Harvinaisen rumia,laiskoja ja pulleita.
Kemijärven naiset
60
2644
Vastaukset
- moijjjjj
Onneksi olen terve.
- MrPanomies
Voivat olla pulleita ja pöllöjä mutta eivät rumia. Kauneus on katsojan silmässä ja nautitun oluen määrästä.
- muutenkoetsaa
kaljapöhnässä siiderivalaskin menee?
- Anonyymi
muutenkoetsaa kirjoitti:
kaljapöhnässä siiderivalaskin menee?
Pitää siihen olla sen verran väkevämpää että filmi menee poikki.
- TuulipukuPorukka
Onhan tuo kemijärveläinen tuulipukusakki aika tukevaa ja pakko sanoa: ei mikään ilo silmälle.
Mutta mitäpä tuosta, aina voi muuttaa pois, kuten itse olen tehnyt. - lökl
No eipä ole pakko kattella sellaisia naisia. Voit sinä kattella ja ihailla miehiä sitten jos ei naiset kiinnosta....
- tripodi
Pääsääntöisesti susirumia ja kurttuisia lepakonperseitä. Toki on poikkeuksiakin.
- elläimet
Heh, osuva kuvaus
- kysyttyjä_ovat
Kyllä täällä etelämpänä on aina arvostettu pojoisen naisia. Eivät uneksi sellaisesta mitä ei ole olemassakaan. Kysyttyjä ovat myös työelämässä.
Olen ajatellut monesti mitenkä naiset kuitenkin on fiksuja ja ja ahkeria vaikka miehet siellä on mitä on.
Vähän samoin kuin Venäjällä siellä kun naiset pitävät koko yhteiskuntaa pystyssä miehet vain nahjustelee.- murheellistenlaulujenmaa
Etelän naiset sentään pitää ulkonäöstään huolta.
- Bbwking
Kerro heti missä on pulleita?
Olen yrittänyt etsiä nuoria sellaisia mutta ei löydy :( - Odifjfjf
Siinä taas joku situkkavalas avautuu.
- maailmoonähnyt
Suomalaiset on muutenkin rumia. Totu siihen!
- heeeeeeeee
Ookko kattonu peiliin?
- Luojaloinaisen
https://pbs.twimg.com/media/CpQ0f_nWEAE72Rf.jpg
Kaunista katseltavaa! - LapinLuomutKunniaan
Jokainen on sellainen kuin on. Vaikka ulkonäkö ei olisi paras mahdollinen niin sisäinen kaunes voi olla sitäkin upeampi. Lapissa naiset ovat järkeviä, älykkäitä ja jalat maassa eläviä otuksia.
- bersebanos
Hahaha!! Norjassa maailman kauneimmat naiset.
- lllllllllllllllllll
Kauheimmat...
- lllllllllllllllllll
lllllllllllllllllll kirjoitti:
Kauheimmat...
...Kemijärvellä
- jartsa-anus
lllllllllllllllllll kirjoitti:
Kauheimmat...
Kaikki juustoyrittäjät Kemijärveltä. Tykkäävät olla varattujen miesten kanssa.
- Hipsheireissuun
Hah, joku on huomannut saman. Liikkuvia naisia ovat.
- Anonyymi
jartsa-anus kirjoitti:
Kaikki juustoyrittäjät Kemijärveltä. Tykkäävät olla varattujen miesten kanssa.
Tätä ei ymmärrä. Mihin tällä viitataan???
- komia-takaa
Kemijärven naiset on ne rumia ja lihavia, pitää muuttaa jonnekkin, vaikka Posiolle tai Sallaan. On ne rumia ja laiskoja ei tänne kannate kirjoitella.
- Kauneusvinkit
Karvat pois ylä- ja alapäästä ja peräreiän valkaisua niin iloksi muuttuu!
- Hyvätaivot
Tunnetko olosi tyhmäksi? Ei kun nussimaan, sillä seksi tekee hyvää aivoillesi, kertovat tutkimukset
- Kinkkukiusauskemij
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13900313_857227941048765_7637874631446298332_n.jpg?oh=d01736125b6eb8ff9625af4fbacd75bb&oe=581C2152
Harvoin näkee urheilijalla noin herkullisia muotoja?- Kaukokatseinen
http://static.iltalehti.fi/rion-olympialaiset-2016/forreretu1208JoP_ro.jpg
Näitä näkee kemijärvelläkin,mutta ei ne tule kotua hakemaan!
- Diorikko
Paljon on totta mutta ihan samaa miehistä. Isot kaljamahat, tupakka suussa , suussa jostaa puuttuu hampaita, likaisia, yök! Ja karmeet vaatteet.
- Muodotesiin
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/01/Hijab-niqab-burka.jpg
Norjalaiset Työväenpuolue, Sosialistinen Vasemmistopuolue ja Keskusta tulevat esittämään Norjan hallitukselle lakiehdotusta, jolla kasvot täysin peittävän huivin käyttö kiellettäisiin mm. ainakin kouluissa ja muissa eri julkishallinnollisissa tehtävissä ja toimissa.- Ukko.Sannala
Hieno lakiehdotus! Suomessa sellaista ei tulla koskaan ehdottamaan, koska Suomessa on vallassa liian paljon verovaroilla eläviä, yksinkertaisia suvakkeja.
- minun_mielestäni
Kemijärven naisissa ei mitään vikaa toisin kin miehissä. Kempan naiset ovat kovaa valuttaa eteläsuomessa niin työelämässä kuin perheen perustajinakin. Toisin taitaa olla miesten laita olisi aika terästyä ja lähteä tarjoamaan etelän markkinoille.
- samaa_mieltä_olen
Jo aiemmin tuolla ketjussa kerroin mitenkä kemijärviläinen nainen on kova sana , etelän työmarkkinoilla. Juuri naiset sieltä ovat lähteneet, ja jäljelle jääneet peräkammarin pojat siellä valittaa, ja haukkuu.
Sanoit hyvin miehille etelän työmarkkinoille vain siellä on tulevaisuus. Onhan toki Kemijärvellä hyväkuntoisia miehiä jotka ovat pitäneet itsensä kunnossa, nyt etelään, siellä on tulevaisuus.
Kemijärvi näyttää olevan tuhoon tuomittu, siellä päättäjät ovat viimevuosisadalta. Tärkeintä on omaetu paikkakunnan ei anneta kehittyä, kaikkea utta pelätään. - kehäkolmoselta
Kävin kesällä minäkin Kempassa, entisessä kotipaikassa. Hyväkuntoisimmat miehet oli 80-vuotiaita. Tätä palstaa olen seurannut ja kyllä ei päättäjät karsi menoja oikeasta päästä. Työntekijöitä pannaan pois vaikka työ ei vähene. Aiottako tosiaan tappaa jälellä olevat ihmiset työnteolla siellä? Hallinto-osastolla lompakot lihoo. Herätkää hyvät kempalaiset ihmiset. Kyllä sieltä lähtee väki se on varma kun kohtelu on tuota.
- Näkötarkastus
http://hymy.fi/uutiset/instagram-kaunotar-hammentaa-voivatko-nama-muodot-totta/?shared=61184-7cbce784-500
Naisen mallia! - Mielenrauhaa7
Pitää olla pipi päästä, kun väsää halventavia aloitteita.
- YläpääPipiAlapääPimppi
Faktat ovat faktoja.
- so88888
Ei kai se siellä pimeässä haittaa.
- lepakonperse
Niin justiinsa! Valoisassa vaan pussi päähän!
- oletko-kiusaaja
Sinä puhut rumista ihmisistä? Miten kaunis/komea itse olet? Tännekkin voi kirjoittaa omalla naamalla.
- kenkaunehin
Emmekö me kaikki ole kauniita?
- Anonyymi
Niin komea, että naaraat kumartuvat edessäni ja imevät valtikkaani.
- Lähipiiriläinen
Minä tykkään pehmeistä tisseistä, ei mitään väliä vaikka roikkuu. Takapuolessa ei rasva haittaa, hyvä puristella!
- Kemijärviläinen
Sinä joka olet harvinaisen älykäs teet noin moikkamaisia aloitteita olet tyhmä.
- HäähMitäHääh
Jokainen terve mies tykkää tuollaisista asioista. Mikä marjanpoimija oikein olet?
- sikanaonhyväolla
Änkyrä kännissä kaikki näyttää rumilta niin myös sinä....
- se.helpottaa.oloa
Mitä jos pidät taukoa.
- Trumpet
Naisia on hyvä kouraista suoraan sieltä. Tällöin kostuu ja kiima syttyy.
- Puukkorunkkari
Herkullisia vittuja naidaan ja vittumaisille vittuillaan.
- herkkäpeput
Eikö Kemijärvellä naiset tiinehdi Ahmedeille ?
Siellä taitaa olla herkkua herkässä, kerran matuillekki riittää. - kun_jakaa
lue täältä miten unelmille käy
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15073954/kun-unelmat-kuolevat - Suvi-anna
Kauhea mitä juttua! Hyi olkoon! Oikeat miehet eivät naisia hauku! :(
- Joulu-iloa
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/24129517_10214917219626899_7217450548118133069_n.jpg?oh=175666e578730d0c60a97a8a7caaaf86&oe=5ACE
Näistä pitäisi valita:Lucia-tyttö? - Joulu-iloa
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/24129517_10214917219626899_7217450548118133069_n.jpg?oh=175666e578730d0c60a97a8a7caaaf86&oe=5ACEA96F
Valitse Lucia-tyttö näistä! - Anonyymi
Mitä haukkumista se on jos kertoo asian niin kuin se on?
- Nöökix
Kun ottaa tarpeeksi alkohoolia niin elämä näyttää ihan kivalta ja ehkä lapin naisetkin... no eivät ehkä sittenkään...
- Anonyymi
Pullot kiinni ja sihteeriopiston käytöstapakursseille!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192402Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2662250Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.231409Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451256- 1021236
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1641223- 821221
Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e891170