Hyvää iltaa kansalaiset!

Ihan ensiksi kysyn, että onko täällä ketään hyvän näköistä nuorta naista, jolla olisi auto, alkais olee mun kanssa, kuskais mua kapakkaan ja hakis himaan kapakasta?

No, heti ilmaistakseni, taksikuskit ovat pääasiassa ihan ok, mutta MIKSI niiten täytyy sanoa kaikki ihan suoraan? Miksei ne voi olla vaan hiljaa ja myötäillä matkustusmetodejani ja päätöksiäni kun eiväthän asiat heille kuulu!

Kommentoivat esim. jos tuun lihiksen kanssa autoon. Viinoja ja kännin astetta joita aikuinen tarvitsee (lääkärin määräyksellä).. kun menee vaikka leffaan tai treffeille, jonkun naisen kanssa.

Tänäänkin olis kuskille tarvetta, ei vaan jaksa enää kuunnella noiden taksikuskien lässytystä, vaikka suurin osa ovatkin ihan hyviä kuskeja ja tyyppejä.

-vaatimukset tälle nuorelle naiselle olisi!

1. ehdottelee härskejä...
2. muistuttaa Catherine Deneuvetä
3. painaa kaasua tai jarrua silloin kun minä sanon
4. osaa laittaa muutakin kuin karjalanpaistia
5. ei esiinny yleiselläpaikalla ilman meikkiä
6. omat hampaat
7. tuntee viinit

https://youtu.be/qDkZdTJbSxw

2

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunhanvas

Vain vanhempia, mutta kaikkea ei voi saada.

-vaatimukset tälle "nuorelle" naiselle olisi!

1. ehdottelee härskejä... - No juu, toisinaan ehkä
      2. muistuttaa Catherine Deneuvetä - No ei kyllä. Siskontytöt pärjöisi tuossa.
      3. painaa kaasua tai jarrua silloin kun minä sanon - vähän vaikeeta, mut painellaan niin että jännittävä matka
      4. osaa laittaa muutakin kuin karjalanpaistia - Juu, tietenkin
      5. ei esiinny yleiselläpaikalla ilman meikkiä - En tietenkään
      6. omat hampaat - Tottakai
      7. tuntee viinit - Monia, mutta vielä useampia tuntematta

• Vaikutat lupaavalta, mutta koska tarjontaa näyttää olevan enemmän kuin mihin olin varautunut, niin voitko kertoa itsestäsi hieman lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      429
      3012
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      105
      2176
    3. 172
      1812
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1744
    5. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      103
      1642
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1278
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      148
      1188
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      53
      1134
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      1012
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      38
      1009
    Aihe