Onko tietoa osallistuuko Helsinki city maratonille yhtään karppaajia? Itse ajattelin osallistua. Tavoite aikani on 7 tuntia mikä on mielestäni karppaajalle ihan hyvä suoritus?
Karppaajia HCM:lla?
11
186
Vastaukset
- Vhhfaktoja
7 tuntia on kävelyvauhtia mutta karppaajalle ihan ok tavoite. Vähäisillä hiilihydraateilla ei voi liikkua kovin korkealla sykkeellä, sillä mitä korkeampi sykealue, sitä suurempi on glukoosin osuus energiantuotossa. Eli siis karppaaja joutuu liikkumaan alhaisella sykkeellä.
- Tutkijaitsekin
Tutkimusten mukaan karppaajat eivät harrasta liikuntaa.
- ihanParasta
Päin vastoin karppaajat varsinkin vanhemmat ovat entisiä huonokuntoisia ja sairaita! Nykyään heillä pyhkii hyvin ovat ikäisekseen nuorekkaita normaali vartaloisia ja ilman lääkitystä, sillä ruoka on heidän lääkkensä!
- seonvaktaa
Turha rehkiä kun pysyy kunnossa vähemmälläkin!
- Marja-Orvokki_Vapaavuori
Harmi vain että VHH papat ovat todella huonossa kunnossa ja omaavat varsin kookkaan vatsakummun ja muutenkin ulkoinen habitus on kauheaa katsottavaa.
- etPysty
Marja-Orvokki_Vapaavuori kirjoitti:
Harmi vain että VHH papat ovat todella huonossa kunnossa ja omaavat varsin kookkaan vatsakummun ja muutenkin ulkoinen habitus on kauheaa katsottavaa.
Näytäppä yiksikin ikäistään hunokutoisempi lihava VHH Pappa! Tuoreita kuvia kiitos!
- Pekka-kakkonen
Keskustelu oli Helsinki maratonista, mutta näitä idiootteja mahtuu 13 tusinaan.
- timmitKundit
Heh et pysty, koska karppaajat ovat timmejä ja ikäisiään nuorekkaampia! Heikkilä esim noh katso itse!!!
http://www.eeva.fi/artikkeli/antti-heikkila-tarkeinta-loytaa-oma-sisainen-aani - tuskinKykenet
nooh sopii pistää paremmaksi jos kyknee;-)
- minun-mielipide
Pyöräily ei varmaankaan ole urheilua?
Low-Carb Athletes: Chris Froome, Tour de France Winner 2013, '15, '16.- hpv10
Froomen dieettiin kuuluu täysjyvävilja ja rasvattomat proteiinit. Ei oikein kuulosta karppaukselta ylipäätänsä ja kisoissa vedetään hiilihydraattia ihan simona.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262545- 1421905
- 661817
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351453KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.561386Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771249- 1171184
Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet581177Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591122Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571117