oletteko syyllistyneet sukupuolisiveyden julkiseen

puistonussu

19

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puistomies

      Olen pannut puistossa, mutta en ole jäänyt kiinni

    • tinderi.rakkautta

      luultavasti tinder pari se siinä kumpikaan ei paikka kuntalainen tapasivat ja tekivät temppunsa muista välittämättä tinderiläiset ei häpeä mitään ja sen jälkeen lähtivät kumpikin omille teilleen eivät edes he itse tiedä ketä oli panokaverina mutta kovin koiran ulkoiluttajaa miellytti tapahtuma

    • pankaa.nussikaa

      Siinä kunnon ytmi nussii akkaansa. Jos panettaa niin sitten nussii vaikka puistossa.

    • Kari.R.Runk

      Onko myös puistorunkku rikos?

      • Raakatotuus

        On, juurikin sama rikos: sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen.

        Ja sitten kanssa varoitus: puistorunkkaus ei ole sellainen rikos mikä saisi naiset kiinnostumaan sinusta.


    • 101prosHetero

      Puistopanot. Ne on homoille

    • kulllli

      Minä nussin kerran jäälin nuorisoseuran talon vieressä ihan pyörätien vieressä! Meni siitä ihmisiä.

    • Ex----PUA

      Panin viime syksynä puiston penkkiä ja orgasmi oli niin raju että kondomi lensi useita metrejä! :D

    • Ollaan ukon kanssa oltu silloin alku aikoina pimeällä hiekkasella hylätyllä alueella mutta kaupungissa ongelma kerrakseen. Pikku kiviä tuli pihalle sieltä. En suosi hiekan päällä jos joku olisi poikennut sivuraiteelle sinne ongelma on varmaan hänen.

      • ummarrus0

        Ei mitään tolkkua...


      • En ole syyllistynyt paitsi jos joku ei poikennut katsomaan.


      • ummarrus0 kirjoitti:

        Ei mitään tolkkua...

        Sieltä eli karvahirviöstäni tuli pihalle pikkukiviä (kun pihalta haettiin kiviä), pehmeän hiekkakasan päällä oltiin painimassa kiihkeesti.

        On varmaan kiva maansiirtoa karvahirviöllä tehdä mutta todella epämukavaa. kävi siis karvahirviökin leikkiin hiekalla mutta kyllä tuo dippasi ukko vissiin ahkeraan sitä hiekkaan karvahirviöön kun vissiin oli liian liukas.


      • ummarrus0

        :DD


    • KetäänLoukkaamatta

      Olen pihalla peuhannut. Kivaa touhua.
      Helteiden myötä itsekin nähnyt naisia ja miehiä tien laidassa töröttämässä peppu paljaana. Ei ehkä ihan lasten nähden soveliasta.

    • KetäänLoukkaamatta

      Olen pihalla peuhannut. Kivaa touhua.
      Helteiden myötä itsekin nähnyt naisia ja miehiä tien laidassa töröttämässä peppu paljaana. Ei ehkä ihan lasten nähden soveliasta.

    • himorunkkari

      Jos minä kävisin aamulenkillä, ja törmäisin näkyyn että pariskunta nussii, menisin siihen viereen runkkaamaan.

      • etteshäpee

        Vitun pervo!


    • m-i-e-s

      Joitakin lakeja on tullut rikottua ja tämä on niistä yksi. Vaikka pohjois-pohjanmaalta löytyy metsää ja mökkiä, niin siellä kutakuinkin ainoat aktiviteetit on ylinopeus ja sukupuolisiveyden loukkaaminen. Kumminkin ne siirtymiset paikkoihin a, b ja c on jotain 50-150km säteellä tms.

      Toki noita sukupuolisiveyden loukkaamisia on tullut harrastettua (ja varmasti tulee jatkossakin, tämä interpolille tiedoksi) vilkkaammillakin alueilla. Luonnon helmaa löytyy muualtakin kuin pohjois-pohjanmaalta, eikä sen yksittäisen valtion tarvitse olla ainoa leikkikenttä. Teidän harmiksenne tulen taas teidän hiekkalaatikolle viemään teidän tonka kuormurinne ja saatan kohta virallisesti olla valtion aluerajojen sisäpuolella.

    • 544345

      On tullut nussittua puistossa, kyllä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      99
      1863
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1410
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      84
      1263
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      455
      939
    7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      908
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      826
    Aihe