Pitkälle naiselle lyhempi mies?..

selyhempimies

Tota. tuli tällainen kysymys mieleen aivan yhtäkkiä johtuen siitä että eräs pitkähkö nainen kaappasi huomioni. Kyse ei ole mistään mallista vaikka viehättävä minun silmiin onkin.
Hän nyt sattuu olemaan pitkä...

Haittaakohan pitkää naista jos mies on häntä lyhempi tai vain saman mittainen?
En ole lyhyt mies vaan keskipituinen, suhteellisen ryhdikäs ja hartiat ovat leveät.

Yleensä en ole kiinnittänyt pitkiin naisiin huomiota ja kiinnostun yleensäkin enemmän pienikokoisista naisista, mm. naisen koko myös muuten vaikuttaa koska en tahdo tuntea itteäni pieneksi jonkun kovinkin pyöreän naisen rinnalla.

Jos olet pitkä nainen niin olisitko valmis tapaileemaan ja tutustumaan sinua lyhempään mieheen, oletetaan että hän olisi suurin piirtein keskipituinen kuitenkin.

Tuossa naisessa on jotain tosi valloittavaa ja persoonallista.

3

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • go.for.it

      Eiköhän suurin osa ole jo ohittanut ajatuksen siitä että miehen pitäisi olla pitempi. Harva sitä muutenkaan sen pelkän ulkokuoren kanssa jaksaa seurustella.

      • selyhempimies

        Mun säkällä se nainen on lesbo kuitenkin. :D


    • itsetuntoa

      Se on ihan omasta asenteesta kiinni, lopulta. Olen itse ollut seuralaisena itseäni pidemmille naisille erilaisissa tilaisuuksissa, tai ihan vain viihteellä, ja paljon on kuultu kommentteja 'hitto, te ootte hyvännäköinen pari' jne. Tietysti pitää ymmärtää ja hyväksyä, että huomio on kuitenkin pääasiassa naisessa. Itsevarma ja hyvin itsensä kantava mies tuo hyvin esiin naisen. Vielä kun on avoimen ylpeä siitä, että saa kulkea upean naisen rinnalla, saa miehenkin näyttämään itseään pidemmältä. Se, miltä mies näyttää naisen rinnalla, on toki myös kiinni naisesta, siitä kuinka hän arvostaa ja kohtelee miestä. Liian itseriittoinen ja miestä arvostamaton nainen saa pitkänkin miehen näyttämään pieneltä. Vastaavasti nainen, joka ymmärtää ja hyväksyy miehen 'roolin' rinnallaan ja kohtelee tätä arvostaen, saa lyhyemmänkin miehen kasvamaan. Minut esimerkiksi yleensä arvioidaan ja mielletään n 5 cm pidemmäksi kuin mitä olen. Ja vaikka nainen olisi todellisuudessa saman pituinen tai pidempi, mielletään minut vähintään saman mittaiseksi. Ja yllättävää kyllä, se tapahtuu naista 'kohottaen', ei itseä korostaen.
      Summa summarum: arvosta itseäsi sinua pidemmän naisen rinnalla, ja vielä enemmän; arvosta naista. Ole naisen arvostuksen arvoinen ja osoita se. Kun molemmat ihailevat toisiaan (menemättä liiallisuuksiin), on illuusio valmis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe