Otsan iho on siis pientä näppyä täynnä joka näkyy rumasti esim. luonnonvalossa ulkona ollessa. Ihotyyppini on kai pintakuiva sekaiho ja tällä hetkellä käytössä Dermosilin ihonhoitotuotteet. Pieniä finnejä esiintyy usein muuallakin ihossa ja huokoset ovat aika näkyvät nenässä sekä otsassa.
Tiedän että otsan näpyt ovat joskus merkki niukasta vedenjuonnista tai liian rasvaisesta/suolaisesta ruokavaliosta, mutta minulla näitä ongelmia ei ole.
Olisiko kellään siis mitään hyvää hoitokeinoa näiden pikkunäppyjen taltuttamiseen?
Otsan epätasainen iho
hjälpmig
1
1886
Vastaukset
- väärätvoiteet
Johtuu myös vääränlaisista ihonhoidonrutiineista ja voiteista, jos iho kupruilee jatkuvasti. Käytät ehkä liian tuhtia voidetta tai liikaa kerralla. Kokeilemalla löytyy se paras yhdistelmä puhdistusaineiden ja kosteutusvoiteiden suhteen, tai käväise kosmetologilla, niin kuulet mikä sun ihotyyppi oikeasti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741