Päntälän seolla uus kylmäallas

Truggers

Nyt saa Päntälän maan kuululta kuormien kelkkojien huoltsim mpaarista suklaavanukkaita ja kiisseleitä, sillä sinne hommattiin vitospöydän vaatimuksesta uusi kylmä allas. Allas notkuu erim makuisia marjakiisseleitä ja suklaisia suklaavanukkaita, joita voit sitten ajon aikana napsia välipalaksi.

13

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyseliä2

      Tuliko altaan mukana uudet vahti mestarit myös vai onko aune mummi yhä siellä vahti mestarina?

      • nakssssssss

        Joku äijä siäl tänään oli, aune pesi vessoja. Ite ostin vanukkaita ja kiisseleitä välipalaksi ajon aikana tymäytettäväksi.


      • TRUKERI

        Mitä se Aune-mumma niitä vessoja aina hinkkaa, kun karvaperserahtarit laskee läjän aina siististi siihen seon pihaan.


      • rahsipaviaani

        No tuo on kyllä vale, tämä tapahtu männä viikolla. Ajelin tauolle Päntälän Seolle, tietty siinnä ku kävelin kohti ovea, laskettelin läjät pihalle. Sittä otin ison mustan sumpin ja menin vitospöytään mylvimään muitten rahtikojoottien kanssa.

        Mahassa alako sitten kiertämään ja enhän minä ollut syönyt ajun aikana, kun vaan pari lavaa vanukkaita, lavallisen kiisseleitä, mehuja olin juonnunna sen 10 litraa, Peijolan Essolla olin vetässy neljät rahtimiesten superfoodit, eli makkarapannut ja sitten kun siellä oli vielä jättilihapiirakat tarjouksessa yhen hinnalla sai kolmet, nittä vetäsin sen viistoista. Eihän siinä sitten muu auttanut, kun piti ottaa Ratto ja mennä vessaan istuksimaan. Aukasin vessan oven ja siellä oli joku "siviili" just vääntämässä, no otin sitä niskasta kiinni ja nakkasin sen pihalle, kehtaskin. No luin Rattoa ja vetelin pari askia norttia, samalla ku persus laulo, sitten kun olin lopettelemassa, huomasinkin, että en ollut muistanut laskea ajokolitseja ja olin puhaltanu koko lastin niihin, ai että alko naurattamaan ja kun menin pöytään takasin, kerroin mitä oli käynyt, muitakin, myös Aune-mummoa nauratti niin makiasti. Sitten tämä siviili katto varovasti ovesta housut vieläkin kintuissa ja kysy, saako nyt mennä vessaan jatkamaan, Aune mummo sano sitten sille, että aiot mennä sontimaan minun just pestyyn vessaan, painu mettään sontimaan jos mieles teköö. heitti vielä tiskirätillä sitä siviiliä, ai miten meitä taas naurattikaan, kun se siviili lähti juoksemaan housut kintuissa Aune mummun vihaa pakoon


      • jäläjälälä

        Saatanan perkele, kun oli tymäkäkkää kirjotusta. Mää sit niin tykkään, kun kirjootetaan suklaavanukkaista, marjakiisseleistä ja läjättämisestä.


    • vanhaajukonna

      Toimiikos se Päntälän seo aseman pajatso vielä 50-pennisillä? Niitä kun oli eri kiva paukuttaa sinne pajatsoon samalla nojaillen kuuma pikimusta höyryävä sumppi muki ja höyrymakkara kourassa.

      • ajukelmiKONNA

        se Aune täti mttää vessoja hinkkaa,Pillua se jynssää!


    • trugrideri

      Ainakin ennen Päntälän SEOlla oli sumppi ja höyräri 2mk 50p en osaa sanoa onko enää joku voi kertoa jos on

    • timsteriki

      Marjakiisseliä pesufatillinen maksaa päntsillä 2 euroo ja tetra suklaavanukasta euro viiskyt. 45% saa alennusta, jos tirskauttaa läjän lattialle.

    • altaillanotkuja

      Mulla käsi useimmiten tarttuu noilla kylmä altailla sekä kaiken maailman tauko huoneissa notkuessa useimmiten Majakka Ja Perävaunu hyytelöön, jota sitten ostankin hyvin paljon kerralla mukaani hyttään kun painan menemään sekä kiila että pinta keikkoja valtavalla rekallani

    • seomuistoissain

      Tuolla seolla tuli pysähdyttyä aina kun ajoin Kokkola-Pori -linjaa, sillo kultasella 8kytlukulla. Kyrväskankaan Unionioli toinen. Siellä oli 20penninpajatso jota sai hakata ja potkia aivan perkeleesti. Päntälässä paikalliset autoiliat oli paskoneet usein piha niin taajaan läjiä ettei kävelemäänpäässyt. Tuolta ajaltahan se tapa jäikin että rahtijuna tuupataan ihan siihen huoltsinbaarin oven suuhun.

    • Anonyymi

      Pankaas lisää niitä lervon juttuja tänne tsättiin ja sassii, kiitos. Ei muuta. Hei.
      t.kalevi

    • Anonyymi

      Päntälässä kerran lervo oli ahkeran rahtaamisen ja ansaitun viikon ryyppyputken juopoteltuaan sammunut kaanian hyttiin ja ovi auki, sitten oli jotenkin onnistunut rojahtaman puoliksi ulos ja roikkui pää alaspäin turvavyössä ja tietenkin rahtarin hyvää deliriumföijjakkaa oli valunut ja alaspäin, kun lervo siinä heräili kaameaan lemuun niin havaitsi, että sieraimet oli täynnä paskaa ja huusi silmät pulleina mylvien JUMALAVITA, PÄNTÄLÄN IHME, PASKA VALUU YLÖSPÄIN. kyllä kaliahese tälle käkätti niin paljon siellä aikoinaan nimittäin ällaassa, että meni kaania mutkasta suoraan laitumelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe