kellonaika

gekko-

Joo. Menin vastaamaan rekkakysymykseen, mikä osoittautui itsetuhoiseksi erheeksi.

Monesti rekat heittelee läppää keskenään, mutta aihe joka ulkopuolisenkin esiinnostamana kiinnosti, oli rekat itse.

Niinpä syntyi äläkkä.

Mutta kiinnitin huomiota yhteen yksityiskohtaan. Moni puskista lällättäjä viittasi aikaan, jolloin viestejäni kirjoitan (yöllä). Kirjoitusajankohdasta taas tehtiin päätelmiä: olen sossun asiakas tai mamman tykönä asuva pentu joka ei vielä ole mennyt nukkumaan.

En kerro sitä, mitä oikeasti teen. Sen sijaan kysyn, että (nostakaa käsi ylös) kuka täällä EI tajua, että monia töitä tehdään yöllä; alkuyöstä tai aamuyöstä?

Kysyinkin joltain, että jos se menee keskellä yötä pää verissä ensiapuun niin onko se tyytyväinen jos sille kerrotaan että täällä on vaan rekkaamaton sosiaalipummi lääkärinä, sori, sua ei nyt voida leikata.

Voi pyhä perkele; ihan kuin kunnollisuuden kriteeri olisi toimistotyö, jota tehdään yhdeksästä viiteen!

Ja kysymys ihan neutraalisti (en haasta riitaa): milloin muut kirjoitatte? Aamulla ennen töitä? Töissä? Töiden jälkeen?

36

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viridienne

Mitä ihmiset tekee livessä? Tässä on ihmeen iso kysymys. Pitää kaikki olla hierarkiassa ja kaikilla paikka.

Luulisi, että keskustelu on keskustelua aiheesta josta keskustellaan...eikä keskustelua keskustelijoista.

Tää on niin maalaista...

• gekko-

Ei mun viesti mikään kiva ollut. Ennemmin loanheittoa, mutta ehkä aiheesta. Ehkä. Mulla oli tarve kalauttaa vittuilijoita kaulimella takaraivoon, ja se onnistuu parhaiten tarkoitusta varten kyhätyllä uudella aiheella.

Se rekkojen ja rekkaamattomien sota on varmaan ikuisuuskysymys; ehkä siitä saadaan aikaan kolmas maailmansota niin ei mene kaikki kunnia Irakiin tai Bushille. Go palsta go!

Anteeks, mä en ihan saa selvää sun tekstistä. Niin, eli kysyn sitä milloin ihmiset kirjoittavat tänne. Miksei sitä voisi kysyä? Täällä on niin paljon joutavaa läppää muutenkin että kyllä tollainen kysymys sekaan mahtuu.

On maalaista, on. On kuhilas pellolla ja routa kyntänyt, on. Kaus kiiriköön huuto sonnin kuin lehmän; sillä niin on jumala asettanut että eläimillä olkoon pilttuunsa. Kirnuttu piimä, tervattu jolla; siin on hyvä gekon- olla.

• Viridienne
        gekko- kirjoitti:

Ei mun viesti mikään kiva ollut. Ennemmin loanheittoa, mutta ehkä aiheesta. Ehkä. Mulla oli tarve kalauttaa vittuilijoita kaulimella takaraivoon, ja se onnistuu parhaiten tarkoitusta varten kyhätyllä uudella aiheella.

Se rekkojen ja rekkaamattomien sota on varmaan ikuisuuskysymys; ehkä siitä saadaan aikaan kolmas maailmansota niin ei mene kaikki kunnia Irakiin tai Bushille. Go palsta go!

Anteeks, mä en ihan saa selvää sun tekstistä. Niin, eli kysyn sitä milloin ihmiset kirjoittavat tänne. Miksei sitä voisi kysyä? Täällä on niin paljon joutavaa läppää muutenkin että kyllä tollainen kysymys sekaan mahtuu.

On maalaista, on. On kuhilas pellolla ja routa kyntänyt, on. Kaus kiiriköön huuto sonnin kuin lehmän; sillä niin on jumala asettanut että eläimillä olkoon pilttuunsa. Kirnuttu piimä, tervattu jolla; siin on hyvä gekon- olla.

Mun mielestä kellonaika näkyy tuossa otsikon ja kirjottajan vieressä. Pitääkö siitä erikseen keskustella?

• gekko-
        Viridienne kirjoitti:

Mun mielestä kellonaika näkyy tuossa otsikon ja kirjottajan vieressä. Pitääkö siitä erikseen keskustella?

Pitää paikkansa että kellonaika tosiaan näkyy viestissä.

Kyse ei ole siitä.

Ajattelin vähän vaan jutella siitä miten erilaisia ihmiset ovat senkin suhteen, mihin vuorokauden aikaan he tekevät mitäkin.

• Viridienne
        gekko- kirjoitti:

Pitää paikkansa että kellonaika tosiaan näkyy viestissä.

Kyse ei ole siitä.

Ajattelin vähän vaan jutella siitä miten erilaisia ihmiset ovat senkin suhteen, mihin vuorokauden aikaan he tekevät mitäkin.

Olen huomannut, että yöllä täällä on monasti ihan kivoja keskusteluja. Hömpänjauhajat on viikonloppuna usein hereillä yölläkin.

Minun oli tarkoitus vaan juoda tässä hiukan kuumaa teetä ja mennä takasin petiin. Talven kunnollisin flunssa päällä :)

• -k32v-

kelloajalla ei mitää välii. yleensä sillo ku sattuu oleen silmät auki.

hömhöm, toi suluissa tuolla lopussa oli vähä epäsuhdassa toho alkuun. mut sama se. voi olla, et saat taas vähä lisää jaskaa niskaan, ellei sit jengi jarruttele tahallaa.

yleisenä linjauksena koskie ilmapiirii: täällä taas ruoditaan enempi sitä ketä kirjottaa kuin sitä mitä tänne kirjoitetaan. et kehitys olis niinku heikompaan suuntaan.

ei mulla muuta.

• gekko-

Mutta jos mulle vittuillaan puskista niin mä tuun ja teen uuden aiheen. Suokoon piru mulle sen ilon.

• -k32v-
        gekko- kirjoitti:

Mutta jos mulle vittuillaan puskista niin mä tuun ja teen uuden aiheen. Suokoon piru mulle sen ilon.

helpommalla selviis kun antais olla.

toisesta sisään, toisesta ulos.

keskittyy vaan lystinpitoon ;)

• gekko-
        -k32v- kirjoitti:

helpommalla selviis kun antais olla.

toisesta sisään, toisesta ulos.

keskittyy vaan lystinpitoon ;)

Tällainen toraisa aloitus on itse asiassa mainio tapa saada aikaan keskustelu (jos sattuu olemaan rekkaamaton). Älä nyt sinäkään keskity liikaa aloitukseni siihen puoleen :)

Täällä puhutaan nyt vuorokaudenajoista jo. Jos haluat liittyä keskusteluun niin siirrymmekö kenties eteenpäin?

Mulla on ollut varsinkin ensimmäistä vastausta kirjoittaessa huomattavan lystiä. Kai te suotte mulle sen nautinnon että kääkätän itselleni?

• -k32v-
        gekko- kirjoitti:

Tällainen toraisa aloitus on itse asiassa mainio tapa saada aikaan keskustelu (jos sattuu olemaan rekkaamaton). Älä nyt sinäkään keskity liikaa aloitukseni siihen puoleen :)

Täällä puhutaan nyt vuorokaudenajoista jo. Jos haluat liittyä keskusteluun niin siirrymmekö kenties eteenpäin?

Mulla on ollut varsinkin ensimmäistä vastausta kirjoittaessa huomattavan lystiä. Kai te suotte mulle sen nautinnon että kääkätän itselleni?

niitä kandee kuitenki käyttää harkiten ;)

nyt olis se aika vuorokaudesta, et vois mennä nukkuun. ehkä myöhemmi tänään lisää aiheesta.

öitä.

• gekko-
        -k32v- kirjoitti:

niitä kandee kuitenki käyttää harkiten ;)

nyt olis se aika vuorokaudesta, et vois mennä nukkuun. ehkä myöhemmi tänään lisää aiheesta.

öitä.

No emmä ehtiny harkita kun se oli menny jo :D

Monesti käy niinkin että ryhdytään keskustelemaan jostain, mikä ei liity aloitukseen enää mitenkään. Ei se ole mitenkään huono asia ja pyrin tarkoituksella laittamaan viestiini vähän sekalaista sälää. (Ei se nyt provo ollut, jos provolla tarkoitetaan perustelematonta haista vittua-aloitusta tai keksittyä tarinaa.) Provosoiva se kylläkin oli, mutta, ehkä emme enää jatka tästä mistä sinäkään et enää halua jatkaa.

Joo tuota noin. Meidän pitää lopettaa nyt tämä eestaas pallottelu, että kumpikin sanoo toiselle älä säkään ole noin negatiivinen :D Siis meidän kummankin.

Yritetään nyt ihan oikeasti, hei, mua alkaa kohta naurattaa ihan liikaa. Ootas nyt, kerro vaikka... vaikka... no ihan mistä vaan, siis ihan mistä tahansa kunhan ei jatketa tätä :D

• napeista sekaisin
        gekko- kirjoitti:

No emmä ehtiny harkita kun se oli menny jo :D

Monesti käy niinkin että ryhdytään keskustelemaan jostain, mikä ei liity aloitukseen enää mitenkään. Ei se ole mitenkään huono asia ja pyrin tarkoituksella laittamaan viestiini vähän sekalaista sälää. (Ei se nyt provo ollut, jos provolla tarkoitetaan perustelematonta haista vittua-aloitusta tai keksittyä tarinaa.) Provosoiva se kylläkin oli, mutta, ehkä emme enää jatka tästä mistä sinäkään et enää halua jatkaa.

Joo tuota noin. Meidän pitää lopettaa nyt tämä eestaas pallottelu, että kumpikin sanoo toiselle älä säkään ole noin negatiivinen :D Siis meidän kummankin.

Yritetään nyt ihan oikeasti, hei, mua alkaa kohta naurattaa ihan liikaa. Ootas nyt, kerro vaikka... vaikka... no ihan mistä vaan, siis ihan mistä tahansa kunhan ei jatketa tätä :D

kun et näköjään edes ymmärrä milloin toinen sanoo sulle et hei, tää loppu tähän.

• gekko-
        napeista sekaisin kirjoitti:

kun et näköjään edes ymmärrä milloin toinen sanoo sulle et hei, tää loppu tähän.

On nappipurkin kanssa ollut ongelmia, totta.

Miks mä en saa esittää vastamoikkausta :D

• Tulee mieleen äitini, joka aina suosittelee omaa elämäntapaansa minulle. Maailma pelastuisi, jos kaikki nousisivat aamulla ylös, menisivät töihin, kävisivät kaupassa ennen kuutta ja menisivät nukkumaan kymmeneltä illalla.

Kapeakatseisen ihmisen on vaikea ymmärtää, että joku voisi olla onnellinen toisellakin tavalla. Sitäpaitsi nykyisin lähes 40% suomalaisista tekee epäsäännöllistä työaikaa. Joistain se varmaankin on suoranaista jumalanpilkkaa, ellei se ole omaa tapaturmaa hoitava lääkäri...

• gekko-

Pelastit juuri tervattua jollaani uppoamasta. Mun aloitus ei ollut mikään täytekakku kellekään, mutta sait siitä irti jotain neutraalia (palstariitoihin liittymätöntä) juttua.

Niitä on tosiaan eri töitä, mutta myös ihmistyyppejä. Jotkut mielellään elävät aivan päinvastoin kuin muut. Yöllä.

On ihan eri asia vietää elämäänsä öisin kuin päivisin. Mä tykkään.

• Wastaaja
        gekko- kirjoitti:

Pelastit juuri tervattua jollaani uppoamasta. Mun aloitus ei ollut mikään täytekakku kellekään, mutta sait siitä irti jotain neutraalia (palstariitoihin liittymätöntä) juttua.

Niitä on tosiaan eri töitä, mutta myös ihmistyyppejä. Jotkut mielellään elävät aivan päinvastoin kuin muut. Yöllä.

On ihan eri asia vietää elämäänsä öisin kuin päivisin. Mä tykkään.

Mul on liukuva.

Taitaa olla epätäydellisen todellisuuskäsityksen omaavia ne, joille ei oikein avaudu 24 h asia.;)

• ei rekattu

Täällähän kirjoittelee vain rekatut ja heidän alter egonsa rekkaamattomana. Niin että mitä väliä? Joskus jopa rekkaamaton vastaa rekatun juttuihin. Yksi ja sama henkilö. Höh. Itsekseenpuhelu se vasta pirteää on.

• Wastaaja

No sä kerroit mulle sitten uuden jutun.;D Pitäiskö mun paeta täältä? Piankin?:/

Mitkä watun alteregot? Täytyy olla varmaan aika paljon aikaa sitten..köh.. sellaiselle.:/

Osanottoni. Ei välttämättä sulle, vaan niille.. köh.. ihme.. köh.. joo.. tyypeille.:) Joo.

• se on ookoo
        Wastaaja kirjoitti:

No sä kerroit mulle sitten uuden jutun.;D Pitäiskö mun paeta täältä? Piankin?:/

Mitkä watun alteregot? Täytyy olla varmaan aika paljon aikaa sitten..köh.. sellaiselle.:/

Osanottoni. Ei välttämättä sulle, vaan niille.. köh.. ihme.. köh.. joo.. tyypeille.:) Joo.

Yleistä kaikilla keskustelupalstoilla. Muutaman kaverin jengi pyörittää koko sirkusta. Sad but true. Ollaan iloisia :)

• scale

työ on sen luontoista, että ei meinaa mitään.
      Mutta kiinnostaa tietää, mikä siinä häiritsee jos tosiaan jotkut kirjoittelee keskenään, eihän niitä tarvitse lukea.
      Anteeksi vaan, mutta se kuulostaa pikkumukulan kateelliselta kiukuttelulta suuttua siitä.
      Ihan kuin kirjoittelun määrä olisi vakio ja se olisi sulta pois.
      Olisi ihan kiva saada siihen perustelut.

• Viridienne

Sehän näillä puskavalittajilla on, kun ne KUVITTELEE, ettei kukaan OTA niitä mukaan. Nythän on niin, että mukaan pitää mennä ITE. Ei täälä ole ketään opettajaa, joka valitsee kaikista viittaajista sen kenen vuoro on sanoa jotain. Ihan rauhassa saa huitoa kotikoneen tai missä tahansa koneen ääressä...kukaan ei puhuttele juuri sinua henkilökohtaisesti. Varsinkin, jos aina esiintyy puskasta käsin.

Sitten ainoa asia, mitä täällä tuodaan julki on jotain...ettei kukaan huomaa tai vaan haukutaan toista. Ihan kuin kielteisellä tavalla toisen huomioiminen olisi ainoa sallitu tapa antaa minkäänlaista palautetta toiselle.

Minun mielestäni tämä on keskenkasvuista.

Tämmönen on seurausta sanasta kilpailu. Toinen on vaan vastustaja eikä mikään yhteistyökumppani. Tyypillistä on justiinsa semmonen, että jos ei ite näytä pärjäävän...tai vaan itestä TUNTUU siltä...niin sitten se, joka näyttää jollain tavoin menestyvän, sille sitten kapulaa rattaisiin. Jos ei muuten niin haukkumalla puskasta. Tälleen justiinsa livessä.

Kilpailu on mittelemistä omien voimien kanssa ja kehittymistä ja kasvamista. Joka ei kestä hävitä, pitäkööt turpansa kiini.

Ei kilpailu ole sitä, että sitten voi kaikin mahdollisin, myös häikäilemättömin ja epärehellisin tavoin, toista vahingoittaa. Kilpailussa on säännöt. Tämmönen unohtuu kanssaihmisiltä elämässä. Ollaan kateellisia toisen osaamisesta, työtaidosta, opiskeluista, menestymisestä ja rahan ansaitsemisesta. Sitten kilpaillaan siitä kuka parhaiten kampittaa tämmöistä...kuka keksii kitkerimmän loukkauksen. Samalla vahingoitetaan itseä...kun ei ymmärretä, että tässä ollaan yhtä kaikki samaa suurta yhteisöä...riippuvaisia toistemme olemassaolosta. Kukaan ei täälä pärjää kokonaan yksin. Turha väittää.

Keskustelu taasen EI OLE KILPAILUA. Kiva sanoa tääkin täällä.

Keskustelua seurataan ja otetaan osaa esittämällä omia ajatuksia tai ottamalla kantaa johonkin...kait sitä voi kannattaakin jotain toisen ajatuksia ja vastustaa. Yleensä asiansa tulee PERUSTELLA. Muttei keskustelussa voi alkaa toisia haukkumaan...se on kerrassaan lapsellista.

Minusta ainakin olisi paljon mukavampaa, jos tosiaankin olisi jotain sanottavaa sillä, joka tänne vaivautuu kirjoittamaan. Ihmettelen sellaista, että viitsii jotain jonninjoutavaa kommenttia heittää. Ilmeisesti joillain on niin paha olla, että se sitten helpottaa kun vähän heittää paskaa toisten silmille.

Ja tämä sepustus nyt ei ollenkaan ole sinulle Scalle suunnattu, kumpahan tömäytin tämän tähän.

Hyvää päivän jatkoa! :)

• gekko-

Ei mikään häiritse siinä että ihmiset kirjoittavat keskenään. En ole asiasta suuttunut, kommentoin vain toiselle rekkaamattomalle etten minäkään niin lue rekattujen aloituksia, koska ne menevät inside-jutuiksi. Juttuni ei edes ollut tarkoitettu rekoille.

Se tosin oli ja on huvittavaa, että yhtäkkiä vähäpätöinen kommentointi saa rekoilta vastausryöpyn. Syy: kommentti koski heitä ja se on aina mielenkiintoista, mitä muut itsestä ajattelevat.

Aloitukseni sisälsi muutakin asiaa kuin tuon rekkojen ja rekkaamattomien sodan.

Mikä se oli se asia johon halusit saada perustelut? Totta kai ihmiset saavat jutella keskenään mistä haluavat. Mitä siitä? Yhtä lailla minä saan kommentoida jollekin, että en niitä rekkojen juttuja niin lue. Suututko sinä siitä?

Varsinainen kimpaannuksen syy oli kuitenkin toisaalla. Miksi kirjoittaa samaa asiaa moneen kertaan? No siellä se lukee aloitusviestissä.

Kuinka niin työ on sen luontoista että se ei meinaa mitään? No ei kai sun kohdalla sitten. Esitin kysymyksen niille, jotka haluavat vastata -eivät välttämättä kertoa työpaikkaansa, mutta vastata siihen että millainen vuorokausirytmi heillä on.

• gekko-
        Viridienne kirjoitti:

Sehän näillä puskavalittajilla on, kun ne KUVITTELEE, ettei kukaan OTA niitä mukaan. Nythän on niin, että mukaan pitää mennä ITE. Ei täälä ole ketään opettajaa, joka valitsee kaikista viittaajista sen kenen vuoro on sanoa jotain. Ihan rauhassa saa huitoa kotikoneen tai missä tahansa koneen ääressä...kukaan ei puhuttele juuri sinua henkilökohtaisesti. Varsinkin, jos aina esiintyy puskasta käsin.

Sitten ainoa asia, mitä täällä tuodaan julki on jotain...ettei kukaan huomaa tai vaan haukutaan toista. Ihan kuin kielteisellä tavalla toisen huomioiminen olisi ainoa sallitu tapa antaa minkäänlaista palautetta toiselle.

Tämmönen on seurausta sanasta kilpailu. Toinen on vaan vastustaja eikä mikään yhteistyökumppani. Tyypillistä on justiinsa semmonen, että jos ei ite näytä pärjäävän...tai vaan itestä TUNTUU siltä...niin sitten se, joka näyttää jollain tavoin menestyvän, sille sitten kapulaa rattaisiin. Jos ei muuten niin haukkumalla puskasta. Tälleen justiinsa livessä.

Kilpailu on mittelemistä omien voimien kanssa ja kehittymistä ja kasvamista. Joka ei kestä hävitä, pitäkööt turpansa kiini.

Ei kilpailu ole sitä, että sitten voi kaikin mahdollisin, myös häikäilemättömin ja epärehellisin tavoin, toista vahingoittaa. Kilpailussa on säännöt. Tämmönen unohtuu kanssaihmisiltä elämässä. Ollaan kateellisia toisen osaamisesta, työtaidosta, opiskeluista, menestymisestä ja rahan ansaitsemisesta. Sitten kilpaillaan siitä kuka parhaiten kampittaa tämmöistä...kuka keksii kitkerimmän loukkauksen. Samalla vahingoitetaan itseä...kun ei ymmärretä, että tässä ollaan yhtä kaikki samaa suurta yhteisöä...riippuvaisia toistemme olemassaolosta. Kukaan ei täälä pärjää kokonaan yksin. Turha väittää.

Keskustelua seurataan ja otetaan osaa esittämällä omia ajatuksia tai ottamalla kantaa johonkin...kait sitä voi kannattaakin jotain toisen ajatuksia ja vastustaa. Yleensä asiansa tulee PERUSTELLA. Muttei keskustelussa voi alkaa toisia haukkumaan...se on kerrassaan lapsellista.

Minusta ainakin olisi paljon mukavampaa, jos tosiaankin olisi jotain sanottavaa sillä, joka tänne vaivautuu kirjoittamaan. Ihmettelen sellaista, että viitsii jotain jonninjoutavaa kommenttia heittää. Ilmeisesti joillain on niin paha olla, että se sitten helpottaa kun vähän heittää paskaa toisten silmille.

Ja tämä sepustus nyt ei ollenkaan ole sinulle Scalle suunnattu, kumpahan tömäytin tämän tähän.

Kritisoit kovasti negatiivisuutta. Kaikkinensa tekstisi on hyvin negatiivinen.

Myönnän että aloituksessani oli ihan sitä itseään eli paskaa, mutta siinä oli myös muutakin puheentynkää mihin tarttua, jos kiinnostaa.

Ei kiinnostanut. Negatiivinen negatiivisuuteen tarttuminen kiinnosti enemmän.

• tuo länkytys
        gekko- kirjoitti:

Kritisoit kovasti negatiivisuutta. Kaikkinensa tekstisi on hyvin negatiivinen.

Myönnän että aloituksessani oli ihan sitä itseään eli paskaa, mutta siinä oli myös muutakin puheentynkää mihin tarttua, jos kiinnostaa.

Ei kiinnostanut. Negatiivinen negatiivisuuteen tarttuminen kiinnosti enemmän.

itsesi sinä sillä vaan nolaat. Ja sitten ihmettelet vielä miksi sinun kanssa ei haluta keskustella.

• scale
        gekko- kirjoitti:

Ei mikään häiritse siinä että ihmiset kirjoittavat keskenään. En ole asiasta suuttunut, kommentoin vain toiselle rekkaamattomalle etten minäkään niin lue rekattujen aloituksia, koska ne menevät inside-jutuiksi. Juttuni ei edes ollut tarkoitettu rekoille.

Se tosin oli ja on huvittavaa, että yhtäkkiä vähäpätöinen kommentointi saa rekoilta vastausryöpyn. Syy: kommentti koski heitä ja se on aina mielenkiintoista, mitä muut itsestä ajattelevat.

Aloitukseni sisälsi muutakin asiaa kuin tuon rekkojen ja rekkaamattomien sodan.

Mikä se oli se asia johon halusit saada perustelut? Totta kai ihmiset saavat jutella keskenään mistä haluavat. Mitä siitä? Yhtä lailla minä saan kommentoida jollekin, että en niitä rekkojen juttuja niin lue. Suututko sinä siitä?

Varsinainen kimpaannuksen syy oli kuitenkin toisaalla. Miksi kirjoittaa samaa asiaa moneen kertaan? No siellä se lukee aloitusviestissä.

Kuinka niin työ on sen luontoista että se ei meinaa mitään? No ei kai sun kohdalla sitten. Esitin kysymyksen niille, jotka haluavat vastata -eivät välttämättä kertoa työpaikkaansa, mutta vastata siihen että millainen vuorokausirytmi heillä on.

satuin kysymään.
        "Mutta kiinnostaa tietää, mikä siinä häiritsee jos tosiaan jotkut kirjoittelee keskenään, eihän niitä tarvitse lukea."
        Joo joo sä vastasit, että ei häiritse, mutta koska aiemmin kirjoitit siihen malliin, että häiritsee.

Joo häiritsee työtä tai ei, pönttöjen ääressä tässä istutaan joka tapauksessa ja hoidetaan asioita samalla intensiteetillä, millä tiedän tämänkin firman sitoutuneen minuun ja kolleegoihini. Mun vetelehtimisestäni kärsivät lähinnä Amerikkalaiset eläkeläiset säätiöidensä kautta.
        Tarkemmin en ala työstäni kertoilemaan, ettei väitetä paskanpuhujaksi.
        Mutta kun tästä johonkin lähdetään, niin silloin painetaan ympäripyöreitä päiviä.

• daaaidu
        Viridienne kirjoitti:

sä vaan haukut muiden kirjotuksia että ne on huonoja ja puska-valittamista,mutta sun omat jutut ovat kauheaa mäkätystä.Että tänne asti vaivauttu kirjoittamaan ja pitäisi olla jotainn asiaa,silti sun omat tekstit on pelkkää paskaa.lopeta toi oma säksätys,ei se sen hienompaa ole kun puska-valituskaan.

• ntiOikolukija

Päivällä, aamusta (ennen kuin kello on 7), illalla ja joskus yöllä (24.00 jälkeen).

Viime yönä olin hereillä siihen puoli kahteen asti.

Tänään sitten tuli herättyä ennen seitsemää (!!)

Jossain iskee sitten varmaan taas unisuus.

Mut näin se ei mene!

Eli vastailen hyvin yleensä joko päivällä tai 18-22 aikana.

• gekko-

Oletko huomannut tai oletteko huomanneet, että ennen olisi kiinnitetty huomiota vastausajankohtiin; tehty ihmisestä päätelmiä sen perusteella milloin viestin jättää?

Palaute oli sitä tasoa, että on aivan tavatonta kirjoittaa yöllä.

• hullu .. :=)
        gekko- kirjoitti:

Oletko huomannut tai oletteko huomanneet, että ennen olisi kiinnitetty huomiota vastausajankohtiin; tehty ihmisestä päätelmiä sen perusteella milloin viestin jättää?

Palaute oli sitä tasoa, että on aivan tavatonta kirjoittaa yöllä.

tänne yölläkin kirjoittaa :=)

• ......

en käy töissä joten voin kirjoittaa milloin tahansa, mutta päivän toimintani ovat sellaisia, että kirjoittelen enimmäkseen klo 9 ja 12 välillä niin kuin juuri nyt.

• työaikana?

Mene heti ilmoittautumaan esimiehellesi

• gekko-

Käyn heti kertomassa.

• V utti

Päätän työajoistani itsenäisesti ja töissä teen töitä, mutta toisinaan minulle jää enemmän vapaa-aikaa, jonka käytän sitten... noh, miten sattuu.

• gekko-

Jos tulee sellainen aloitus, jota itse pitää turhana, niin mun mielestä tehokas kannanotto on jättää asia täysin huomiotta.

Hei, vastatkaa sellaisiin juttuhin joista saatte jotain irti ja jota osaatte jatkaa niin että teilläkin on kivaa!

Tämä raatokärpäsilmiö on hauska. Joku kirjoittaa -kieltämättä- kehnon aloituksen ja saa vastaukseksi tunteella ja paatoksella kyhättyjä viestejä: mikä aihe tää muka on? Mitä järkee tästä on jauhaa? Kuka vittupää kirjottaa näin rumasti?

Eikö kannattais vaan olla vaan ignore, jos aihe on paska eikä nappaa? Siitä vaan omaa, uutta juttua tekemään. Ottakaa esimerkkiä Einstenista. (Se oli ihan oikeasti kehu.)

Negatiivisuuden negatiivinen kritiikki on yhtä toimiva kuin kaksijalkainen tuoli.

• siitä...

että tuolissa on kolme jalkaa

• scale

vinkistä vaarin (on tyhmä sanonta), kiitos siitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1829
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1141
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1135
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      992
    5. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      153
      862
    6. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      856
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      761
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      54
      701
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      694
    Aihe