Brittiläis/suomalainen nelihenkinen perhe etsii suomalaista au pairia Oxfordin lähelle Englantiin vähintään 10 kuukaudeksi elokuusta lähtien. Idyllinen Oxford on lyhyen bussimatkan päässä.
Perheeseen kuuluu brittiläis/marokkolainen äiti, suomalainen isä, 7 ja 4 vuotiaat tyttäret.
7 vuotias on päivisin koulussa ja ymmärtää suomea sekä osaa puhua suomea murtaen. 4 vuotias on esikoulussa ja ymmärtää vähän suomea. Kotikielenä on englanti. Tärkein tehtäväsi on puhua hyvää suomen kieltä ja kehittää lasten suomen kielen taitoja. Lasten koulut ovat lyhyen ajomatkan päässä. Ajokokemus ja ajokortti ovat välttämättömiä.
Tehtäviisi kuuluu auttaa koulun jälkeen lapsia kotitehtävissä, leikkiä ja pelata lasten kanssa sekä kehittää lasten suomen kielen taitoja. Lisäksi tehtäviisi kuuluu kevyitä kotihoitotehtäviä kuten perusruuan laittoa ja leipomista.
Päiväsi on vapaa esim opiskellaksesi englannin kieltä läheisessä collegessa. Sunnuntait ovat vapaat. Tarjoamme sinulle oman kylpyhuoneella varustetun huoneen ja tuemme sinua englannin kielen opiskelussa.
Sinulta odotetaan:
• Ajokorttia ja ajokokemusta
• Iloista, luotettavaa ja itsenäistä luonnetta
• Viihtymistä lasten kanssa
• Perus ruuanlaittotaitoja
• Perusenglannin taitoja
• Tupakoimattomuutta
Kanssasi tehdään kirjallinen sopimus.
Jos au pairin paikka Oxfordissa kiinnostaa, kirjoita ja kerro lyhyesti itsestäsi, taustastasi, mahdollisesta lastenhoito- ja muusta työkokemuksestasi ja jatkosuunnitelmistasi. Kerron mielelläni lisää poikani perheestä suomeksi ja miniäni haastattelee skypellä englanniksi. Tarvittaessa miniäni tulee tapaamaan sinua Suomeen.
Kuvallinen hakemus englanninkielellä ja sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Lisätietoja annan suomeksi sähköpostilla ja puhelimitse.
Työ alkaa elokuun lopussa 2016 ja kestää noin vuoden tai sopimuksen mukaan.
Au pair Englantiin
2
200
Vastaukset
- seniorinanny
Valitetttavasti en ole enää tulossa au pairiksi,,koska opiskelen.Olen 69v sh/terveydenhoitaja, joka työskentelin aupparina neljässä eri maasa eläköidyttyäni. Katselin juuri valokuvia kolmen vuoden takaa,menin silloin Tiroliin ja olin aivan huumaantunut maisemista,
Uskon että teille on tulijoita ja saatte jonkun maalaisjärkisen ja tekevän suomalaisen tytön perheeseenne,Toivottelen kaikkea hyvää näin seniorinannyn ominaisuudessa.
Nyktnuoret ovat onnekkaita ,kun heillä on mahdollisuus nähdä maailmaa ja oppia kiletä ja kulttuuria paikanpäällä,Itselleni nuo kokemukset ovat suuri voimavara koko loppuelämää ajatellen ja minulla on maailmalla ihania perheitä,joihin yhteydet toimivat edeleen.
Lämmöllä LeenaKiitos Leena. Odotamme todella saavamme kivan tytön hoitamaan tyttöjä ja saamaan uusia kokemuksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk542071Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll671201- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789