Tytöt, tänään meinas lirahtaa muutakin ,kun naurunkyynelet :D
Kaupungilla tuli äijä vastaan verkkopaidassa :D
Tuo varmaan ihmetteli ,kun hörötin "oli ainakin mun mielestä törkee" ;)
Mies Verkkopaidassa Kaupungissa ?
7
149
Vastaukset
- Kalaankomenossa
Pojat, tänään meinas lirahtaa muutakin ,kun naurunkyynelet :D
Kaupungilla tuli akka vastaan verkkosukkahousissa :D
Tuo varmaan ihmetteli ,kun hörötin "oli ainakin mun mielestä törkee" ;)- kalamiesmies
Oliko Raivolan rysäpöksyt?
- dios
On se järkyn näköistä,aluspaidassa,mä näin hiljan tynnyrimahaisen äijän ratikassa ilman paitaa,järkkyä.Suomalaiselta mieheltä puuttuu tyylitaju ja kaikki muukin,kaikki vaatteet on eri paria ja kuosia ja ne lyödään päälle,kun mulla oli mies se ei ikinä ollut tyylitön moukka.
- Kebabvaieikebab
No luojan kiitos tätä maailmantilannetta,on 30 000 kebabia,somalia,irakilaisata,afgaania... kyllä nyt tytöt on mistä valita ja viedä vihille(jos ei raiskaa jo ensitreffeillä) Vuoden/kahden päästä huoltajuuskiistat ym,jos lapsi ei ole jo kaapattu 'isin sivistyneeseen' kotimaahan lammaspaimeneksi...
- järkkyy
On se... järkkyy... ilmeinen muotiguru olet? Kiinnitin huomion vaan tohon:OLI mies...
- Jämerä1
Meinas lorahtaa vetelät housuun, kun näki läskejä tyttöjä ja naisia kaupungin täydeltä. Kyllä suomalainen nainen on hukassa naiseudesta. Näyttävät ihan sikalan heikiltä.
- Älävertaapaskaa
Sikalan heikki on komia mies !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634675Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua472920Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461886Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.751469- 621327
- 631251
- 2611097
- 451008