Kuka hullu tehtailee näitä seksi aloituksia??

JustJoo32

No onpas ihmeellistä settiä tällä palstalla?! Serkku seksiä ja sisarus seksiä.. huh, huh mitä kirjoituksia! Ihan sairasta!! Kun noita lukee, niin tulee mieleen, että täällä on yksi ainoa pervo, joka näitä tekstiä tänne kyhäilee.. itse tekee aloituksia ja itse vastaa.

Mun mielestä tämmöinen kirjoittelu on sairasta ja se pitäisi lopettaa. Joku nuori voi jopa luulla, että on normaalia paneskella sisaruksen tai serkun kanssa.

10

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielensäpahoittaja---

      Eihän Sinun tarvitse lukea näitä. Serkun kanssa saa mennä vaikka naimisiin eikä siinä ole mitään "epänormaalia".

      Tuskin kenenkään tietolähde on ainoastaan tämä palsta ja ihmiset ymmärtävät kyllä noista sisarusjutuista, että pelkkää trollausta, vai oletko eri mieltä? Että joku ihminen tässä maailmassa saa informaatiota vain Suomi24:n kautta? Serkut ovat kuitenkin aivan eri asia.

      • MrLoveDoctor

        Kyllä serkut saa mennä naimisiin joo, mutta ei kaikki sisarusjutut ole trollausta. Itsekin nuorempana harrasteltiin pikkusiskon kanssa kaikkea kivaa ja ihan normaaleita meistä tuli. Kummatkin naimisissa ja omia lapsia. Hyvissä väleissä edelleen. Loppujenlopuksi siinähän ei ole mitään väärää kun ehkäisy on kunnossa. Kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä tekevät toisilleen hyvää.


      • Anonyymi
        MrLoveDoctor kirjoitti:

        Kyllä serkut saa mennä naimisiin joo, mutta ei kaikki sisarusjutut ole trollausta. Itsekin nuorempana harrasteltiin pikkusiskon kanssa kaikkea kivaa ja ihan normaaleita meistä tuli. Kummatkin naimisissa ja omia lapsia. Hyvissä väleissä edelleen. Loppujenlopuksi siinähän ei ole mitään väärää kun ehkäisy on kunnossa. Kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä tekevät toisilleen hyvää.

        Itä ätmi huh vuh!


    • Anonyymi

      Joo. Eipä ole normaalia haluta sisaruksiaan...

    • Anonyymi

      Ja ei ole normaalia pyrkiä kiihottamaan sisaruksiaan...

    • Anonyymi

      Todellisuus on tarua kummallisempaa. ihmiset on kiimaisia olentoja ja onhan sukulaiset aina lähellä toisiaan. Silloin saattaa sattua ja tapahtua. Pappa panee mua

    • Anonyymi

      Tutkimusten mukaan... mitä fyysisesti haluttavampia ihmiset ovat, sitä enemmän heitä haluaa myös sukulaiset ja kaikki muutkin ihmiset.

    • Anonyymi

      Äidin kanssa voi kyllä tapahtua noitakin juttuja.

    • Anonyymi

      Joku incel

    • Anonyymi

      Olet oikeassa, myös näitä pedofilia aloituksee tehtaillaan kuin sieniä sateella. Kipeä henkilö täytyy olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe