Hei kertokaa mulle kokemuksia Mangossa työskentelystä, plussat ja miinukset? Helsingissä on jatkuvasti samoihin myymälöihin paikkoja auki ja jotenkin mietityttää että mikä siellä on 'vikana' kun työntekijät vaihtuvat niin useesti..?
Millainen Mango on työpaikkana?
2
2069
Vastaukset
- visuqrw
kiinnostaa myösmtietää, jatkuvasti visun paikka avoinna. miksi?
- Entinentyöntekijä
Mango oli aluksi tosi kiva työpaikka olla myyjänä. Työporukka oli aina tosi hyvä ja kaikki on kavereita keskenään! Henkilöstö johtaminen sen sijaan aivan perseestä, kokoajan vaaditaan lisää ja lisää ja hirveet paineet kaatuu aina managerien / visujen niskaan. Managerit ja visut tekee jatkuvasti ylitöitä ja varasto duuni oli ihan painajaista ainakin Kampin myymälässä. Helvetisti kuormaa ja ainoastaan 2 henkilöä pyörittämässä varastoa. Hommat ei vaan lopu koskaan ja duuni tuntui välillä henkiinjäämistaistelulta. Myynnit on kovia ja kaikesta halutaan tottakai ”säästää” ja se kyllä näkyy etenkin kun duunit kasaantuu eikä oo tarpeeks apukäsiä auttamassa. Sit isommat pomot jotka semi ylimielistä ulkomaalaista porukkaa ilmestyy mestoille arvostelemaan eivätkä ymmärrä miten Suomessa kuuluisi asioita hoitaa. Tulevat visiitille kerran kuussa about ja koko henksu aivan kuset housussa koko viikon että mistähän tulee taas valitusta.
Ite olin kyseises firmas reilu 3vuot ja mälsää kyllä miten siel jengii kohdellaan, hyvät ja luotettavat työntekijät lähtee luonnollisesti lätkimään ku ei sitä perseilyä vaan jaksa loputtomiin kattoa. Visualistin paikkaa Mangolla en voi kyllä suositella kellekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339