kun olin pannu kuivumaan ulos muuta mat pikinit ja yhen tankinin ja kävin kaupassa pikaisesti ostaan ruokaa ja yhen uimapuvun koska se oli alessa niin oli viety ne kuivumassa olevat vaattee ja sit kävin väveleen näin kun yksi mies tuli vastaan mua ne mun vaatteet päällä tunnistin koska yhessä on pieni lika joka ei lähe pesussa vituttaa jos joku pöllii multa vaatteita onjo toinen kertakun joku pölli mun vaatteita en enään koskaan kuivaa ulkona
vaatteet varastettiin taas
2
144
Vastaukset
- kukavarastaa
mulle kävi niin että kun kävin ostaan yhen uuden uimapuvun se makso noin 30 euroa sit lähin uimaan rannalle se päälle meninsinne se päällä pyörällä ja kun tulin panin se kuivumaan ulos ja lähin hakeen postia postilaatikolta niin sit aattelin että meenpä terassille juomaan teetä niin mitäs näin se uimapuku jonka olin pannu penkille kuivuun oli viety ärsyttää että samana päivä olin sen ostanu että se oli melko uus sit seuraavana päivänä yksi mies naapurilla oli terassilla päällä saman näkönen uimapuku kuin multa varastettiin en sen jälkeen oo kuivannu ulkona mitään
- unuhöpöbubu
mənə Mən bu makso təxminən EUR 30 I getdi artıq bu Velosiped açıq çimərlik üzmək yaxın oturmaq dörd yeni mayo biri ostaan getdi və mən gələndə mən quru qoyun və poçt qutusu yaxın hakeen mail belə oturmaq zaman Mən, həqiqətən, terras meenpä mən belə mayo bunu nə çay içmək düşünülür ki, baş Mən açıq havada bir şey qurudu OO sonra bench kuivuun haqqında pan bu kif oğurlandı kimi neo bir adam qonşusuna növbəti gün eyni näkönen mayo terras idi oturmaq deyil, ki, mən onu alıb ki, həmin gün qıcıqlandırmaq aparılmışdı idi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161331- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031