Trap ammunta kuvattu surkeasti

12plus5

Ainoa laji jota seuraisisin koko olympialaisista ja eihän sitä tietenkään näytetä. Kaikenmaailman miekkailua yms väsyttäviä lajeja tulee tuntitolkulla. No näitä kooste pätkiä mitä näyttävät niin en käsitä mikä pelle sinne on otettu kuvaamaan lajia. Kuvataan ampujaa suurella tsuumilla ja sen jälkeen näyttötaulua osumineen. Kiekkorataa ei käytännössä ollenkaan. Aikaisemmissa olympialaisissa tuo on ollut katsoja ystävällinen laji koska onhan kiekot punasta jauhetta sisältäviä joten osumatkin näkyisi hienosti tv kameroille mut ei. Toisaalta kun kuva on tuollaista ei paljon kiinnostais katsoakkaan vaikka näyttäisivät koko kisan.

4

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juusisu

      Hyvä ettei näytetä. Laji jota ei sivistysvaltioissa harrasteta ei tarvitsekaan näyttää.

      • HyväKunNäytetään

        Ihan tiedoksesi vaan että sivistysvaltioissa nimenomaan ammuntaa harrastetaan ja toisekseen näytettiinhän illalla tuo naisten finaali. Tänään sitten miesten klo 21.00 jossa mahd suomalainenkin. Ja sanos mitä hyvää sinä olisit saanut jos trappia ei olisi näytetty? Etkö omaa nykyaikaista televisiota josta voi kääntää kanavia haluamiinsa? Täällä kun ei toistaiseksi päde vielä kaltaisesi ajatusmaailma että "se mistä minä en pidä pitää kieltää"


    • jote71

      Oikein hyvä ettei sellaista roiskimista näytetäkkään.Mäkelä-Nummela olisi ehkä pärjännyt vähän paremmin kun olisi iän tuoman kaihin leikkauttaut silmistään,kyllä se asia on niin että tuossa iässä pitäisi jo tuollainen "urheillu" lopettaa ja ruveta nauttiin eläke päivistä,kamalaa katteltavaa kun tuollainen riippu tissinen akka yrittää roikkua mukana,,onh onhan se mukava yhteiskunnan maksama turisti reissu.

    • huyit

      Kaikki ammuntalajit ovat sellaisia, joita kannataa näyttää paljon enemmän sivistysvaltioissa kuin jatkuvasti ympäri maailmaa tapahtuvia terroristitekoja ja kaiken maailman sotimisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe