Naisen orgasmi on turha. Älkää miehet turhaan ottako paineita siitä...
Niinjoo, ei kai täällä monella sellaisia paineita ole ollut alun alkaenkaan... :D
http://www.hs.fi/tiede/a1470018504913?jako=0d09ac3e68013d658f0914ac93fa9a44&ref=tw-share
Ja naisten kannattaisi hommata orgasmibonuskortti tai jotain, jos sellaisia meinaa miehen kanssa saada... :D
NAISEN orgasmi on hämmentänyt tutkijoita iät ajat. Toisin kuin miehen orgasmi, joka ampuu siittiöt kohti munasolua, naisen orgasmi ei edistä lisääntymistä millään tavalla. Tutkimusten mukaan nainen tulee raskaaksi ihan yhtäläisesti ilman orgasmiakin.
Mitä virkaa naisen hekuman huippuhetkellä sitten oikein on?
Ei mitään, mutta joskus oli, esittävät yhdysvaltalaistutkijat JEZ-Molecular and Developmental Evolution -julkaisussa.
GUNTER WAGNER Yalen yliopistosta kollegoineen päätyi tähän tulokseen tarkastelemalla orgasmissa purskahtavia hermovälittäjäaineita, kuten oksitosiinia ja prolaktiinia. Monilla nisäkkäillä ne nimittäin kietoutuvat ovulaatioon.
Naisen kuukautiskierron vaiheisiin seksin harrastaminen ei vaikuta, mutta monilla muilla lajeilla on toisin: parittelu saa munasolun irtoamaan.
Kun tutkijat ruotivat tarkemmin ovulaation kehityshistoriaa, ilmeni, että seksiin ja orgasmiin kytkeytyvä ovulaatio on vanhempaa perua kuin ihmisillä nykyisin esiintyvä siitä irrallinen versio.
Tästä tutkijat päättelivät, että naisen orgasmi on jäänne ajalta, jolloin sillä oli merkitystä lisääntymisen kannalta.
TULKINTAA vahvisti naisten ja muiden naaraiden sukuelinten vertailu. Kävi ilmi, että niillä lajeilla, joissa orgasmin aikaansaamaa välittäjäainetyrskähdystä tarvitaan munasolun irtoamiseen, klitoris sijaitsee syvällä vaginassa. Sijainti lisää sen stimulointia seksin aikana, mikä taas lisää orgasmin todennäköisyyttä.
Kun ovulaatio erkani seksistä, orgasmi jäi virattomaksi, ja klitoriskin siirtyi vaginan ulkopuolelle, tutkijat esittävät.
TÄTÄ NYKYÄ naisen orgasmi on samanlainen alkionkehityksen sivutuote kuin miehen nänni, vertaa biologian professori Elisabeth Lloyd Tiede-lehden artikkelissa.
Miehellähän on nännit siksi, että naiset tarvitsevat nännejä imettääkseen lapsiaan. Ne alkavat rakentua ennen kuin alkio erilaistuu tytöksi tai pojaksi, joten pojat saavat pitää ne hyvänään, Lloyd selittää.
Naisen orgasmi on samaa perua. Koska orgasmissa laukeava penis on luonnonvalinnassa osoittautunut oivalliseksi miehen suvunjatkamisvälineeksi, naisille jää yhteisen alkionkehityksen muistoksi sen miniversio, klitoris. Se on hermottunut kuin penis ja tuottaa siksi samanlaisia seksuaalisia tuntemuksia.
”Orgasmi on siis naiselle vain fantastinen bonus”, Lloyd sanoo.
Naisen orgasmi
62
1034
Vastaukset
- ei-ihan-noin
Ilman naisen orgasmia ei naisella ole hinkua seksiin ja silloin ihmiset eivät lisäänny samaa tahtia. Eri asia, onko se lisääntyminen nykyaikana enä järkevää.
- SeOnVarma
Tän täytyy olla itsekkään miehen kirjoitus.
Orgasmi tuottaa naiselle mielihyvää ja ellet yritä sitä hänelle järjestää, tulee mies joka vielä järjestää.
Ainakin minä olen kovassa puutteessa ellen saa orgasmia.
Sinä toki voit ajatella miten vain mutta et saa pidettyä kuin A- seksuaalin naisen itselläsi.- helmiä.sioille
Mutku sillä naisen orgasmilla ei ole mitään funktiota lajin säilymisen ja lisääntymisen kannalta.
Niinku artikkelin lopussa todettiin, se on naisille vaan fantastinen bonus. Joten kipinkapin sitä orgasmibonuskorttia hankkimaan. Ei ne bonukset kaupoistakaan ilmaiseksi tule... :D - RunkkariOlet
helmiä.sioille kirjoitti:
Mutku sillä naisen orgasmilla ei ole mitään funktiota lajin säilymisen ja lisääntymisen kannalta.
Niinku artikkelin lopussa todettiin, se on naisille vaan fantastinen bonus. Joten kipinkapin sitä orgasmibonuskorttia hankkimaan. Ei ne bonukset kaupoistakaan ilmaiseksi tule... :DJoo ja jos mies vielä on itsekäs älykääpiö ja ei arvosta naisen orgasmia niin ei naista saakaan eikä tarvitsekaan.
Runkkaile vain ihan keskenäs. - Paskamikäpaska
Niinku artikkelin lopussa todettiin, se on naisille vaan fantastinen bonus. Joten kipinkapin sitä orgasmibonuskorttia hankkimaan. Ei ne bonukset kaupoistakaan ilmaiseksi tule... :DSunulta en kaipaisi mitään bonuksia.
Pitele vaan kaluas, runkkaa ja kuvittele. Katso fitnes-mallien kuvia ja runkkaa lopun ikääsi, paskiainen! - helmiä.sioille
Paskamikäpaska kirjoitti:
Sunulta en kaipaisi mitään bonuksia.
Pitele vaan kaluas, runkkaa ja kuvittele. Katso fitnes-mallien kuvia ja runkkaa lopun ikääsi, paskiainen!Mulla on kuule aika arvokkaat orgasmibonuskortit. Sulla ei olisi varaa sellaiseen...
- 190
Niinku artikkelin lopussa todettiin, se on naisille vaan fantastinen bonus. Joten kipinkapin sitä orgasmibonuskorttia hankkimaan. Ei ne bonukset kaupoistakaan ilmaiseksi tule... :DMutku jotku tutkijat väittävät, että mieskin saa toisinaan siemensyöksyn ilman orgasmia (on muuten tullu nähtyä livessäkin sellanen tapaus). Onkohan sillä miehenkään orgasmilla loppujen lopuksi mitään funktiota lisääntymisen kannalta?
- helmiä.sioille
190 kirjoitti:
Mutku jotku tutkijat väittävät, että mieskin saa toisinaan siemensyöksyn ilman orgasmia (on muuten tullu nähtyä livessäkin sellanen tapaus). Onkohan sillä miehenkään orgasmilla loppujen lopuksi mitään funktiota lisääntymisen kannalta?
Ai siis niinku pullan tinsa(lat. rectum)?
- 190
Ai siis niinku pullan tinsa(lat. rectum)?
Ei ku ihan vakavasti otettavat tahot tuota väittävät.
- helmiä.sioille
190 kirjoitti:
Ei ku ihan vakavasti otettavat tahot tuota väittävät.
Niinku mitkä tahot?
Ja oletko varma, et se mies ei teeskennellyt orgasmiaan? :D Jotkut vakavasti otettavat tahot(iltapäivälehdet) ovat väittäneet sellaistakin, että miehet joskus teeskentelisivät orgasmeja... - 190
Niinku mitkä tahot?
Ja oletko varma, et se mies ei teeskennellyt orgasmiaan? :D Jotkut vakavasti otettavat tahot(iltapäivälehdet) ovat väittäneet sellaistakin, että miehet joskus teeskentelisivät orgasmeja...Ai sä otat iltapäivälehdet vakavasti.
Mä en nyt jaksa ruveta etsimään mitään linkkejä, mutta ihan terveydenhuollon ammattilaiset ovat sellaista väittäneet, että mies voi saada siemensyöksyn ilman orgasmia.
Mistäs minä hänen teeskentelyistään voisin tietää, mutta silloin kun sai siemensyöksyn ilman orgasmia, hän itse sen kertoi ja oli valtavan pettynyt. En minä sitä olisi osannut olettaa, kun en siinä vaiheessa ollut vielä lukenut asiasta. - helmiä.sioille
190 kirjoitti:
Ai sä otat iltapäivälehdet vakavasti.
Mä en nyt jaksa ruveta etsimään mitään linkkejä, mutta ihan terveydenhuollon ammattilaiset ovat sellaista väittäneet, että mies voi saada siemensyöksyn ilman orgasmia.
Mistäs minä hänen teeskentelyistään voisin tietää, mutta silloin kun sai siemensyöksyn ilman orgasmia, hän itse sen kertoi ja oli valtavan pettynyt. En minä sitä olisi osannut olettaa, kun en siinä vaiheessa ollut vielä lukenut asiasta.:)
Tyyppi tais tulla liian nopeesti tai jotain... :D
En nyt lähtisi luottamaan kaikkeen kuulemaansa. Ja ainahan jotain friikkejä joukkoon mahtuu... - ÄlyHoiÄläJätätä
Mulla on kuule aika arvokkaat orgasmibonuskortit. Sulla ei olisi varaa sellaiseen...
Mä naisena saan kyllä hierottua ikinä paremmat orgasmit kuin sulta ja niin saa muutkin naiset. Monet naiset vain oppivat sen valitettavasti myöhemmällä iällä.
Joskus vain tulee kunnon uros joka osaa antaa vaikka viisi orkkua perään jälkeen. Ennen luulin sen olevan vain satua että nainen voi saada jopa 5 orgasmia peräjälkeen. Kunnes tuli mies joka näytti että näin nautitaan seksistä kunnolla ja pitkään.
Iltalehdet uustisoi että naiset lähtee parisuhteesta 50-60 v. Tottakai lähtee kun ne kohtaa miehen jolla seisoo ja jolla on iloa ja halua antaa nautintoa myös naiselle.
Heitä sä vaan bonuskorttis jokiojaan ja jatka runkkaamista älykääpiö! - helmiä.sioille
ÄlyHoiÄläJätätä kirjoitti:
Mä naisena saan kyllä hierottua ikinä paremmat orgasmit kuin sulta ja niin saa muutkin naiset. Monet naiset vain oppivat sen valitettavasti myöhemmällä iällä.
Joskus vain tulee kunnon uros joka osaa antaa vaikka viisi orkkua perään jälkeen. Ennen luulin sen olevan vain satua että nainen voi saada jopa 5 orgasmia peräjälkeen. Kunnes tuli mies joka näytti että näin nautitaan seksistä kunnolla ja pitkään.
Iltalehdet uustisoi että naiset lähtee parisuhteesta 50-60 v. Tottakai lähtee kun ne kohtaa miehen jolla seisoo ja jolla on iloa ja halua antaa nautintoa myös naiselle.
Heitä sä vaan bonuskorttis jokiojaan ja jatka runkkaamista älykääpiö!Jatka hierontaharjoituksia! :D
- eiuusavuton
Miksi mies ottaisi paineita naisen orgasmista? Kyllä nainen osaa ihan itse pitää huolen, että saa orgasmin seksin yhteydessä.
- voihan_Guntter
Lieneekö jonkun transuGuntterin tekemä nollatutkimus. Tyhmät ei ymmärrä, että naisen orgasmi on erittäin hyödyllinen, se saa haluamaan lisää ja pyytämään älä lopeta. Ei siis ollenkaan turha vaan tuiki tarpeellinen syy huvitteluun.
Miehen tissit taas on täysin turhat. - parastaantia
Ei siihen miestä välttämättä tarvitse, saa sen ilmankin.
- saiskin.antaa
mutta kun mies haluaa antaa sen naiselle ja monta antaakkin päivän aikana nainen on sen arvoinen kyllä naisen kuuluu nauttia orgasmeista
- parastaantiaa
saiskin.antaa kirjoitti:
mutta kun mies haluaa antaa sen naiselle ja monta antaakkin päivän aikana nainen on sen arvoinen kyllä naisen kuuluu nauttia orgasmeista
No juurihan tuossa alotuksessa sanottiin, että naisen orgasmi on turha.
- kaikkein.tärkein
parastaantiaa kirjoitti:
No juurihan tuossa alotuksessa sanottiin, että naisen orgasmi on turha.
ei ole vaan tärkein no aloittaja tykkää miesten anaali orguista ei häntä naiset kiinnosta kyllä naisen orgasmi on seksissä tärkein
- älä-meitä-syytä
Taidat olla impotentti, siksi naisen orgasmi aiheuttaa kademieltä.
- helmiä.sioille
No voihan tinsa! :D
Naisen orgasmi on aiheuttanut aina kateutta. Jotenkin epäreilua se naisten orgasmi mikä vaan kestää ja kestää.... Ja meillä miehillä se on vaan sellainen nopea parin sekunnin ruuttasu sen kaiken ahertamisen jälkeen... :(
Noh, toisaalta se lisääntyminen taas ei ole meille miehille yhtä kivulias... :) - Runkkalevaanjatkossakin
No voihan tinsa! :D
Naisen orgasmi on aiheuttanut aina kateutta. Jotenkin epäreilua se naisten orgasmi mikä vaan kestää ja kestää.... Ja meillä miehillä se on vaan sellainen nopea parin sekunnin ruuttasu sen kaiken ahertamisen jälkeen... :(
Noh, toisaalta se lisääntyminen taas ei ole meille miehille yhtä kivulias... :)Olet siis sellaisen 10 -20 sekunttia ja sitten ruiskuttelet ?
Niinkö?
Koeta pitää nainen, sei ole ihme että olet sinkku. Ikirunkkarina saat pysyäkin. - helmiä.sioille
Runkkalevaanjatkossakin kirjoitti:
Olet siis sellaisen 10 -20 sekunttia ja sitten ruiskuttelet ?
Niinkö?
Koeta pitää nainen, sei ole ihme että olet sinkku. Ikirunkkarina saat pysyäkin.No voihan tinsa taas kerran! :D
Kestäiskin se ruuttasu 10-20 sekkaa. Ei olisi syytä olla kateellinen naisille niiden orgasmeista.
Sitä vaan tarkoitin, jos et oikein ymmärtänyt, että epäreilua kun sen kovan ja pitkän ahertamisen jälkeen palkintona on vaan se sekunnin parin ruuttasu... :(
Orgasmi tuottaa paremmat nesteet matkalle ja suotuisemmat olot siittiöille vähän kuin tukisi mihin uida mutta löytävät ne perille asti.
Lisäksi se vie halut naiselta ettei pettämis reitille aja.
On tutkittu- Sitäpaitsi-
Myös naisen ilolihakset pumppaavat orkun aikana, jolloin sperman pääsy kohtuun ja munasolun luo helpottuu.
- saa.antaa.rakkaalle
saahan mies antaa rakastamalleen naiselleen ilman yhdyntääkin kielihoidon ihan muuten vain koska rakastaa häntä ja tykkää hänestä
- G-pisteAnsa
Miehille pitäisi opettaa G-pisteen löytäminen ja käyttötekniikka samalla kun muutkin strategiat.
Ja seksiähän pitäisi harrastaa vain lisääntymistarkoituksessa. :-)
- helmiä.sioille
Eihän seksillä oikein muuta funktiota ole. Sen seksin haluamiseen ja tavoittelemiseen kuluvan energian voisi käyttää johonkin hyödyllisempäänkin... :D
Heh, onpa tosikkoja naisia täällä. Ihan kuin heiltä oltaisi viemässä karkit ja karkkirahat... :D helmiä.sioille kirjoitti:
Eihän seksillä oikein muuta funktiota ole. Sen seksin haluamiseen ja tavoittelemiseen kuluvan energian voisi käyttää johonkin hyödyllisempäänkin... :D
Heh, onpa tosikkoja naisia täällä. Ihan kuin heiltä oltaisi viemässä karkit ja karkkirahat... :DTämä netti on viheliäinen paikka, kun eleistä ei voi arvailla, onko joku tosissaan ja kylähulluja maailmaan mahtuu.
Minusta elämässä ei ole mitään hyödyllisempää kuin nautinto ja sen tavoittelu. Kaikki muu on kohtuullisen turhaa. Lisääntyminenkin yksilötasolla.
- Näinonjatapahtuu
Nää ikirunkkarit vain haluaa panna muutaman sekunnin ja se on siinä!
Ei ne ota paineita naisten orgasmista sillä ne on niin itsekkäitä ja siksi ovat sinkkuja tai eronneita miehiä lopulta kun nainen löytää oikean uroon.- helmiä.sioille
Ratikkakuski kirjoitti:
Mistä niitä kunnon uroita löytyy kaikille naisille?
No täältä teitenkin! Ne kiltit ja kunnolliset. :D
- anteeksi.antamatonta
äläs nyt kyllä naisen ilo ja onni ja nautinto on miehelle se kaikkein tärkein niin ymmärän naisia oli miehenäkin ikävää luettavaa aloitus tai en ymmärtänyt aloitusta lainkaan aloitus oli todella loukkaava kaikkia naisia kohtaan samoin miehiä kohtaan todella loukkaavaa miehiä kohtaan jotka rakastaa ja kunnioittaa naisia jotka haluaa antaa naiselle orgasmeja sydämmestään
No täältä teitenkin! Ne kiltit ja kunnolliset. :D
Sori, miten tuo itsestäänselvyys pääsikään tässä tinsamelskeen keskellä unohtumaan. :-)
- flowersreally
Irtisanon hesaritilaukseni heti tähän paikkaan.
- helmiä.sioille
Tilaako joku vielä sitä?
- flowersreally
Tilaako joku vielä sitä?
Saattaa joku tilatakin.
- Orgasmitärkeänaiselle
Naisen orgasmi jopa tärkeämpi kuin miehen. Se on ainut keino saada nainen lisääntymään enemmän.
Ellei mies suo naiselle orgasmia on suhde hiljalleen tuhoon tuomittu. Ei ole ihme jos monet suhteet päättyvät eroon, jos mies on noin itsekäs.
Tai sitten olet provo.- helmiä.sioille
Selitätkö minulle miten lisääntyminen käytännössä tapahtuu ilman miehen orgasmia?
- nnoonno
Selitätkö minulle miten lisääntyminen käytännössä tapahtuu ilman miehen orgasmia?
Miehen siemensyöksy ei ole sama kuin miehen orgasmi. Kai sen sentään miehenä tiedät?
- helmiä.sioille
nnoonno kirjoitti:
Miehen siemensyöksy ei ole sama kuin miehen orgasmi. Kai sen sentään miehenä tiedät?
Ööö...
MIkä se sitten on? Valaisetko? nnoonno kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa, mitä eroa niillä on, kun ei ole 45 vuoteen asia selvinnyt.
- TotuusOnTässä
Moni raskaus on alkanut touhutipoista. Eli miehen on turha pyrkiä laukeamaan eikä ainakaan jos on noin kusipää kuin sinä. Pelkät touhutippasi voivat aiheuttaa raskauden ja saat aikaan lisää kusipäisiä kuten olet joten jätä vain touhusi runkkailemiseen ja homoilemiseen/anaaliseksiin.
Ellei nainen koe tyydytystä seksistä seksi kyllä pian loppuu kokonaan eli on se naisen orgasmi vaan tärkeä. - helmiä.sioille
TotuusOnTässä kirjoitti:
Moni raskaus on alkanut touhutipoista. Eli miehen on turha pyrkiä laukeamaan eikä ainakaan jos on noin kusipää kuin sinä. Pelkät touhutippasi voivat aiheuttaa raskauden ja saat aikaan lisää kusipäisiä kuten olet joten jätä vain touhusi runkkailemiseen ja homoilemiseen/anaaliseksiin.
Ellei nainen koe tyydytystä seksistä seksi kyllä pian loppuu kokonaan eli on se naisen orgasmi vaan tärkeä.Sori, et sorrun päättelemään, mutta vaikuttaa siltä, että olet arvokkaan orgasmibonuskortin tarpeessa... :D Sori, mut mun bonuskortit on loppuunmyyty eikä uusia ole nyt näillä näkymin tulossa... :(
Tämä on kyllä mutua, mutta luulen suuren osan ihmiskunnan lisääntymisestä tässä patriarkaalisessa maailmassa on tapahtunut ilman naisten orgasmeja. Se on kuitenkin vain ja ainoastaan fantastinen bonus harvoille ja valituille... :) - helmiä.sioille
Sori, et sorrun päättelemään, mutta vaikuttaa siltä, että olet arvokkaan orgasmibonuskortin tarpeessa... :D Sori, mut mun bonuskortit on loppuunmyyty eikä uusia ole nyt näillä näkymin tulossa... :(
Tämä on kyllä mutua, mutta luulen suuren osan ihmiskunnan lisääntymisestä tässä patriarkaalisessa maailmassa on tapahtunut ilman naisten orgasmeja. Se on kuitenkin vain ja ainoastaan fantastinen bonus harvoille ja valituille... :)Niin ja vieläkään ei oikein selvinnyt, että minkälainen se miehen siemensyöksytön orgasmi on...
- nnoonno
Niin ja vieläkään ei oikein selvinnyt, että minkälainen se miehen siemensyöksytön orgasmi on...
En ole se, kenen kanssa kinaat, vaan se joka kirjoitti siitä orkusta. Lainaus vaikka wikistä selventänee :
Siemensyöksy[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
Siemenneste purkautuu siittimestä, terskan päähän avautuvasta virtsaputkesta. Siemenneste voi purkautua tahattomasti yöllisenä siemensyöksynä tai tarkoituksellisen stimulaation seurauksena. Siemensyöksy tapahtuu useimmiten samaan aikaan orgasmin kanssa, mutta ne eivät ole sama asia. Mies voikin saada orgasmin ilman siemensyöksyä tai siemensyöksyn ilman orgasmia. Siemenneste voi purkautua suurella voimalla tai hitaasti valua siittimen päästä. Orgasmi on seksuaalisen kiihottumisen huipentuma, jonka voi saada aikaan muun muassa itsetyydytyksessä tai seksuaalisessa kanssakäymisessä. - helmiä.sioille
nnoonno kirjoitti:
En ole se, kenen kanssa kinaat, vaan se joka kirjoitti siitä orkusta. Lainaus vaikka wikistä selventänee :
Siemensyöksy[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
Siemenneste purkautuu siittimestä, terskan päähän avautuvasta virtsaputkesta. Siemenneste voi purkautua tahattomasti yöllisenä siemensyöksynä tai tarkoituksellisen stimulaation seurauksena. Siemensyöksy tapahtuu useimmiten samaan aikaan orgasmin kanssa, mutta ne eivät ole sama asia. Mies voikin saada orgasmin ilman siemensyöksyä tai siemensyöksyn ilman orgasmia. Siemenneste voi purkautua suurella voimalla tai hitaasti valua siittimen päästä. Orgasmi on seksuaalisen kiihottumisen huipentuma, jonka voi saada aikaan muun muassa itsetyydytyksessä tai seksuaalisessa kanssakäymisessä.Noh, kyllä minusta ainakin ne yölliset siemensyöksyt ihan orgasmeilta tuntui teinipoikana... :D
Mutta joo. Kun asia on netissä ja wikipediassa, sen täytyy olla totta.
Ja edelleen. Mikä se miehen orgasmi sitten on, jos se ei ole sama kuin ejakulaatio? - nnooonno
Olen kyllä keskustellut usean miehen kanssa tästä orgasmi.
-asiasta. Kyllä ne väittävät, että joskus tulee siemensyöksy ilman orkkuakin (ei tietenkään minun kanssani.. vitsi vitsi, pelkkiä kavereita siis keskustelukumppanit olivat, useimmat) Ja joskus voi tulla helvetinmoinen orkku, vähän kuin päänsisäine,. mutta ejakulaatiota ei siltikään. Itse voin naisena saada orkun, ilman että kukaan koskee minuun fyysisesti mitenkään, joten voin hyvin uskoa tuon.
Ei ne yölliset orkut kai niitä pelkkiä siemensyöksyjä välttis ollutkaan. - helmiä.sioille
nnooonno kirjoitti:
Olen kyllä keskustellut usean miehen kanssa tästä orgasmi.
-asiasta. Kyllä ne väittävät, että joskus tulee siemensyöksy ilman orkkuakin (ei tietenkään minun kanssani.. vitsi vitsi, pelkkiä kavereita siis keskustelukumppanit olivat, useimmat) Ja joskus voi tulla helvetinmoinen orkku, vähän kuin päänsisäine,. mutta ejakulaatiota ei siltikään. Itse voin naisena saada orkun, ilman että kukaan koskee minuun fyysisesti mitenkään, joten voin hyvin uskoa tuon.
Ei ne yölliset orkut kai niitä pelkkiä siemensyöksyjä välttis ollutkaan.Minä väitän, et ne miehet puhuvat enimmäkseen paskaa. Mitä vaan naisia miellyttääkseen. Elleivät sitten ole kama sutturan tai tantraseksin eksperttejä. :D
- nnoonno
Minä väitän, et ne miehet puhuvat enimmäkseen paskaa. Mitä vaan naisia miellyttääkseen. Elleivät sitten ole kama sutturan tai tantraseksin eksperttejä. :D
Minä en usko. Tuttuja miehiä, pitkältä ajalta, joku sukuakin minulle. Kuulin kun keskustelivat ensin keskenään, kun eivät tienneet minun olevan lähellä. Täälläkin joku mies on samaa sanonut ja onhan tuossa nopeasti etsityssä wiki-linkissäkin.
- helmiä.sioille
nnoonno kirjoitti:
Minä en usko. Tuttuja miehiä, pitkältä ajalta, joku sukuakin minulle. Kuulin kun keskustelivat ensin keskenään, kun eivät tienneet minun olevan lähellä. Täälläkin joku mies on samaa sanonut ja onhan tuossa nopeasti etsityssä wiki-linkissäkin.
Odotellaan tässä ätmien vahvistusta.
Mutta tosiaan. Ei kannata uskoa kaikkeen kuulemaansa. En minäkään väitä tietäväni miltä naisen orgasmi tuntuu tai tietäväni siitä jotain. Ja naisetkin kuules puhuu aina välillä vähän sitä sun tätä miellytttääkseen miestä yms. Ja todellisuus monesti paljastunut ihan joksikin muuksi... :)
Mut ehkä meidän ekspertti pulla tulee tänne vahvistamaan uskomuksesi. Sehän täällä on kuitenkin se, joka on saanut ja muut vaan haaveilevat saamisesta... :D
Kyllähän tuon arvasikin. Voisivat karsia moiset turhuudet pois KiKy-sopimuksella.
- saattaaollanäinkin
On esitetty hypoteesi jonka mukaan naisen orgasmin tarkoitus on väsyttää ja rentouttaa nainen.Tällöin hän jää lepäilemään,ehkä nukkuukin,ja sen seurauksena siittiöt pääsevät helpommin päämääräänsä.Jos tätä raukeaa oloa ei tule nainen nousee ylös ja lähtee liikkeelle jolloin siemenneste helposti valuu ulos.
- erilaisia.totuuksia
Palstatotuuksien mukaan ei valu. Palstatotuuksien mukaan naisella on sisällään kaikkien häntä höylänneiden miesten nesteet ajasta ikuisuuteen ja jos naiselle antaa kielihoidon, joutuu lipittelemään näitä muiden miesten nesteitä.
- helmiä.sioille
erilaisia.totuuksia kirjoitti:
Palstatotuuksien mukaan ei valu. Palstatotuuksien mukaan naisella on sisällään kaikkien häntä höylänneiden miesten nesteet ajasta ikuisuuteen ja jos naiselle antaa kielihoidon, joutuu lipittelemään näitä muiden miesten nesteitä.
Heh... Juuri näin! :D
- uniorkku
Sain kerran orgasmin unissani, ts heräsin siihen keskellä yötä :D Se oli metka kokemus kun ei ollut mitään fyysistä stimulaatiota, orgasmi syntyy aivoissa. Näinkin voi naiselle käydä.
Palstamiesten unelmanainen lienee aika epäseksuaalinen, näistä kirjoituksista päätellen... :p- helmiä.sioille
Heh, luulen että palstaätmeillekin olisi ne yöorkut aika tuttuja ilman nettipornon tahtiin runkkaamista... :D
Epäseksuaalinen nainen on unelmanainen sellaisille, jotka ovat hvin epävarmoja omista seksuaalisista kyvyistä.
- m-i-e-s
Turhan helposti se naisen orgasmikin tulee. =P
Sitä kun liikaa treenaa kestävyyttä, ei välttämättä tule enää itse ollenkaan, varsinkaan naisen jälkeen.
Mikäli haluat nautiskella, niin pitkän orgasmin saat hitaasta suorituksesta, mitä hitaammin tulee sen parempi. (Kovassa vauhdissa ei välttämättä huomaa tuliko edes. =D) - Mies46jo
Lukematta ketjua voin kertoa miehen olevan todella tyhmä jos ei ymmärrä muutamaa perusasiaa.
Nainen on seksuaalisessa nautinnossa lähes aina se hitaampi osapuoli.
Miehille jotka ymmärtävät jotain koneesta kysymys on lähinnä siitä moottorin käynnistymisestä ja riittävän lämpötilan saavuttamisesta. Kun kone saavuttaa käyntilämpötilan voit hypätä mukaan nautiskeluun. Todennäköisesti autuaan olotilan saavuttaa tuolloin molemmat osapuolet ja tulevaisuudessa myös nainen haluaa seksiä.
Miehen tulee ymmärtää siis se varmentaminen miten naiselle voi tuottaa paljon mielihyvää ilman että itse haluaisi naisen tuottavan sitä hänelle. Kun saat naisen hurmiolliseen tilaan nainen tuottaa hyvää miehelle vaikka yrittäisit sitä estää.
Aloitus on sikäli aivan turha. Kysymys on vain kokemuspohjaisesta käyttäytymisestä ja siitä onko saanut mielihyvää ja missä mittakaavassa.
Joten sitä vastapuolta etenkin miesten tulisi ymmärtää varmistaakseen oman nautinnon jatkumisen:) - Caramialis
Nainen joka ei saa koskaan orgasmia, mutta esittää saavansa on kauhistus. Voisi edes kysäistä joltakin, joka on sen saanut että miten se vaikuttaa, niin osaisi edes sinnepäin näytellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078