Miten pääsee treffeille?

rumasinkkumies

Vai onko naiset kieltäneet treffailun rumilta miehiltä?

29

1596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enmyy

ikä ?

• 40v-sinkkumies

Treffeille ei pääse mitenkään. Tai no jos voittaa pari millii lotossa niin sitten naiset kiinnostuu. Muuten on ihan mahdotonta tutustua naisiin.

• Jokotaastätä

Ruman sinkkumiehen on nyt vaan parasta tyytyä kohtaloonsa. Maailmanlaajuinen naisten salaliitto on päättänyt, että yksin ja puutteeseen jäät koko loppuelämäksesi. :D Meille kelpaa vaan komeat, rikkaat jännämiehet.

• rahalla

Treffeille ruma mies pääsee hankkimalla paljon rahaa.

• Tyhjäätouhua

Ei pääse yksiä treffejä pidemmälle mies joka ei ole komea. Rahaa saa olla vaikka kuinka paljon. Jos ei toinen ole haluttava fyysisesti edes ei siinä maallinen mammona paljoa auta. Kokenut olen.

• ikuinen-sinkku

Ei pääse edes yksille treffeille ruma mies ruman naisen kanssa. Rahalla kyllä saisi mutta ei ole miljoonia joten ihan mahdotonta se on. Juopot miehet on naisten mieleen koska niillä on aina varaa juopotella joten naiset tykkää niistä.

• kyllä_pääsee

rumasinkkumies pääsee todennäköisemmin treffeille jos pukeutuu naiseksi eikä heti ehdotuksiin vastaa ettei käy koska on rekikeli.

• tuikitavallinen-

Miksi edes haluatte treffeille suomi24 treffin naisten kanssa. Eivät ole mitään prinsessoja eivätkä todellakaan ole mitään kunnollisia naisia koska ovat jonkun paskan väkivaltaisen miehen exiä.

• niinon_

jonkun paskan huoran naisen exiä

• demenius

Ykköskriteeri naisilla valitettavasti on raha.. Jos sitä riittää ja sitä myös käyttää niin treffit ei ole ongelma.. tulee jopa tunkua..
      Mutta kuten jo joku mainitsikin niin miksi haluta trefeille täältä netin kautta (etenkin suomi24).. aika monta naista olen tavannut ja valitettavaa on että täällä pyörivien naisten keskipaino on 30-40% yli normin... eikä se naamakaan kovin kummoinen ole ollut..
      Muutamia positiivisia poikkeuksiakin toki on..
      Yhdistävä tekijä on ollut..
      - jos on paremman näköinen ja kokoinen niin aika pian tulee varallisuus kysymykset esiin
      - ja kun on normaali sättinainen (ylipainoinen) niin niiltä kyllä saisi seksiäkin aika nopeesti jos vaan itse huolii,, Eli kookkaista naisista tykkäävät saa täältä niin paljon ku haluaa.

• hohhoijjaaaaa

ja tutkitusti kuitenkin paljon suurempi osa (enemmistö, kun naisista vähemmistö) miehistä on nykyään läskejä.. eli todennäkösesti siinäkin taas joku plösö vaatimassa naiselta normaalia painoa tai peräti missimäisen hoikkaa.

"aika pian tulee varallisuus kysymykset esiin"

Jospa siellä tasosissas naisissa ois niitä aidosti kiinostuvia joidenkin pinnallisten jännämissipissisten sijaan?

• raha-on-kemia

Naiset on maksullisia huoria kaikki. Ruma Atm kaverini voitti 200 000 euroa joskus ja naiset oli kärppänä kimpussa esittämässä kiinnostunutta. Kaveria varoiteltiin että ne haluaa vain rahaa mutta kaveri ei uskonut. Vei naisia etelään ja eli kun viimeistä päivää. Yks nainen varasti kaverin rahoja ilman lupaa 45000 euroa. Kyllä se tuomittiin oikeudessa mutta kaveri ehti kuolemaan.

• rutkutirutkun

Mistä sitten moinen katkeruus kun et ketään saa? Tuskin haluat maksullista huoraa?

• vainaitooikea

Minäkin käynyt treffeillä miesten kanssa jotka jo ensi kättelyssä kertovat omistavansa mökin Levillä ja on moottorikelkkaa ja uuden karhea auto alla. Mies itse on ikäisekseen todella kulahtaneen näköinen ja olemus sitä luokkaa, että jos pussaan niin saanko jonkin taudin. Ei kiitos. Eivät kaikki naiset ole rahan perässä kulkevia. Minä en ryhdy kenellekään "koristeeksi jota esitellä" vaikka olenkin hyvin itsestäni huolta pitävä nainen. Kyllä miehet on onnettomia näillä rehentelyillään. Ei voisi vähempää kiinnostaa

• yksinäinen-40

Minä haluaisin tyttöystävän mutta kun ei naiset suostu treffeille ikinä. Kyllä on kurja akun kaikilkla on oma rakas mutta minulla ei. Olin eilen viihteellä ja siellä kaikilla oli kumppani kun terassilla istuin.

• leafa

• KANAAIVO

RIKKAAT ON INHOTTAVIA joten ole oma mahtava itsesi ja avoin ja mukavaa seuraa, ole gentleman, sitä suomalaiset miehet ei oikeesti oo THANK YOUUU

• Shole

Sinä se jaksat. Ihme, ettei sinua onnista.
      Oma menestykseni naisten kesken perustuu juuri siihen, että leimaan kaikki naiset pinnalliksi idiooteiksi ja tuon sen sekä katkeruuteni selvästi esille :D

• sad.truth

Tähän kun tietäisi vastauksen.
      Tinderissä/suomi24:ssä/okcupidissa olen yrittänyt jo kuukausia päästä treffeille siinä onnistumatta.
      Aina käy niin että joko:
      nainen ei vastaa ekaan viestiin
      tai nainen vastaa pariin ekaan viestiin mutta muuttuu mykäksi kun on aika sopia tapaamispäivä
      tai nainen peruu sovitut treffit treffipäivää edeltävänä päivänä tekosyyn varjolla esim flunssa ja poistaa sut mätseistä kun kysyt uutta treffipäivää :D
      Lopputulos on ei treffejä :I

• entinennettideittailija

Suomi24 palstalla itselläni toimi tämä kokoonpano:

Parhaat mahdolliset kuvat. Tää oli vaikeaa. Joutui oikein hieromaan, että musta sai edustavan näköisen.

Iloinen profiili jossa korostin niitä asioita joista omassa elämässäni nautin.

Tositarkoituksella paketti. Tää oli hyvä juttu. Mahdollisti isomman näkyvyyden ja runsaamman viestittelyn. Faktaa on, että tavallinen mies ei kiinnosta suurinta osaa randomisti valittuja tavallisia naisia. Vaikka teillä olisikin yhteisiä asioita profiileissanne, ja sopisitte kriteereiltänne toisillenne. Naiset saa läjäpäittäin vastauksia, joten ihan jo se, että kaupan kassa ei hymyillyt kohdehenkilölle päivällä riittää, että hän ei jaksa vastata "ihan OK" tasoa olevaan viestiin / miehelle. Ja tämä on ihan ymmärrettävää. En mäkään varmaan vastaisi jos kokisin sen vaivalloiseksi. Jota varmasti kymmeniin viesteihin ja treffipyyntöihin fiksusti vastaaminen olisikin. Ja vastauksien saaminen viesteihin oli edellytys sille, että pääsi näkemään livenä.

Livenä näkeminen mahd. pian. Jos ei esim. kuukauteen ole nähty livenä, niin ei homma oikein etene. Koska ei netissä parisuhteita edelleenkään rakennella. Ja siinä mies pääsee tavallaan "tasaiselle" naisen kanssa, koska asetelma netissä on hyvinkin kallellaan naisen eduksi. Johtuen isosta tarjonnasta.

Tsemiä. Mooonen hutilaukauksen ja viestin jälkeen saattaa se yhteinen sävel löytyä jonkun kanssa. Arpapeliä, mutta muista tarkistaa aina, että mahdut kohdehenkilön kriteereihin, ja tunnet myös itsekkin jotain vetoa kyseistä henkilöä kohtaan. Random sohiminen on aivan eri asia kuin monelle henkilölle kirjoittelu.

• tääsyyeiennempää

ma oon parin miehen kanssa treffeilla ollut ja nyt loppu koko treffit, pettymys pettymyksen perään, livena miehet onnetomia....

Parin miehen? Suomessa on joku 5,6 miljoonaa ihmistä. Eiköhän sinne pari kunnollista ja kiinnostavaa sinkkumiestäkin mahdu. Mutta mikäs siinä jos ei vaan jaksa panostaa... :)

Ja tähän vielä. Itsekkin olen kiusallisilla treffeillä istunut, joissa nainen esim. on lähinnä puhunut itsestään, ei juurikaan kuunnellut mitä minä sanoin ja vaihtoi puheenaiheita lennosta itseään kiinnostaviksi. Keskustellessa tuo tuntui, no hieman töksähtelevältä, mutta tuli ainakin selväksi, ettemme ole samalla aaltopituudella. Kiitin seurasta ja poistuin. Mutta ei se mitään kamalaa ollut. Lähinnä hieman huvittavaa.

Yksi nainen taas puolestaan oli todella kaunis, mutta juuri eronnut pitkästä suhteestaan. Oli niin hermostunut, ettei haarukka meinannut pysyä kädessä. Ihan mukava nainen, mutta kun siinä jutusteltiin ja hän rentoutui, kävi aika selväksi, ettei ole vielä valmis ihan uuteen suhteeseen. Tykkäsi kyllä musta, mutta painoin tarkoituksella jarrua. Eikä se väärin ole. Ei mun aikani lopu siihen, että joskus tuli sitä tuhlattua tunti- pari huonoihin treffeihin. Naisille tuo taas tuntuu olevan isompi ongelma. Pakkeihin tai niiden antamisiin ei kuole...

• selvä-tämä

Ja sinäkö olet täydellinen. Usein ne naiset on hirveen läskejä jotka tulee treffeille vaikka sanovat harrastavansa liikuntaa.

Itse muuten suosittelen varsinkin näteille mimmeille ( ja myös niille tavallisillekkin mimmeille) kuvatonta profiilia. Tai sellaista asettelua kuville, että profiilikuva jää pois näkyvistä, mutta profiilin avaamalla näkee muut kuvat.

Vähentää huomattavasti "turhia" yhteydennottoja, ja voitte siten keskittyä olennaiseen. Olen useamman naisen kautta kuullut hyviä kokemuksia tästä. Jos siis tarkoitus ei ole kiinnittää vain mahdollisimman paljon huomiota, ilman laatukriteereitä. Kuvattomana naiselle jää huomattavasti enemmän eforttia tehdä itse aloitteita kivoille miehille / profiileille.

• tavallinenmies-

Ei ole naisten taso kovin häävi mutta silti naisille ei kelpaa samantasoinen tavismies. Luuleeko naiset saavansa rikkaan ja komean unelmien poikamiehen kuten siinä tv ohjelmassa. Luulette itsestänne aivan liikaa eikä teidän exänne ollut varmana mikään hyvä mies vaan joku narkkari juoppo.

• hommaselkee

Kutosen nirso ukko ei saa kympin missejä. Mikään taso ei kelpaa katkeralle tavisruikuttajamiehelle.

• 41-sinkkumies

Pitää alkaa tarjoomaan naisille rahaa että suostuvat treffeille. Paljonko te naiset pyytäisitte yksistä treffeistä?

• ikuinen-sinkku

Voisin maksaa treffeistä että näkisin kuinka kutosen nainen kuvittelee olevansa täydellinen kympin tasoinen. No niin naiset hintoja esiin niin tienaatte rahaa. Voin sitten tulle palstalle raportoimaan miten lihava 35 v röökimuija antoi pakit minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3118
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2911
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      53
      2614
    4. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      51
      2525
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2116
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1860
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1789
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      44
      1645
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1592
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27