Voisiko joku kertoa miksi olen reilusti ylipainoinen vaikka meillä kaikki on VHH:lla aina vauvasta vaariin asti.
p.s Minulla on myös patalaiska mies.
Reilusti ylipainoinen
5
105
Vastaukset
- Sportpumpfatness
Rasva, sokeri, liikunnan puute.
- palstaaseueranut
Pidä siä vaan huolta tyttöystävästäsi minkä teit Pringles purkista!!!!!!!
- MariJKattila
Yksikin rasvakarppaava papparainen syytti virallisia suosituksia lihomisestaan vaikka söi jopa pellillisen pullaa yhdeltä istumalta ja hipsi joka yö salaa hillopurkille.
- apokfgma00ar
Voi johtua monesta asiasta. Oletko lainkaan laihtunut VHH:lle ryhdyttyäsi? Suosittelisin tiukkaa ns. induktiovaihetta, jolloin hh:ta vain se 20g/päivä, ja syöntejä 3 kertaa päivässä. Varsinkaan kovilla rasvoilla ei kannata läträtä. Kasviksia kehiin, ei hedelmiä. Ja tunnin lenkki päivään.
- Pekka-kakkonen
Voi johtua monesta asiasta. Oletko lainkaan laihtunut VHH:lle ryhdyttyä? Suosittelisin tiukkaa ns. induktiovaihetta, jolloin hh:ta vain se 20g/päivä, ja syöntejä 3 kertaa päivässä. Rasvaa pitää olla kolme kertaa syödyn proteiinin määrän. Proteiinin määrä pitää olla 0,8 g painokiloa kohden, että siitä.
Ihminen syö liikaa oli sitten kysymyksessä hiilihydraatit tai rasva. Kysymys on ainoastaan mistä sen energian ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all261916Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571759- 331462
- 721134
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22955- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?178869