https://www.facebook.com/satamaopenair/photos/a.387901617915781.99552.141577302548215/1111207938918475/?type=3&theater
Loistava tapahtuma jälleen. Huippuartistit, väkeä riitti ja sää suosi molempina päivinä. Runsaasti ulkopaikkakuntalaisia, jotka täyttivät majoitusliikkeet ja käyttivät kaupungin plaveluita. Yksityisen yrittäjän järjestämä tapahtuma jossa kaikki pyritty järjestämään viimeisen päälle. Yrittäjä ottaa riskin. Toivottavasti pääsivät tavoitteeseen. Ensi vuonna tavataan ?
Satama Open Air 2016
12
630
Vastaukset
- OpenAirrules
Ei tainnut olla yhtään kuukausipalkkaista koortinaattoria palkalistoilla? Mutta senkin edestä yritteliäitä,innostuneita,asiaa tuntevia ihmisiä jotka tekevät eivätkä turhia koortinoi.
Onnittelut kaikille järjestelyihin osallistuneille!
Lisää tällaisia tapahtumia jotka tuovat oikeita kävijöitä Kemiin! - Kemiläinen86
Paljonko kävijämäärä tänävuonna?
- Kösta.K
"Paljonko kävijämäärä tänävuonna? "
Ei aivan pärjännyt lumilinnan kävijämäärälle, mutta ei paljon puuttunutkaan.
- lkkiuytyfdf
Hyvä se on että on jotain tapahtumia. Esiintyjät ei pahemmin kiinostaneet. Joku anssi kela on ihan ok mutta mitään tosi hyvää ei ollut. Vieläkö se yökin keikkailee? Ei herran jumala sentään. No iskelmäbändihän yö nykyään on. Kuten monet uudemmat nykyään ovat. Kunnon suoraviivaista rokkia asenteella ei löydy.
- ihmettelijämieshenkilö
Pyöritetäänköhän koko hommaa vapaaehtoisten voimilla kuten Qstockkia Oulussa? Ja pari pääjehua laittaa hillot takataskuun? Vähän kyseenalaista moinen touhu.
- Sumppanen
"Vähän kyseenalaista moinen touhu."
Sinun järjenjuoksusi ja päättelykykysi on myös kyseenalaista. - fanitpaikalla
Kaikissa Suomessa järjestettävissä suurtapahtumissa on tarjolla myös nuorille talkoo/vapaaehtoistyötä. Näin myös tässä mainiossa Kemin tapahtumassa. Nuoret ovat innolla mukana ja eihän siellä tarvi olla "kuivinsuin". Ewentworksilla on työsuhteessa olevaa omaakin henkilöstöä muistaakseni yli kymmenen henkilöä, mutta aina tarvitaan myös avustaviin tehtäviin näitä talkoolaisia. Ruisrock, Provinssirock ym. ym tapahtumissa on samanlainen käytäntö ei löytyne Suomesta yhtään tämänkaltaista tapahtumaa, missä ei talkoolaisten panos ole tärkeä. Alla esimerkki
http://www.provinssi.fi/talkootyo
- Kemiläinen86
Kävijämäärä oli muistaakseni nippanappa 11 000. Eli varmaan ewentti teki nippanappa plussa tuloksen tuosta. Mitenkähän ensivuonna? Eikös siihen nyt aleta sitten rakentamaan asuin kiinteistöä?
Satama Open Air jatkunee vielä vuosikausia tässä hyväksi havaitussa alueella.
Ei siihen epävarmalle pohjalle kukaan halua asumaan kaikkien töllisteltäviksi, ainakaan noilla hinnoilla. Rivitalo 3h k s ak 238 500€ - 299 390€ neliömäärästä riippuen. http://www.mkurtti.com/images/Nettiversio.pdf- PSes
Varmasti löytyy.
Pohja voi vaan olla liian pieni, näinkin " mahtavalle" ihmiselle.
Hymyä huuleen, vaikka väkisin.
Olisi hyvä jos Ruutinpuisto säilyisi puistona ilman rakennuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602