Kiitos sinulle "Pentti" siitä sykähdyttävästä pelistä Singaporen Feng Cheniä vastaan. Se oli huikea trilleri, jonka voitit! Se on tarjosi meille katsojille todellista urheilujännitystä ja suomalaista olympiahistoriaa! Tänään tuli kuitenkin tylysti seinä vastaan ja selvä 4-0 tappio tanskalaiselle vastustajalle. Täytyy myöntää, että hän oli vielä selvästi parempi!
Nämä kisat, vaikka na jäivätkin kahden ottelun mittaisiksi ja pettymys varmaan on tällä hetkellä valtava, tämä on otettava vain oppina seuraavia kisoja ajatellen. Uskon, että tähän asti jo ollut nopea eteneminen taidoissa ja rankinglistalla jatkuvat. Et ollut turhaan edustamassa Suomea kaukaisessa Riiossa! Hyvää menestystä seuraaviinkin kisoihin!
Pöytätennispelaaja Benedek "Pentti" Olah
Olympiahistoriaa
2
986
Vastaukset
- Pingis-Pentti
Äh puh Pentti työnnä vielä sentti.
- Anonyymi
Jokainen voittaa hänet jos haluaa. Naurettava tyyppi joka itki armeija ajoista yi yi yi yi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772