Keihäänheittäjämme saavuttavat kolmoisvoiton Rion olympialaisissa! Hienoa! Tosin sietääkin saada, koska kaikki muut yleisurheilijamme (Wilma Murtoa lukuunottamatta) ovat ihan roskajoukkoa, Ö-luokan urheilijoita.
Saamme kolmoisvoiton!
5
539
Vastaukset
- voitamme.siis
Vuonna 1932 saimme olympialaisissa edellisen kerran kolmoisvoiton keihäässä, joten onhan nyt jo korkea aika uusia kyseinen saavutus!
Hyvä Suomi!- javeliini_lentää
Ollaan me aika hyviä!
- mitskut.kotiin
HUOM! Jos ei vielä nyt saatais kolmoisvoittoa, katsotaan tilanne 4 vuoden päästä. Pannaan merkille, että juuri äsken tuli Ronsi-Ruuskasesta Hopea-Ruuskanen.
4 vuoden päästä voitais saada nelosivoitto, jos vaan olis saatu 4 edustajaa mukaan. - grggt
Ari Mannio on kuin löysä pieru. Löntystelijä jolla ei ole pisaraakaan räväkkyyttä. Näyttää kuin lähtisi suraan päiväunilgta heittopaikalle. Yliarvostettu heittäjä. Ei pääse karsinnoista läpi, elli tuurilla pääse johonkin tulirakoon.
- keihästä
3-voitto mahdoton. Ruuskanen paiskaa loppukilpailussa 91.25, saa nähdä riittääkö mitaliin.......luulis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838