ovat nyt siirtymässä pakettiautoon ja eteenpäin.
Käyn niitä läpi ja tämä on selvästi rankempaa kuin vielä eilen kuvittelin.
Liskon välivarastoidut tavarat
7
114
Vastaukset
Rankkaa myös lämpötilan puolesta, sillä täällä on ulkona 22 c ja kosteaa.
Pitää käydä kaupassa ostamassa lisää säkkejä.
(säkitän kaiken, sillä tavarat joutuvat olemaan autossa muutaman päivän)Liskon isä oli äsken puhelimessa ja ehdotti, että Liskon kirjoja voisi lahjoittaa kirjastoon (ottavat kuulemma sopivia vastaan). En näköjään pysty siihen, vaan sanoin että loppusijoitan kaikki ne omiin hyllyihini joita muut eivät halua.
- oisko.hyvä.idis
Hanki joku kaveri jolle voit uskoutua pikku elämästäsi, niin ei tarvitse välittää sulle kuittailevista roskapalstojen trolleista, eikä yrittää saada niitä vastuuseen sanomisistaan?
Trollithan huvittavat minua ja tuo yksi pelasi itsensä niin pahaan pussiin, että ylläpitokin päätti jo toimia.
Lähinnä tämä raportoini on myös päiväkirjan tapaista, sillä voin myöhemmin tarkistaa milloin jotain tapahtui.
(lisäksi jaksan useimpia ihmisiä aika heikosti)
Arkistojen kätköistä, Gekko, rekat & puskat:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/3936895/kellonaika
"On maalaista, on. On kuhilas pellolla ja routa kyntänyt, on. Kaus kiiriköön huuto sonnin kuin lehmän; sillä niin on jumala asettanut että eläimillä olkoon pilttuunsa. Kirnuttu piimä, tervattu jolla; siin on hyvä gekon- olla."- meedioRossi
!am very sorry to say bubby-love:(
Yx romaaninainen sai yhteyden tuonpuolisiin henkiin
Huippuna itse Liskoon!!!
Kysyin Liskolta vointia henkimaailmassa.
Lisko loihe lausumahan, että täällä olen
paljon onnellisempi, kuin maallisessa tomumajassani
---Kivaa, pääsit sittenkin Taivaaseen:D
--No..en.. sinne kuumaan paikkaan syntisenä jouduin..
--Kuumat hiilet polttavat perskarvojani..
...muttei tarvitse kuunnella pitkopullan maiskutustaIhan turha:
Lisko on käynyt kahdesti unessani ilmoittamassa miten hänen asiansa ovat.
Siis niissä unissa joissa olen oikeasti hereillä.
Hyvin ovat asiat siellä ja ärhäkkyyskin on entisellään.
(useammin saisi käydä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584