Satama Open Air 2016

fanitpaikalla

https://www.facebook.com/satamaopenair/photos/a.387901617915781.99552.141577302548215/1111207938918475/?type=3&theater

Loistava tapahtuma jälleen. Huippuartistit, väkeä riitti ja sää suosi molempina päivinä. Runsaasti ulkopaikkakuntalaisia, jotka täyttivät majoitusliikkeet ja käyttivät kaupungin plaveluita. Yksityisen yrittäjän järjestämä tapahtuma jossa kaikki pyritty järjestämään viimeisen päälle. Yrittäjä ottaa riskin. Toivottavasti pääsivät tavoitteeseen. Ensi vuonna tavataan ?

12

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OpenAirrules

      Ei tainnut olla yhtään kuukausipalkkaista koortinaattoria palkalistoilla? Mutta senkin edestä yritteliäitä,innostuneita,asiaa tuntevia ihmisiä jotka tekevät eivätkä turhia koortinoi.
      Onnittelut kaikille järjestelyihin osallistuneille!
      Lisää tällaisia tapahtumia jotka tuovat oikeita kävijöitä Kemiin!

    • Kemiläinen86

      Paljonko kävijämäärä tänävuonna?

      • Kösta.K

        "Paljonko kävijämäärä tänävuonna? "
        Ei aivan pärjännyt lumilinnan kävijämäärälle, mutta ei paljon puuttunutkaan.


    • lkkiuytyfdf

      Hyvä se on että on jotain tapahtumia. Esiintyjät ei pahemmin kiinostaneet. Joku anssi kela on ihan ok mutta mitään tosi hyvää ei ollut. Vieläkö se yökin keikkailee? Ei herran jumala sentään. No iskelmäbändihän yö nykyään on. Kuten monet uudemmat nykyään ovat. Kunnon suoraviivaista rokkia asenteella ei löydy.

    • ihmettelijämieshenkilö

      Pyöritetäänköhän koko hommaa vapaaehtoisten voimilla kuten Qstockkia Oulussa? Ja pari pääjehua laittaa hillot takataskuun? Vähän kyseenalaista moinen touhu.

      • Sumppanen

        "Vähän kyseenalaista moinen touhu."
        Sinun järjenjuoksusi ja päättelykykysi on myös kyseenalaista.


      • fanitpaikalla

        Kaikissa Suomessa järjestettävissä suurtapahtumissa on tarjolla myös nuorille talkoo/vapaaehtoistyötä. Näin myös tässä mainiossa Kemin tapahtumassa. Nuoret ovat innolla mukana ja eihän siellä tarvi olla "kuivinsuin". Ewentworksilla on työsuhteessa olevaa omaakin henkilöstöä muistaakseni yli kymmenen henkilöä, mutta aina tarvitaan myös avustaviin tehtäviin näitä talkoolaisia. Ruisrock, Provinssirock ym. ym tapahtumissa on samanlainen käytäntö ei löytyne Suomesta yhtään tämänkaltaista tapahtumaa, missä ei talkoolaisten panos ole tärkeä. Alla esimerkki

        http://www.provinssi.fi/talkootyo


    • Kemiläinen86

      Kävijämäärä oli muistaakseni nippanappa 11 000. Eli varmaan ewentti teki nippanappa plussa tuloksen tuosta. Mitenkähän ensivuonna? Eikös siihen nyt aleta sitten rakentamaan asuin kiinteistöä?

      • Satama Open Air jatkunee vielä vuosikausia tässä hyväksi havaitussa alueella.
        Ei siihen epävarmalle pohjalle kukaan halua asumaan kaikkien töllisteltäviksi, ainakaan noilla hinnoilla. Rivitalo 3h k s ak 238 500€ - 299 390€ neliömäärästä riippuen. http://www.mkurtti.com/images/Nettiversio.pdf


      • PSes

        Varmasti löytyy.
        Pohja voi vaan olla liian pieni, näinkin " mahtavalle" ihmiselle.
        Hymyä huuleen, vaikka väkisin.


    • Olisi hyvä jos Ruutinpuisto säilyisi puistona ilman rakennuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe