Minkäs teet, kun hätä yllättää?

amaran

20

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaatoKuikka69

      Satulaputkessa kelmutettu WC
      paperirulla pyyhkimiseen
      Pidätän jos 32kmh tempo ajo

    • Cervelo-kuski

      Ajopaidan isossa taskussa etolasta ostettu suihkepullo pideen korvaajana. Pienemmissä taskuissa nessuja kuivaamiseen, talkki ja munarasva.

      • ForzaCampagnolo

        Muuten meillä samat setit mutta nessujen tilalla paineilmapullo jolla voi kuivata peräaukon alueen suihkuttelun jälkeen. Lisäksi mukana koirankakkapusseja muutama kappale, en tykkää jättää jätöksiäni luontoon. Noukin pökäleet pussiin ja työnnän paidan alle, jätän sitten kaatopaikkajäteastiaan kun sellainen sattuu matkan varrelle. Ja pieni käsidesipullo mukana myös. Siisteys on hyve.


    • aitoBlueteam

      paskon housuun kuten aina muulloinkin

      se lämmittää

    • Vakopyörä

      Meillä on niin kireät ajohousut, ettei pääse kakka alakautta ulos. Puskee sitten lopulta yläkautta, jolloin se on helppo ohjata esim. rintataskuun.

      College-housuissa kun joskus fiilistellään mökkikauppareissulla, niin käytetään sopivan kokoisia anustappeja estämään alavuotoa. Toimii!

      • No_huh_huh

        No nyt on kyllä yläkautta poistumassa oleva tuote noussut ihan päähän asti. Sieltähän se ei tunnetusti tule enää pois kun nenän ja korvien taso on ylitetty.


      • Dr.Drill
        No_huh_huh kirjoitti:

        No nyt on kyllä yläkautta poistumassa oleva tuote noussut ihan päähän asti. Sieltähän se ei tunnetusti tule enää pois kun nenän ja korvien taso on ylitetty.

        Pitää porata reikä. Silmien pullistumisesta huomaa, jos on tilanne päässyt pahaksi.


    • Pomppukeppi

      Mistähän johtuu että tämän palstan kirjoitusten taso on jopa Suomi24 standardeilla harvinaisen matala?

      • aitoBlueteam

        johtuu liian kireistä pyöräilytrikoista pään ympärillä


      • sana_on_vapaa

        Tässä ketjussa kuuluukin puhua pissasta ja kakasta, joten ihan aiheessahan tässä on pysytty.


      • paska.puhetta

        Mitä oikein ajattelit tapahtuvan, kun joukko fillaristeja kokoontuu samaan paikkaan keskustelemaan?


      • aitoBlueteam
        paska.puhetta kirjoitti:

        Mitä oikein ajattelit tapahtuvan, kun joukko fillaristeja kokoontuu samaan paikkaan keskustelemaan?

        housuunhan siellä paskotaan ja kovasti


      • Pomppukeppi
        paska.puhetta kirjoitti:

        Mitä oikein ajattelit tapahtuvan, kun joukko fillaristeja kokoontuu samaan paikkaan keskustelemaan?

        "Mitä oikein ajattelit tapahtuvan, kun joukko fillaristeja kokoontuu samaan paikkaan keskustelemaan?"

        Sehän se tässä kummastuttaakin kun vaikkapa Fillarfoorumille tulee satoja pyöräilyaiheisia viestejä päivässä ilman yhtään kakka tai pissajuttua mutta täällä asiattomuuksia on jatkuvasti.


      • IhanLuonnollista
        Pomppukeppi kirjoitti:

        "Mitä oikein ajattelit tapahtuvan, kun joukko fillaristeja kokoontuu samaan paikkaan keskustelemaan?"

        Sehän se tässä kummastuttaakin kun vaikkapa Fillarfoorumille tulee satoja pyöräilyaiheisia viestejä päivässä ilman yhtään kakka tai pissajuttua mutta täällä asiattomuuksia on jatkuvasti.

        Oliko tuo Hesarin juttu mielestäsi asiaton? Miksi siitä ei saisi keskustella?


      • Pitäisi.sinunkin.tietää
        IhanLuonnollista kirjoitti:

        Oliko tuo Hesarin juttu mielestäsi asiaton? Miksi siitä ei saisi keskustella?

        Hesari on nykyään paskamedia. Ainoa luotettava tieto on täällä Suomi24:ssä.


      • Pomppukeppi
        IhanLuonnollista kirjoitti:

        Oliko tuo Hesarin juttu mielestäsi asiaton? Miksi siitä ei saisi keskustella?

        "Oliko tuo Hesarin juttu mielestäsi asiaton? Miksi siitä ei saisi keskustella?"

        Ei se juttu ollut asiaton vaan monet siitä seuranneet kommentit. Vai ovatko seuraavat sinusta hyvän maun ja aikusimaisen keskustelun mukaisia? Tai tuovatko ne jotain oikeaa sisältöä asian käsittelyyn.

        "paskon housuun kuten aina muulloinkin"

        "Meillä on niin kireät ajohousut, ettei pääse kakka alakautta ulos. Puskee sitten lopulta yläkautta, jolloin se on helppo ohjata esim. rintataskuun."

        jne.


      • V-tanko
        Pomppukeppi kirjoitti:

        "Oliko tuo Hesarin juttu mielestäsi asiaton? Miksi siitä ei saisi keskustella?"

        Ei se juttu ollut asiaton vaan monet siitä seuranneet kommentit. Vai ovatko seuraavat sinusta hyvän maun ja aikusimaisen keskustelun mukaisia? Tai tuovatko ne jotain oikeaa sisältöä asian käsittelyyn.

        "paskon housuun kuten aina muulloinkin"

        "Meillä on niin kireät ajohousut, ettei pääse kakka alakautta ulos. Puskee sitten lopulta yläkautta, jolloin se on helppo ohjata esim. rintataskuun."

        jne.

        Miksi pitää linkata jotain toisen median juttuja tänne eikä sen sijaan kirjoittaa ihan itse ja omista lähtökohdistaan aiheesta, tai joskus harvoin vähän asian vierestäkin. Se, että yritetään pakottaa palstalaisia lukemaan jotain jostain muualta keskusteluun osallistuakseen on myös hyvien tapojen vastaista. Jos on pakko viitata muuhun tekstiin, niin siitä voi tietysti lainata otteita, mutta kuka nyt viitsii kaikkea linkitettyä jostain aivan muualta lukemaan? Ehkä lisätietona omaa sivistystä kartuttamaan, mutta väkipakolla keskusteluun osallistuakseen ei todellakaan! Kunnioitusta puolin ja toisin!


      • aitoBlueteam
        Pomppukeppi kirjoitti:

        "Oliko tuo Hesarin juttu mielestäsi asiaton? Miksi siitä ei saisi keskustella?"

        Ei se juttu ollut asiaton vaan monet siitä seuranneet kommentit. Vai ovatko seuraavat sinusta hyvän maun ja aikusimaisen keskustelun mukaisia? Tai tuovatko ne jotain oikeaa sisältöä asian käsittelyyn.

        "paskon housuun kuten aina muulloinkin"

        "Meillä on niin kireät ajohousut, ettei pääse kakka alakautta ulos. Puskee sitten lopulta yläkautta, jolloin se on helppo ohjata esim. rintataskuun."

        jne.

        housuun paskot siis sinäkin ja ilmeisesti sitä kovasti häpeät


      • kauhalla.suuhun
        aitoBlueteam kirjoitti:

        housuun paskot siis sinäkin ja ilmeisesti sitä kovasti häpeät

        Ei sitä tarvii hävetä. Siitähän tunnistaa tosi fillaristin!


    • voisitteko.kertoa

      Kuinka paljon pystyy housuun laskemaan yhdellä kertaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe