Tietääkö kukaan missä on mustikan ostajia Rovaniemellä? Torilla on ennen ollut ostajia mutta tänään kun kävin ei ollut yhtään ja kävin kysymässä lapinliha/polarica mutta hekään eivät osta.
Missä ostetaan mustikkaa??
18
2787
Vastaukset
- toisitkonemustut
Mustua on nyt niin paljon, että sinun pitää lahjoittaa ne marjasi.
Minä voin hakea ilmaiseksi, jos asut keskustan alueella, tai voit toki tuodakin ne minulle. - Persjalka
EI TIETENKÄÄN VIELÄ KUKAAN OSTA, KUN NE OVAT RAAKOJA.
Toopet ei malta odottaa että marjat ehtii kypsyä!!!!!- metsänmies84
kyllä minä olen poiminut kypsää mustikkaa jo monta ämpäriä joten ei ne kaikki raakoja ole :D
- Insernööri
Jos mustikka on jo värjäytynyt siniseksi, ei se silti ole vielä kypsä. Käyppä parin viikon päästä uudelleen, niin jopa on marja kypsä ja mehukas, maku aivan toista luokkaa kuin nyt poimituissa.
Itse kelpuuttaisin nyt poimitut marjat vain ensimmäiseen piirakkaan, poimin vain litran verran, että saan sen piirakan. Eivät ole vielä kypsiä, siksi niitä ei osteta. Turha väittää muuta täällä pohjoisessa. - metsänmies84
no tutuille olen myynyt mustikoita ja ovat isoja ja mehukkaita, kaikki ovat kehuneet niitä.. alavilla ja varjoisissa paikoissa eivät ole vielä kypsyneet kunnolla mutta olen poiminut vaaran päältä missä ei ole paljoa puita varjostamassa missä aurinko on kunnolla päässyt paistamaan niin kyllä vain ovat siellä kypsiä
- Pylli-täti
Ei oo mustikat viäl kypsii, ei oo thaikkupoikiakaan laitettu vielä mustikkain perrään, poimiit hilloja. Malttakee ny outella, että ensin kypsyyt. Ei kukkaa tee mitiää raaoil marjoloil.
- marjastaja-77
Lapinliha ei osta tänä syksynä mitään marjoja, olisi ollut mukavaa kerätä mustikoita ja puolukoita ja saada hieman rahaa niistä mutta näköjään thai-poimijat kerää kaikki marjat niille.. No meneepä nyt sekin paikka boikottiin!!!!!
- lisää-vain-thaikkuja
Teillähän on sossu joka elättää, thaikuilla on taas työ eli marjanpoiminta. Nostan hattua heille.
- marjastaja-77
En ole koskaan sossusta rahaa hakenut enkä hae, on vain harmi kun eivät enään osta marjoja vaikka polarican nettisivuilla lukee että ostamme marjoja myös paikallisilta poimijoilta...
- ihmettelijä-vain
Siis mitä! eikö lapinliha osta enään marjoja paikallisilta???? jos tuo on totta niin se firma menee heti boikottiin minun ja monen muunki puolesta!!! pitääpä käydä huomenna kysymässä onko tuo totta.. jos on niin on kyllä kusetusfirma se, minäki just luin että ostavat marjoja paikallisilta kerääjiltä mutta on kyllä alhaista jos valehtelevat omilla nettisivuilla sellaista
- vinkkaritruttuun
ei hintin keräämiä marjoja kukaan halua ostaa tai syödä.
- Marjanpoimijat
"Vinkkaritruttuun"
Miten tuo sexuaalinen kieroutuma liittyy aiheeseen marjanpoiminta ?
- vinkkaritruttuun
kyllä se on totta ettei hintin keräämiä marjoja kukaan halua ostaa tai syödä
pysyköön siellä mikälie pistossaan
ei kiinnosta hinttien marjat ja sillä selvä- poimijamustikan
Vedä kärpässientä, niin saat kiksejä
Valitse kaikki kuvat, joissa on
hameita HAMEITA
- Anonyymi
ostan mustikkaa pari ämpärillistä 0400 398750
- Anonyymi
apinarokkosta mustikkaa liikkeellä elekää ostako poimijoilla apinarokko
- Anonyymi
lapin liha kristo.
- Anonyymi
oatakee apinarooko mustikkaa hiv mustikkaa korona mustikkaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401532
- 691129
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön261950Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800