Mulla on ollut jo pienestä asti tosi punaset huulet, ja en tykkää yhtään. Haluisin sellaset vaaleet sievät huulet. ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA/VINKKEJÄ? pliis auttakaa. En halua meikkivinkkejä!!!
Liian punaiset huulet luonnostaan
epätoivonen
5
698
Vastaukset
- epätoivonen
Sanokaa joku jotai
- koitsipärjätä
No tuskin sitä punaa saat pois, mutta käytä jotain vaaleaa huulipunaa. Ei kai tuohon muuta konstia ole. Mä olisin onnellinen js mulla olis todella punaiset huulet.
- jaa27736266
Ai oisit onnellinen jos sun huulet näyttäs ihan rohtuneilta ja verestäviltä niin että sun huulten rajaa ei ees erota koska punasuus jatkuu vielä huulten ympärille? En usko
- dios
Ole onnellinen ,rajaa huulet ja laita väritöntä huulikiiltoa,olet upea.
- Anonyymi
Laita aivan helvetist huulirasvaa ainaki ittel toimi tosi hyvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189