Ovatko reiteni liian paksut, kun ne ovat 55 cm paksut vaikka painoindeksi on 18? Miten reisiä saisi hoikemmiksi? En haluaisi laihduttaa viittä kiloa enempää...
Olen jo laihtunut 5 kiloa mutta reidet eivät kapene millään... Lihasta reisissä on jonkin verran koska pyöräilen joka päivä 10-20 km ja jumppaan.
Normaali reidenympärys?
7
261
Vastaukset
- norsunjalaka
Koska mietit reisien paksuutta niin varmaankin olet tyttö. Paksut reidet ovat naiselliset joten ei onkelmaa. Reitesi ovat varmaan paksut tuon pyöräilyn takia. Eikö se ole vain hyvä?
Jos niistä on pakko päästä eroon niin ei kai sitten auta kuin laihduttaa. Olet tosin jo hoikka joten mitähän järkeä siinä. - Norsunjalka
Juu olen tyttö. Reisissä ei tunnu paljon mitään löysää läskiä mutta ärsyttää kun kaikilla muilla on paljon ohuemmat....
- neuvoisinnäin
Lopeta pyöräily ja katso kapeneeko reidet,kun et harrasta mitään liikuntaa.
- Norsunjalka
Vois vähän vähentää pyöräilyä ja katsoa mitä tapahtuu... Entä mikä liikunta hoikentaisi reisiä?
- Mayja-70
Oletko kokeillut yogaa? Siinä voimistellaan rauhallisesti yhdistäen tietoisuus ja hengitys kehon liikkeisiin. Pääsisit eroon tuosta stressistä.
Olen katsellut hiukan kuuluisien naisten kauneusleikkauksia.
Muilla ei tunnu olevan varaa ja julkista esittelyä tuloksista.
Niin, kaikki jotka asettuvat kirurgien veitsen alle ovat persoonallisia ja
kauniita omalla tavallaan. Tulos on samanlaisiksi "marjoiksi" pyöräytettyjä tai pilattuja täydellisesti. Turvonneita hermomyrkyistä.
Persoonallisuus mennyttä sen siliän tien. Monia kaduttaa jälkeenpäin.
Siihenkö sinäkin pyrit?- neuvoisinnäin
Onko Norsujalka sanonut menevänsä kauneusleikkaukseen?Itse ymmärrän kyllä hänen huolensa.Mutta jos reidet on muuten kiinteät tai lihaksikkaat niin pitäisi hyväksyä itsensä.Itse olen laihduttanut normaalipainoiseksi,mutta vatsassa ja reisissä on oikeesti löysää nahkaa.Mutta olen hyväksynyt itseni tälläsenään 30 kilon painonpudotuksen jälkeen.
- Norsunjalka
Voisiko joku kertoa lisää miten reidet ohenee? Haluan ainakin 3 senttiä pois niistä! En kestä tätä enää ja laihtuminen ei ole vielä auttanut... Montako kiloa pitäisi laihduttaa? Olen siis 170 cm ja 52 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426