oon 13 v. tyttö oulusta ja haluaisin perustaa bändin.. mut mul on se ongelma et melkee kukaa mu kavereist ei haluu siihen. paitsi siin ois jo rumpali ja mä laulaisin.. ja meil ei ees oo vakituista treenipaikkaa.. osaisko joku vähän auttaa et mistä kannattas ettii treeni paikkaa ja tyyppejä siihen? siihen tarvis viel kitaristin, 1 laulajan,ja ehkä jonku tyylii pianistin...?
voisko joku auttaa
3
162
Vastaukset
- Erpuh-99
Jos Oulussa on nuorisotalo/-taloja, kannattaa käydä katsomassa jos siellä olisi käytettävissä olevaa bändikämppää. Semmosessa itse kävin aina soittelemassa ennen vakibändiä. Mullakin oli tuo bändiläisten löytämisessä hankaluuksia, mutta sitten aloin tutustua musiikin tunneilla ihmisiin ja me aloitettiin yhdessä jammailu. Pysyvin bändi on omalla kohdalla kuitenkin ollut koulun bändi. Jos teillä on musiikkia, voisitte sanoo rumpalin kanssa opettajalle että olisitte kiinnostuneet bänditoiminnasta, niin se varmasti osaisi auttaa :)
- skankhunt420
Muusikoiden.net. sieltä löytyy kaikko
minkä laista musiikkia haluaisitte soittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764