Eli siis, mulla ei oo kavereita. Pari kuukautta sitten oli vielä,ei enää. Oltiin tosi hyviä kavereita kahden tytön kanssa ja puhuttiin kaikesta. Sitten yhtäkkiä kaikki jotenkin lopahti. Ne ei halunnu enää viettää aikaa mun kanssa eikä kertonu enää mulle mitään. (Tosin se saattoi johtua siitä kun kerroin kahdelle ihmiselle kenestä tämä toinen tykkää kun he kummatkin sanoivat et tuntuu et X tykkäis Y oonko oikeassa) ja mä ymmärrän kyllä et se oli väärin mutta kärsin rangaistukseni. Mulla on vain kaksi ystävää. Tai no yksi on puolisiskoni joka on 11 ja toinen on pikkuserkkuni joka on 15 joten ne on enemmän perhettä. Ja mulla oli muitakin kavereita silloin. Mutta yhdellä kaverilla oli ollut synttärit jonne hän kutsui 4 tyyppiä yöksi. Kaksi heistä ei puhunut minulle melkein mitään koko aikana vaikka yritin puhua heille. Mä olen menossa seiskalle ja jännittää kun ei ole kavereita. Ja pikkuserkkuni sanoi että voin olla hänen ja hänen kavereidensa kanssa,mutta seiskaluokkalainen ysiluokkalaisten kanssa? Ei siinä, olisi varmaan hyviä tyyppejä mutta haluan ikäisiäni kavereita. Mä en enää kohta jaksa kun tuntuu että kaikki vihaa mua ja ei halua olla mun kavereita. Mitä mä voin tehdä? Poikien kanssa en ole yrittänyt olla kavereita kun minua on kiusattu. Auttakaa minua. :,(
Onko mus joku vika?
5
122
Vastaukset
- eioovikaasinussa
Hei! Se mitä kirjoitit kuulostaa hyvin tutulta. Itse olen jo aikuinen nainen, mutta mulla ollu toi sama tilanne kuin sulla lähes aina ja on edelleen. Huolestuin nimimerkistäsi, sillä tiedän miten paljon se sattuu kun ei oo kavereita. Jos haluat niin voitaisiin jatkaa keskustelua s-postilla. Laita tänne s-posti osoitteesi jos haluat vaihtaa ajatuksia kanssani niin kirjoitan sulle. Jaksamisia ❤
Siis haa tää mun nimimerkki on vaa semmonen nopeesti keksitty nii ei siit tarvi huolestua, mietin vaa nopee et mikä nimimerkki :D :) mut kiitos ❤
- Äidinkieli.8.plus
Ainakaan et läpäise peruskoulun äidinkilen oppimäärää tuollaisella kirjoitussöhellyksellä. Opettelisit edes kirjoittamaan oikein (ja puhumaankin vähän järkevämmin), niin niitä ystäviäkin saattaisi ilmaantua.
- halloota
"Ainakaan et läpäise peruskoulun äidinkilen oppimäärää" -Vaikuttaisi aika vahvasti siltä että sinulla on vankka kokemus siitä, miltä tuntuu kun ei osaa. Olen pahoillani.
Ap:lle tsemppiä!
- Eiolevikaa
Seiskalle meno on mahdollisuus saada uusia kavereita. Siksi sitä ei kannata pelätä. Uudet luokkakaverit ja -jaot. Katso ympärillesi ja mene juttelemaan uusien luokkalaisten kanssa. Kutsu heitä kylään ja kysy vanhemmiltasi, voiko joskus kutsua yökyläänkin tai pitää kotona leffailta. Kiinnostaako sinua mikään joukkuepeli, se on yksi tapa saada tuttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3521397- 741375
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3061137Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461067Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231884Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30879vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40825Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42794