Ovatko reiteni liian paksut, kun ne ovat 55 cm paksut vaikka painoindeksi on 18? Miten reisiä saisi hoikemmiksi? En haluaisi laihduttaa viittä kiloa enempää...
Olen jo laihtunut 5 kiloa mutta reidet eivät kapene millään... Lihasta reisissä on jonkin verran koska pyöräilen joka päivä 10-20 km ja jumppaan.
Normaali reidenympärys?
7
295
Vastaukset
- norsunjalaka
Koska mietit reisien paksuutta niin varmaankin olet tyttö. Paksut reidet ovat naiselliset joten ei onkelmaa. Reitesi ovat varmaan paksut tuon pyöräilyn takia. Eikö se ole vain hyvä?
Jos niistä on pakko päästä eroon niin ei kai sitten auta kuin laihduttaa. Olet tosin jo hoikka joten mitähän järkeä siinä. - Norsunjalka
Juu olen tyttö. Reisissä ei tunnu paljon mitään löysää läskiä mutta ärsyttää kun kaikilla muilla on paljon ohuemmat....
- neuvoisinnäin
Lopeta pyöräily ja katso kapeneeko reidet,kun et harrasta mitään liikuntaa.
- Norsunjalka
Vois vähän vähentää pyöräilyä ja katsoa mitä tapahtuu... Entä mikä liikunta hoikentaisi reisiä?
- Mayja-70
Oletko kokeillut yogaa? Siinä voimistellaan rauhallisesti yhdistäen tietoisuus ja hengitys kehon liikkeisiin. Pääsisit eroon tuosta stressistä.
Olen katsellut hiukan kuuluisien naisten kauneusleikkauksia.
Muilla ei tunnu olevan varaa ja julkista esittelyä tuloksista.
Niin, kaikki jotka asettuvat kirurgien veitsen alle ovat persoonallisia ja
kauniita omalla tavallaan. Tulos on samanlaisiksi "marjoiksi" pyöräytettyjä tai pilattuja täydellisesti. Turvonneita hermomyrkyistä.
Persoonallisuus mennyttä sen siliän tien. Monia kaduttaa jälkeenpäin.
Siihenkö sinäkin pyrit?- neuvoisinnäin
Onko Norsujalka sanonut menevänsä kauneusleikkaukseen?Itse ymmärrän kyllä hänen huolensa.Mutta jos reidet on muuten kiinteät tai lihaksikkaat niin pitäisi hyväksyä itsensä.Itse olen laihduttanut normaalipainoiseksi,mutta vatsassa ja reisissä on oikeesti löysää nahkaa.Mutta olen hyväksynyt itseni tälläsenään 30 kilon painonpudotuksen jälkeen.
- Norsunjalka
Voisiko joku kertoa lisää miten reidet ohenee? Haluan ainakin 3 senttiä pois niistä! En kestä tätä enää ja laihtuminen ei ole vielä auttanut... Montako kiloa pitäisi laihduttaa? Olen siis 170 cm ja 52 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779