmin nälkää? Kukaan ei kehota syömään sokeria.


      • minun-mielipide
        hpv11 kirjoitti:

        Hopö höpö.

        Jos syöt 100 g voita vs. 1300 g keitinperunaa niin kumman arvelet pitävän paremmin nälkää? Kukaan ei kehota syömään sokeria.

        Kukaan ei pysty syömään pelkkää voita 100g olettaisin, perunoita kylläkin.
        1,3 kg keitin peruna sisältää vajaa tuhannen kcal
        Mutta jos otetaan esimerkiksi lihaisaa, rasvaista makkaraa, jossa on saman verran kaloreita, niin makkara pitää takuulla nälän paremmin loitolla kuin pottusi.


    • HeikkiJuntti

      Tietääkö kukaan miksi Heikkilä on lihonnut? Taitaa rasva maistua?...

    • vatipäävati

      Kaikenlaista sontaa, tulkaa ottamaan mittaa. Vatsan ympärysmitalla häviän mutta rautaa nousee enemmän ja ilman liikoja hiilihydraatteja.

    • vatipäävati

      Katoppas peiliin ja lisää pullamössöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      173
      3010
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      429
      2365
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      47
      2320
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1636
    5. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      45
      1603
    6. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      12
      1540
    7. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1380
    8. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      131
      1375
    9. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      257
      1369
    10. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1253
    Aihe