Anteeksi tyhmä otsikko, en keksinyt millään parempaa.
Eli nyt kävi niin, että kaverin kanssa juotiin vähän liikaa ja jotenkin (en tosiaan tiedä miten) eksyimme saman peiton alle. Olemme siis molemmat miehiä. Mitään muuta ei tapahtunut kuin että runkkasimme toisiamme, mutta sekin on jo tarpeeksi paha. Aamulla kaveri sanoi, ettei muista mitään mitä tapahtui, mutta ei kuitenkaan kysynyt mitään illan tapahtumista, mitä pidin outona. En siis ole varma muistaako hän vai ei.
Miten (jätän tästä kohtaa pois kaikki kirosanat jotka haluaisin tähän ladella) tästä voi päästä yli ja eteenpäin? Onneksi emme tapaa ainakaan viikkoon, koska olen nyt lomalla. Onko kenellekään teistä tapahtunut mitään vastaavaa? Joo, ja emme siis ole mitään homoja. Pitäisikö ottaa asia puheeksi (miten?) vai olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunut? Ja entä sitten kun seuraavan kerran juopotellaan yhdessä? En ainakaan halua että sama toistuisi. Kenellekään ulkopuoliselle en puhu.
Kaveruus ja homoilu
40
8473
Vastaukset
- jdjjdjsososo
Olette kai molemmat vähän biseksuaaleja. No jos et halua asiasta puhua, niin paina villaisella ja varo jatkossa ryyppäämästä liikaa tuon kaverin kanssa.
Mua joskus yksi avoimesti bi kaverini yritti kännissä iskeä. No mua ei kiinnostanut, joten mitään ei tapahtunut. Kaveri ei joko muistanut sitä seuraavana aamuna tai sitten ei halunnut puhua... no en puhunut minäkään ja eipä tuosta ole traumoja jäänyt.- same_happened_to_me
Minusta tuntuu, ettei kyse tarvitse olla biseksuaalisuudestakaan.. Edes tiedostamattomasta/kielletystä. Alkoholi nyt vain sattuu muuttamaan aivojen kemiaa ja käyttäytymistä sillä tavalla, ettei sen vaikutuksen alaisena pysty kontrolloimaan kaikkea. Tuollaista aloittajan kuvaamaan on sattunut ja tulee sattumaan muillekin (monille), niin nais- kuin mieskaveruksille. Aloittajan ei tarvitse hävetä mitään tai alkaa vältellä kaveriaan. Tuo juttu tuli, meni ja se on nyt ohi. Kumpikin on hengissä ja elää asian kanssa :)
- jdjdjskkks
Biseksuaalisuuden asteita on monia. Siksi kirjoitinkin, että "vähän". Aika moni ihminen on uskoakseni pikkuisen bi, mutta se puoli itsestä ilmenee erittäin lievänä ja vaatii esiintullakseen erityisen tilanteen. Kuten sen kovan kännin.
- same_happened_to_me
Jep. Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Ajattelin asiaa niin, että jos aloittaja ei ajattele olevansa bi, ei hän sitä ole (vaikka "vähän" olisikin ja olosuhteiden ollessa sopivat, käytöskin on sen suuntaista). Oli miten oli, toivottavasti hänellä on kaikki hyvin kaverinsa kanssa ja elämä jatkuu :)
- Anonyymi
same_happened_to_me kirjoitti:
Minusta tuntuu, ettei kyse tarvitse olla biseksuaalisuudestakaan.. Edes tiedostamattomasta/kielletystä. Alkoholi nyt vain sattuu muuttamaan aivojen kemiaa ja käyttäytymistä sillä tavalla, ettei sen vaikutuksen alaisena pysty kontrolloimaan kaikkea. Tuollaista aloittajan kuvaamaan on sattunut ja tulee sattumaan muillekin (monille), niin nais- kuin mieskaveruksille. Aloittajan ei tarvitse hävetä mitään tai alkaa vältellä kaveriaan. Tuo juttu tuli, meni ja se on nyt ohi. Kumpikin on hengissä ja elää asian kanssa :)
Siis ei haittaa ....älkää pelätkö, elämässä on paaaaaljon isompia(kin) murheita kuten tämä mun moka kun sanoin mun ystävääni rumaksi... hän on nainen kuten minäkin... et näin meillä....
- homoilujakaveruus
Menkää ensi kerralla loppuun asti. Kyllä se jossain vaiheessa lakkaa hävettämästä.
- Anonyymi
Eikös se ole hirvityksen kauhistuksen kananhäkki? Ei sitä kauhistusta voi kukaan normaali ihminen ymmärtää, voi hirvityksen kauhistuksen kammotuksen järkytyksen pelsepuupin kammotuksen hirvittävyyden huipentuma! Ihan kauhistuttavuuden huipentuma minusta tuollainen! Yksi Reiska sanoi että se on todella hirvittävyyden huipentuma ja kauhistuksen kammotuksen ällötys. Minä en tiedä onko se niin kutta reiska on yleensä oikeassa joten en missään nimessä pidä luonnollisena tuommoista! En ikimaailmassa voi tajuta tuollaista hommaa, onneksi ei tarvitse mokomaa harrastaa. Jossain kirjassa luki että se on niinkuin paha ja en välitä ottaa selvää siitä. En ikinä voisi ajatellakaan tuollaista asiaa enkä halua missään nimessä kuulla edes juttuja tuollaisista kauhistuksista en voi sietää tuollaisia juttuja. Onneksi saa olla rauhassa tuollaiselta ihme jutulta hu huh! Eikenenkään tarvitse tuollaista tehdä onneksi
- 939595
Jos tekee jotain kännissä ystävänsä kanssa ei tarkoita että on bi tai homo. yksi kaverini, joka on tyttö, aina haluaa kännissä pussailla oikeastaan ihan ketä hyvänsä, tyttöä tai poikaa, mutta tunnen hänet hyvin pitkältä ajalta ja tiedän ettei hän ole yhtään bi tai homo. ja hän voisi kyllä kertoa meidän kaveri porukalle jos hän olisi, emme ole yhtään rasistisia. hän itsekin aina ihmettelee käytöstään kännissä, osan teoistaan muistaa osaa ei, ja on viime aikoina rajoittanut juomistaan huomattavasti koska ei tajua käytöstään kännissä. sitten myös veljeni muuttuu kännissä hirveän riitaahaastavaksi ja aina haluaisi tapella jonkukaa vaikka selvinpäin on varmaan yksi rauhallisimpia ja kilteimpiä ihmisiä joita tiedän.
- kännisekoilut
Tein joskus kännissä rakkaudentunnustuksen eräälle miehelle, josta en selvin päin ollut lainkaan kiinnostunut. Arvatkaapas uskoiko mies, kun sanoin, että puheeni oli ollut vain humalaisen höpinää?
- Homoin
Ootte molemmat alitajuisesti homoja, ette vain uskalla sitä myötää.
Rohkeasti vain ulos kaapista. - Liikaajuonut
Hei täällä taas!
Olemme tavanneet monta kertaa tuon jutun jälkeen. Käyttäydymme aivan normaalisti, mutta ainakin minulla on tosi outo tunne koko ajan. Vaivautunut... Pahin tässä on, että joskus yksin ollessa tulee tunne, että haluaisin kokea sen uudestaan. Sen sijaan silloin, kun olemme yhdessä, en kiihotu kaveristani. Ei, en ole homo, mutta ei tämä helppoakaan ole. Se tapahtuma muutti jotakin meidän välillä, valitettavasti.- same_happaned_to_me
Hei Liikaajuonut! Ilmeisesti ette ole puhuneet kaverisi kanssa asiasta kuitenkaan... Miksi asia vaivaa sinua niin paljon? Taidat analysoida tapahtumaa aika paljon ja siksi se nousee mieleen, kun olet yksin. Se on varmasti totta, että tuo tapahtuma on muuttanut jotain teidän välillä. Mutta onko se muutos huonompaan suuntaan? Voi mennä hetki, ennen kuin ystävyytenne on taas sellaista kuin se aiemmin oli, ja tapahtunut on jo mennyttä eikä sille voi mitään. Itsestään selvää, mutta asian vaivatessa mieltä, ei se varmasti ole helppo jättää taakse. Noista sinun ajatuksista yksin ollessa, on tainnut tulla isompi murehtimisen aihe kuin itse tapahtumasta? Ota ihan rennosti... Jossain vaiheessa avaa keskustelu aiheesta. Sitten kun se on mahdollista. Jotenkin ihan heittämällä vaan, että "mitä ihmettä silloinkin tapahtui"? Tmv. mikä on sopivaa teidän keskinäiseen vuorovaikutukseen.
- otaopiksesi
Himo tarttuu ja synti saa otteen. Minun neuvoni on että jätä alkoholi pois kuvioista. Kun pahalle antaa pikkusormen, se vie käden ja lopulla koko ihmisen.
- siinäseon
Älkää olko järjettömiä, vaan ymmärtäkää, mikä on Herran tahto. 18 Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno, vaan antakaa Hengen täyttää mielenne Efes 5:17.
- Liikaajuonut
No niin... Sain kaveriltani tekstarin ja siinä luki, että hän rakastaa mua jne... Se oli kirjoitettu englanniksi, vaikka kyllä me yleensä suomeksi viestitellään. Taisi olla humalassa lähetetty viesti. Ensiksi yllätyin ja järkytyin mutta sitten tuli helpottunut olo. Tuntuu jotenkin paremmalta, että kaveri on homo, verrattuna siihen että hän olisi hetero ja luulisi minua homoksi. Vastasin vain, että ai jaa. En viitsinyt jättää kokonaan vastaamatta, ettei kaverille tulisi paha mieli kun aamulla krapuloissaan miettii mitä tuli tehtyä. Nyt tämä jo vähän naurattaa, mutta en tiedä mitä teen. Ei tule uni silmään, mutta yritän nukkua ja ajatella asiaa huomenna paremmin. Kumma kyllä olen melkein ylpeä tästä, ei nyt siitä runkkaamisesta vaan tuosta viestistä. Ei sitä joka päivä rakkaudentunnustuksia saa, ainakaan toiselta mieheltä. Säälittää kyllä tuo jätkä.
- varoitan
Etkö tajua mihin tuo johtaa. Ei se jää siihen. Kannattaisi lyödä jarrut pohjaan ennen kuin on myöhäistä! Pian makaat jo kaverisi alla housut nilkoissa, jos et tee tuosta loppua.
- Liikaajuonut
Terve taas. Nimimerkki "varoitan", oli aika pitkälle oikeassa. En ole maannut kaverin alla housut kintuissa (heh...), mutta täytyy myöntää, että homma on tullut otettua uusiksi muutamaankin kertaan. Ehkä meikäläinen sitten on hieman bi, mutta mitä sillä on väliä kun kukaan ei tiedä asiasta. Kaverin kanssa saunominenkin on nykyään paljon rentouttavampaa kuin ennen... Niin se voi mieli muuttua näköjään.
- Läheshetero
Vähän sama tilanne itsellä mutta mentiin vielä pidemmälle. Kuvittelin myös olevani täysin hetero, mutta kerran kännissä saunassa biseksuaalin kaverin kanssa päädyttiin keskustelemaan homoseksistä ja hänen kokemuksistaan. Jostain syystä kiihotuin noista jutuista ja sain erektion. Kaveri huomasi tämän ja totesi että voidaan kokeilla jos kiinnostaa. Sänkyynhän siinä sitten mentiin ja harrastettiin anaaliseksiä. Aamulla oli melkoinen morkkis, mutta alkujärkytyksestä päästyäni ollaan paneskeltu useamminkin. Jopa ilman känniä. En kuitenkaan voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa.
- Anonyymi
Liikaajuonut kirjoitti:
Terve taas. Nimimerkki "varoitan", oli aika pitkälle oikeassa. En ole maannut kaverin alla housut kintuissa (heh...), mutta täytyy myöntää, että homma on tullut otettua uusiksi muutamaankin kertaan. Ehkä meikäläinen sitten on hieman bi, mutta mitä sillä on väliä kun kukaan ei tiedä asiasta. Kaverin kanssa saunominenkin on nykyään paljon rentouttavampaa kuin ennen... Niin se voi mieli muuttua näköjään.
Mikä homma? Kuinka pitkälle olette menneet? Jotain pientä puristelua vai laukeamiseen asti? Onko ollut yhdyntää? Ja onko homma aina tapahtunut juovuksissa, vai joskus selvinkin päin? Mistä päättelet, että olet biseksuaali? Onko sinulla myös sukupuolisuhteita naisten kanssa?
- Bigi29
Mä en tiedä mikä mä oon, mutta mulla on tapana ihastua ihmiseen, sukupuolesta välittämättä. Jos joku tuntuu miellyttävältä henkilöltä, niin mulle on ihan sama onko hän mies tai nainen. Kännissä se tulee kaikista selvemmin esille. Monesti jälkeenpäin on hirveä morkkis, mitä tuli tehtyä.
Selvinpäin yrittävän välttää, enkä halua kokea, sitä että onpa mukavan oloinen kaveri, jos se kaveri on mies. Haluan pikemmin poistua tilanteesta.
Oltiin kerran dokaamassa yhden pariskunnan kanssa, nainen kysyi jossain vaiheessa iltaa multa, että haluaisitko harrastaaa meidän kanssa seksiä? Vastasin, että en ole ajatellut moista.
Ilta eteni ja olo kääntyi kännin puolelle. Jossain vaiheessa oltiin sen kundikaverin kanssa samaan aikaan ravintolan vessassa, kustiin ristiin ja kaveri kysyi voiks sä ravistaa mun k...., ravisteltiin toistemme kuxxxja ja sitten tapahtui jotain, ovi kiinni ja pussailuksihanja pikku runkkailuksihan (hetken aikaa, vessassa alkoi olla ruuhkaa) se meni. Muina miehinä mentiin eri aikaan pöytään istumaan, jottei sen muijakaveri huomaa mitään. Jatkettiin juomista, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hetkeä myöhemmin pöydän alla jätkä laittoi katensa mun reidelle. No se siitä, mä päätin, etten mä lähde tuohon juttuun mukaan, koska sillähän on muijakaveri. Oli se sitten mies tai nainen, en halua olla mukana pettämässä ketään. Mä olen itse jättänyt muijakaverin, koska se jäi kiinni pettämisestä, kun oli viettämässä "tyttöjen" iltaa. Ja tätä petetyksi joutumiskokemusta, en toivo kellekkään. - imettäjäpoika
Mies voi ihastua mieheen ja se on ihan ok, mä olen ihastunut monta kertaa.
Mitä tulee yhdessä runkkaamiseen niin sitä tekee heteropojatkin keskenään teini-ikäisin, siinäkään ei ole mitään pahaa eikä iljettävää.- Anonyymi
Kaikki Ovat BI henkilöitä oikeissa olosuhteissa.Ole huoletta.Se on elämää.
- Homomikähomo
Olette homoja. Ei siitä mihinkään pääse. Kaverisi eli miehesi vetää sua kohta pyllyyn ja sinä uliset kuin tyttö.
- Anonyymi
Kyllä sille joskus pystyy nauramaan, siis ei pahantahtoisesti. Tuskimpa sun kaverisi olisi mennyt mukaan jos ei olisi halunnut, kuulostaa siltä että oli molemmille ok siinä tilanteessa. Joten no harm done jos multa kysytään.
Humalatila lähinnä poistaa estoja ja yksinkertaistaa ajattelua. Onhan se paljon parempi homoilla kuin vetää turpaan tai tehdä muita tyhmyyksiä kännipäissään. - Anonyymi
Eräs psykiatri (en muista nimeä) on sanonut, että jokainen ihminen on pohjimmiltaan bi. Ja henkisyyden mukaan olemme kaikki sekä mies- että naispuolisia.
Ja tulipa mieleen, että antiikin Kreikan aikaan seksiähän harjoitettiin ristiin rastiin orgioissa eikä siihen aikaan ollut tällaisia sukupuolirajoja, siis että seksuaalirajat olivat höllempiä. Miehet sekstailivat ihan avoimesti.
Terkuin biseksuaali nainen
ps. niinkuin joku mainitsi, rakkaus ei katso ikää - Anonyymi
Olen kuullut naispuolisten on helpompaa käsitellä tätä. Tyttökaverit 13v oli ennen oikeaa seksiä tutustuneet toistensa sukuelimiin pitkästyttävien kesäpäivien aikana ja myöhemmin oli hyvä ystävyys vaikka kummatkin olivat perustaneet perheet omilla tahoillaan. En usko vastaavaan miesten kesken.
- Anonyymi
Unohda koko juttu "kännissä ja läpällä" sinne se lensi taivaantuuliin ja unohtuu, kunnes kaveri taas ilmestyy ja te teette sitä samaa kännissä. Tähän voi sanoa että ELÄMÄ ON;)
- Anonyymi
Mulla on uutinen tämän tyyppisille ihmisille: Te olette homoja.
Miksi turhaan petätte itseänne, jos on sellainen tunne että tekee mieli runkata kaverin munaa, niin antaa mennä. Olette homoja, se on ihan okei. - Anonyymi
On vain heteroja jotka on langennu homoiluun. Koko homo, bi, trans... logia on aivan syvältä. Sillä aina on kyseessä synti ja himo joka hallitsee ihmistä. Mutta Jeesus vapauttaa ihmisen, joka kääntyy Hänen puoleensa. Olipa kyseessä sex, alkoholi, huume....siivosyntisyys...elämän tarkoituksettomuus... masennus... itsemurha-aikeet....
JEESUS ON VAPAHTAJA ! - Anonyymi
Onkohan jollain niin tylsää, että nostaa vanhoja ketjuja esille?
Ei käy kateeksi, jos siitä ei sitten saa hyvää palkkaa, asia ei. - Anonyymi
Älä pistä pahaksesi, oli ja meni... minä olen jo jo???? vanha mut mokasin just reissulla kun hyttitoveri haukkui ja huusi mulle, niin mä muistelisin että mä huusin takaisin että olet ruma lehmä.
- Anonyymi
Olen kuullut että naiset touhuavat toistensa kanssa jo aika junioreina. Ehkä se auttaa tulevaisuudessakin kun on aika.
- Anonyymi
Imase seuraavaksi se kaverista hyvä.
- Anonyymi
Sehän on vain teidän kahden välinen asia. Muiden ei tarvitse tietää!
Jos molempien mielestä tuntui hyvältä, niin sitten se tuntui hyvältä. Jos pystytte myöhemmin nauramaan asialle, niin sekin on vain hyvä asia. Jos joskus päädytte taas tekemään samaa yhdessä, niin onko tuo nyt niin paha asia, kerta kumpikin näyttää pitävän siitä? En saanut vaikutelmaa että olisitte vihaisia toisillenne tapahtuneesta tai syyttäisitte toisianne siitä.
Joskus on vain turha analysoida liikaa näitä tilanteita. Niihin vain joskus ajaudutaan ilman mitään järkevää syytä ja niistä joko pitää tai sitten ei. - Anonyymi
On vain heteroja jotka on langennu homoiluun. Koko homo, bi, trans... logia on aivan syvältä. Sillä aina on kyseessä synti ja himo joka hallitsee ihmistä. Mutta Jeesus vapauttaa ihmisen, joka kääntyy Hänen puoleensa. Olipa kyseessä sex, alkoholi, huume....siivosyntisyys...elämän tarkoituksettomuus... masennus... itsemurha-aikeet....
JEESUS ON VAPAHTAJA ! - Anonyymi
Mä olen kuullut kun kaksi nuorta naista on jutellut asiasta ja katselleet enemmän tai vähemmän tahattomasti toistensa pilluja. Mutta kantti koskeaa ei riittänyt.
Se on paras tapa päästä kaverista eroon kun kysyy toisen tuntemuksia.
Ei sillä. Voihan se olla ikuisen ystävyyden alkokin jos tapahtumat on oikeassa ajassa. - Anonyymi
Yksi sana, ihanaa.
- Anonyymi
Minusta olette perseheikkejä koko porukka.
- Anonyymi
Miehet ja pojat vaatteet pois ja homoillee suosittelen kokeilemaan homoilua kerran elämässä tuntuu aivan taivaallisen ihanalta tuntea paljas muna Pepussa tai suussa
- Anonyymi
Mä olen sitä mieltä, että naisille on helpompaa jutella keskenään toisen kanssa asiasta, mutta se on arka paikka siirtyä asiasta tekoon. Se voisi myös olla ihan hyvä, että tutustuisi toiseen samaa sukupuolta olevaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1294086Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232096Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481831Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21790- 1061750
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391691Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4531544MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531302Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4521256